Kuinka monta päivää pystyt syömään samaa ruokaa ennenkuin kyllästyttää?
Kommentit (34)
6 päivää viikossa ruoka on samaa.
Aina ei ollut näin, mutta siihen on päädytty, koska näin tulee varmasti syötyä, kun ruoka on maistuvaa, rahat riittää ruokaan ja on aina ainekset ruoanlaittoon kotona ilman ylimääräistä kauppareissua.
Aamu- ja iltapalat ovat olleet samat jo 15 vuotta.
Riippuu ruokalajista. Jouluruokia pari päivää. Jos on oma suosikki niin loputtomasti.
Montako työpäivää on vuodessa? Vuoden söin jokapäivä töissä maksalaatikkoa. Sitten 10 vuoden paussi kun maistui seuraavan kerran.
Kaksi päivää menee. Tänään vedin kolmannen kerran lohta ja muusia ja yök, en syö taas hetkeen.
Kaksi paitsi munaruokia vain sen yhden.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi paitsi munaruokia vain sen yhden.
Joo munakasta ei pysty edes kerran viikossa.
Yleensä syön sen ruuan loppuun mitä olen tehnyt, joskus kestää parikin viikkoa. En ole vielä kyllästynyt syömiseen.
Makaronilaatikkoa söin kerran kolme viikkoa putkeen
Sanotaan kolme ateriaa pystyn syömään. Jos syön tänään kaksi kertaa samaa ruokaa, huomenna pystyn vielä kerran. Yleensä kyllä syön kerran päivässä samaa ruokaa.
Riippuu ruuasta. Nyt tein eilen mozzarellauunipastaa, ja se ei meinaa mennä kahta päivääkään, en aivan onnistunut maustamisessa, eli on aika mautonta. Viime viikolla tein savulohipastaa, ja sitä taas olisin voinut syödä viikonkin putkeen.
Syön fish&chipsit ravintoloissa 2-3 kertaa viikossa vuodesta toiseen.
Olen itse syönyt samaa ruokaa jo pari vuotta, eikä kyllästytä.
Aamu: Weetabix, Muruja, mangososetta, Hyvä Olo -jogurttia maustamattoman maapähkinävoin kanssa, appelsiinimehua, muutama palaa suklaata, kahvia
Lounas/päivällinen: lihaperunasoselaatikko, tomaattisose rypsiöljyllä, ruisleipä, Tupla-patukka
Iltapala: Weetabix, Muruja, vadelmasosekeittoa, luumusosetta, muutama palaa suklaata
Tilaan aina nämä samat ruoat netistä.
T. asperger