Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita ylipainoisia kuumeilijoita?

14.03.2007 |

Saiskos meistä pinoa? Kovasti kaipailisin " kohtalotovereita" , yritys olisi tarkoitus aloittaa kesällä, ja sitä ennen pitäisi saada mahdollisimman paljon pois. . Vaikka noinkin hyvän syyn takia pitäisi pudottaa, niin silti musta yhtä vaikeaa. . Joskus aikaisemminkin ollut tästä vissiin pinontynkää, mutta tähän hätään en löytänyt :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi... sulla jo monta ihunaa lasta. Mä sitä esikoista täällä yrittelen.

Mulla se vajaa 30 kiloo ylipainoo, mut siis en ota painei, ku taas 10 kiloo sais...-8,5 nyt saatu viime syksystä... oli jo välillä enemmänki, mut noh.. Jouluna tuli takasi enkä vielä oo saanu niit pois... Nyt taas sitten yritystä teidän tsemppaamana siskot ;) Liikuntaa en oo taas kauheesti harrastanut.. pitäis saada menojälka vipattamaan ;)

terkuin Anessa..

P.s. Tädinki pitäis jo kohta lähtee pois...pääsis sit taas odottelee ovista. Ehkä mä sitä Clearbluen digitestii sit käyttelen... Onks teil kokemusta onks se tarkka?

Vierailija
22/46 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähtö tuottaa tuskaa, mutta sitten kunpääsen ulos ja liikkeelle niin nautin kyllä ja on hyvä jamukava olo sen jälkeen kun on ulkona ollut ja tehnyt lenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen noin 40+ kg ylipainoinen, jolla kans haaveena saada perheeseemme lisäystä. Esikoinen on syntynyt tammikuussa -06 ja nyt toisesta kovasti haaveillaan.

Aloitimmekin joulukuussa yrittämisen ja kahden tuloksettoman kierron jälkeen päätin, että nyt on muutos tultava ja laitoimme vauvayrityksen jäihin. Aloin Painonvartijat ja tähän mennessä pudonnut 4,1kg kolmessa viikossa. Nyt siis neljännellä laihdutusviikolla menen. Uskon, että omalta osaltani tuolla ylipainolla on varmasti vaikutusta, sillä esikoinen tärppäsi aikoinaan heti kerrasta ja raskaus meni hyvin, vaikka ylipainoa tuolloinkin oli reippaasti. Nyt sitten yritän näitä raskauden jälkeisiä kiloja saada pois ja päästä ainakin samaan painoon mitä olin esikoista alkaessani odottaa. Tosin nyt olen sitä mieltä, että sekään ei taida mulle riittää. Laihdutus on hyvässä käynnissä ja " nälkä kasvaa syödessä" , joten tiedä sitten kuinka kauan aikaa tätä vauvayritystä vielä lykätään. Todennäköisesti kesäkuussa viimeistään aletaan tosissamme taas yrittämään. Vauvakuume on kova, mutta pakko on hoitaa tuo painoasia parempaan kuntoon, ennen kuin uskallan antaa vauvalle luvan. Varmasti paremmin jaksaa sen raskausajankin.

Se itsestäni. Kiva kun täällä on muitakin, joiden kanssa jakaa kokemuksia.Eli jos mukaan huolitte, niin mielelläni mukaan tulisin.

T: Pikkupapu

Vierailija
24/46 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan kaikki ketkä haluaa :) Ite töissä tän viikonlopun ja sorruin tänään töissä Fazerin pieneen suklaapatukkaan :( täytyy ottaa sit ilta vaan kevyesti.. Palailen myöhemmin, nyt kauppaan..

Vierailija
25/46 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi totta kai me sinut huolitaan..avosylin :) Minustakin on niin kiva saada teistä muista lisää puhtia... Olen ihan innoissani :)

Rölli: Sama mulla...siis niin kiva on liikkua ja liikkumisen jälkeen olo tooosi hyvä...mut se lähteminen buaah...

