Muita ylipainoisia kuumeilijoita?
Saiskos meistä pinoa? Kovasti kaipailisin " kohtalotovereita" , yritys olisi tarkoitus aloittaa kesällä, ja sitä ennen pitäisi saada mahdollisimman paljon pois. . Vaikka noinkin hyvän syyn takia pitäisi pudottaa, niin silti musta yhtä vaikeaa. . Joskus aikaisemminkin ollut tästä vissiin pinontynkää, mutta tähän hätään en löytänyt :)
Kommentit (46)
Tein yhteisön msn:lle ja nimeksi ton Ellit (ei oikein hyväksynyt muita)
Tässä siis suora linkki josta voi liittyä: http://groups.msn.com/Ellit
Kaikki siis sinne jotka vain haluavat ja ideoita millaisia palstoja sinne lisätään :) Käyn silti tietysti tälläkin palstalla välillä ;)
M@m@-3x
ylipainoine kuumeilija täällä :D olen nyt parinvuojen takaista n.15 kiloa hoikemmassa kunnossa mut vielä ois ollu puotettavaa. parhaillaan oli 18kiloa hoikempi mutta tuli sitten syötyä muutama kilo takasin.. ylipainoa olisi vielä semmoiset 20 kiloa. yrittämään on nyt alettu ja toivotaan että painonpudotus kannatti ja auttaisi tärppäämään.
Meinaan vertaistuki kyllä kelpaa, ellei joku halua, että vielä perustetaan yahooseenkin ryhmä?
Kylläpä on hiljaista tässä pinossa, toisella sivulla jo mentiin. Nyt kaikki vaan rohkeasti kuulumisia kertomaan!
Ensiksi, Tervetuloa mukaan Sintagma ja Jonriik!
Joo, kyllä mulle sopii täällä kirjoitella jos vain juttuseuraa löytyy. Kävin kyllä siellä msn-groupin sivuilla, mutta ei mennyt kirjautuminen loppuun asti läpi, joten se sit jäi.
Tänään kävin sitten Painonvartijoiden viikkopunnituksessa ja tulos oli -1,9kg eli nyt sitten 6,0kg neljässä viikossa. Olen kyllä niin tyytyväinen itseeni kun olla ja voi. Tästä on hyvä jatkaa.
Vauvakuume senkun kasvaa vain kilojen putoamisen myötä. Vielä pitäisi kuitenkin pudottaa ennen vauvayritykseen ryhtymistä. Normaalipainoista odottajaa musta tuskin tulee kun pudotettavaa on niin paljon, mutta mitä vähemmän painan sen helpompi olla sitten raskaana.
Miten muilla on viikko mennyt/alkanut?
Ja millä menetelmällä laihdutatte tai aijotte laihduttaa?
Nyt kuitenkin telkkua katsomaan.
kun tässä jo niin monta sivua. . että suuntaapa sinne ;)
Tuitu
Lapsia on 2: 3-vuotias ja 5-vuotias ja vaavia toivoisin (mies ei vielä ole taipunut mutta hänet on helppo taivutella ;-) !)
Painoa nyt n.8kg enemmän kun mitä on ollut kummankin raskauden alkaessa.
Ylipainoa (eli siis matkaa normaalipainon rajalle) on aika tarkkaan 30kg.
Olen saanut pois n. 2kg tässä parin viikon sisällä mutta taas on aikamoinen repsahdusvaihe päällä ja nyt pitäis saada niskasta kiinni.
Olen opiskelija, valmistun ensi keväällä tai syksyllä joten ehkä olis järkevintä vasta loppuvuodesta alkaa yritys mutta katotaan nyt, fiilispohjalta ;-) ! Paras kaveri teki tänään just testin ja ai jai jai kun itteekin taas huvittais olla raskaana ;-)
Kummatkin ipanat saaneet alkunsa 1.-2. kierrosta mutta viime vuonna yritetiin 3 kiertoa, tuloksena 2kpl kemiallisia raskauksia. Nyt yritys siis jäissä, tai siis jäissä kierron n. 10.-20. päivät, jos niiden ulkopuolella meidän " huippuaktiivinen" peittojen pöllytys jotain saisi aikaan niin sitten olisi kyllä vaavilla kovat halut maailmaan tulla ja tervetulleeksi toivotettaisiin!
Tavoitteena siis AINAKIN tuo 8kg painonpudotus ja mielellään vaikka 15 kiloakin ennen raskauden alkamista.
Huomiseen :-)
(Olen tosi kiinnostunut tulemaan siihen suljettuunkin yhteisöön mukaan, itte kannatan myös yahoota mutta msn kyllä varmaan myös on OK, ei kokemusta mutta oon kohtuuhyvä koneiden kanssa).