Nyt mulla tosi kiva tilanne. Mies yrittää samalla laihtua (sil ei oo kyl niin paljon pudotettavaa ehkä -10kg) ni on tukea kotonakin.

Roikun tässä päivän mittaan mukana...Nyt meen laittaa ruokaa.

Lohta ja perunamuussia ajattelin... Ja kevyesti tietenkin.

Vierailija
26/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun aloittaja kiinnostunut tekeen meille sellasen msn suljetun yhteisön? siellä olis kiva kirjoitella muutenkin :) en itse viitsi tehdä ettet pahastu kun keksit tän pinon eka :)

Vierailija
27/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputettavaa n. 17 kg alkajaisiksi, mutta vähempikin saattaisi auttaa... Nimimerkillä kokemusta on :) Yksi lapsi löytyy ja toisesta haaveillaan.

Vierailija
28/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus on täälläkin ohjelmassa ennen kuin kolmannelle lapselle annetaan lupa tulla. Ylimääräistä löytyy n.40 kg.

Torstaina aloitin laskemaan pisteitä rompun avulla ja toivon että tällä jaksaisin tsempata loppuun asti.

Vauvaprojektin on suunniteltu alkavan kesällä 2008, joten mulla on reilu vuosi aikaa tiputtaa nämä ihrat. Ei mikään mahdottomuus siis.

Suljettu yhteisö vois olla ihan hyvä juttu...

-C

Vierailija
29/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anessa ei nyt ymmärrä....Mikä on suljettu yhteisö? :/

Kysytään Tuitulta...Odottelemme siis Tuitua....

Vierailija
30/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tästä pinkan aloittajan " arvokkuudesta" ;).. Kiitos kunniasta, mutta eiköhän olla ihan tasa-arvoisia kaikki :)).

Itsekin mietin sitä yhteisöä, voisin yrittää huomenna saada sellaisen aikaiseksi jos vaan osaan :).

Eli sehän on sellainen foorumi, mihin vain me pääsisimme, jolloin voisi ehkä kirjoittaa henk.koht juttuja enempi kun ei niin montaa lukijaa. Sinne kirjaudutaan omilla tunnuksilla ja sinne voi tehdä erilaisia keskusteluja.. Osasinkohan nyt selittää niin että kaikki tajusivat.. M@m@ voisi vielä täydentää jos osaa paremmin selittää, ja saa aivan vapaasti perustaa sen yhteisön jos osaa paremmin kuin minä, joka en sit oikeesti oo mikään kauhean hyvä näissä tietokone jutuissa ;).

Mut palailen illalla viimeistään asiaan, iltavuoroon taas meno. . onneks ma-ti-ke vapaata :D!

Vierailija
31/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen voin perustaa ilomielin. Mulla onkin useita yahoon listoja joten on tuttua monin tavoin. Jos vaan yahoo kelpaa?

Vierailija
32/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msn saa suomeksi, mutta yahoo on enkuksi, tarvii sit ainakin ymmärtää jonku verran enkkua. Mä voin yhteisön kyllä tehdä jos kaikille sopii :) mutta mielellään tonne msn:nään just ton kielen takia, jos vaikka joku ei taita enkkua niin hyvin (?)

rölli:

Ja sen voin perustaa ilomielin. Mulla onkin useita yahoon listoja joten on tuttua monin tavoin. Jos vaan yahoo kelpaa?

Vierailija
33/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

msn kyllä mulle tuttu, ja toisaalta oon kyllä kans ton suomen kielen kannalla kun ei tosiaan oo nää tietokonehommat. . :)

Kertokaahan muutkin mielipiteitänne . . ?

:)

Vierailija
34/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sekava kokonaisuus. Joskus aikoinani tein sinne yhteisön ja lopetinkin sen alta-aikayksikön kun on minusta huono.

Toki enemmistö voittaa ;) Kuulun 1 msn listalle ja olen sillä niin kadoksissa , että hyväsylvisentään.

Yahoo englanti on aika perus enkkua eli jos sitä on joskus koulussa lukenut niin kyllä pitäsi osata listalle liittyä :)

mutta kuten sanottu enemmistö päättäköön kumpaan mennään, mutta msn skippaan itse yli.

Vierailija
35/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kokemusta vain yhdestä yahoon ryhmästä. Toista en ole koskaan käyttänyt/kokeillut.

Mulle kyllä sopii näin vauvahaaveilijoidenkin sivuilla kirjoitella, sillä anonyymistihän täällä kirjoitellaan ja itselläni tuskin mitään sellaista asiaa on, josta en voisi täällä kirjoitella. Täällä kun tulee muutenkin pyörittyä lukemassa kuulumiset taapero- ja vauvakuumeilijoiden puolelta.

Sit painonpudotusasiaa. Huomenna olis sit taas Painonvartijat ja punnitus. Tosi kiva tietää, paljon on mennyt. Tämä viikko oli kuitenkin aika helppo verrattuna viime viikkoon, jolloin tuli muutamana iltana syötyä yli pisteiden. Muutenkin nämä points-pisteet ovat mulla hyvin toimineet. Mites muilla painonpudotus etenee?

T: Pikkupapu

Vierailija
36/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en kummastakaan mitään ymmärrä ;) Onks se sit sellanen et pystyy miltä koneelta tahansa käyttämään. Mulla ei meinaan oo himassa omaa konetta...ainakaan vielä. Anopin ja Appiukon koneelta olen naputelllut kun ne on nyt ollu Thaimaassa.

Mulle kans kävis oikein hyvin täällä palstallakin hengailu.

Painon pudotuksesta sen verran, että tänään sortusin pullaan kun kierreltiin kirppareita aamulla... Mtn en löytäny...mut oli kyllä hyvä pulla ja kahvi ;/

Huomenna sitten ilmotellaan pudotuksia, jos tuntuu siltä ....

Vierailija
37/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös epämääräinen jojoiluhistoria takana ja tällä hetkellä ollaan pulskimmillaan mitä ikinä. En ole edes vaa' assa käynyt reiluun vuoteen, kun en jaksa nähdä ahdistavaa lukemaa. Mutta kyllähän tuon housuista tuntee.. Pois voisi yrittää näin alkuun vaikka 10 kg, mutta vaikka 25 lähtis, niin en varmasti vielä ovenkarmin taakse pystyisi piiloutumaan.. :)

Pv pisteet on tutut ja niillä on tuloksiakin tullut, mutta nyt ei ole tullut käytyä kokoontumassa siellä. Ei jaksa maksaa. Ehkä täältä saisi sen pakollisen tuen? Pitäisikö sopia jokin punnituspäivä ja kertoa tuloksista sitten täällä? Tulisi tännekin palstalle jotain miinusmerkkistä, josta iloita. ;) Anonyymejä kun ollaan, niin eikös se onnistuisi?

Nyt vain näiden suurten puheiden jälkeen pitäisi saada itseään niskasta kiinni. Enemmän kuin vaikeaa. Ehkä se onnistuisi, kun on täällä puolijulkisesti tullut esille.

Nimim. suklaalevy vaali-iltaa täydentämässä

Vierailija
38/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä vastata Anessalle kun aiemmin kysyit siitä Clearbluen digitaalisesta ovulaatiotestistä. Voin lämpimästi suositella. Itse käytin sitä ja tulen vielä käyttämään, koska se näyttää tuloksen niin selkeästi, eli on joko positiivinen tai negatiivinen, eikä tarvi viivoja tihrustella.

Oli myöskin juttua siitä punnituspäivästä. Itselleni sopii maanantai, koska olen silloin Painonvartijoissa ja saan silloin tuoreen punnitustuloksen. ( Jokainen saa tietty itse omalla kohdallaan päättää " punnituspäivänsä" ).

Jeps, nyt taidan alkaa seuraamaan tuota vaaliohjelmaa...

Huomiseen Ellit!

Vierailija
39/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tervetulotoivotukset paarulle, piti vielä laittaa...

Vierailija
40/46 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy sekin vallan mainiosti :).