Mulla menee 250e/kk kauneudenhoitoon.
Kamppaja,kosmetologi ja kaikki tuotteet siihen päälle. Olen 40v ja näytän paremmalta kuin 10v sitten. Nyt ukko hiukka vikisee,ETTÄ ON KALLISTA,KYLLÄ ON LIIAN KALLISTA. Itse harrastaa moottoripyöräilyä ja se vasta maksaakin (mielestäni). Kommentteja kiitos :)
Kommentit (21)
Kiva sulle :)
Olen vähän kateellinen, kun edes mun kuukausitulot eivät ole noin isot.
Toi olisi melkein mun kuukauden tulot ;) Mulla menee kampaajalle n. 70e/6vko, meikkejä/shampoita yms. ostelen tarpeen mukaan... Kosmetologilla olen käynyt pari kertaa, ennen häitä :)
Ikäisekseni olen " hyvä" ;) Ja juuri sen takia huolehdinkin itsestäni!
että miksi siihen pitää upottaa noin paljon rahaa??? Mullakin olis ehkä varaa toi tehdä, mutta lähden vaikka kaukomatkalle ennen kuin käyttäisin sitä tuohon tarkoitukseen tai ehkä mulla ei ole sitten tarvetta siihen muutenkaan?!?
Kai sitä menis enemmänkin jos olisi isommat tulot mutta en silti usko että ylittyisi edes 100e.. :)
Mulle riittää parit perusmeikit jos meen muualle kuin kauppaan ja käytän vaatteita niin kauan kuin ovat ehjiä. Sitten vasta uutta.
Kampaajalla olisi ihana käydä kerran kuussa mutta kun ei ole varaa niin pitää olla pitkätukkainen -> helppo hoitaa kotona.
T: 22v äippä
menee yhteen kampaamo ja kosmetologi käyntiin. En pitäis mitenkään luxuksena...
Minulla on hyvät tulot ja ulkomuoto voisi kaivata kohennusta, mutta en kyllä millään löydä aikaa hoidoissa käymiseen. Jos menisin työpäivän päätteeksi kosmetologille tai permanenttiin niin se tarkoittaisi sitä, etten kyseisenä päivänä ehtisi juuri nähdä lastani, muuta kuin nukkumaan laittaa kaupungilta tullessa.
Minulle riittävät kohtuuhintaiset laadukkaat voiteet kuten Vichy - en millään usko, että superkalliit voiteet (tyyliin 200 ¿/purkki) oikeasti nuorentaisivat.
Mutta työssä käydessänikään en ikipäivänä laittanut rahaa noin paljoa/kk itseeni ja ulkonäkööni. Kampaajalle meni n. 60 ¿/joka 3. tai 4. kk, kosmetologilla kävin 2 krt/vuosi.
Oletko vertaillut kampaajien ja kosmetologien hintoja, niissä on huimia eroja. Eli saattaisit päästä halvemmalla. On tuo kyllä aika turhamaista tuhlata tuollaisia summia ulkomuotoonsa eli yhdyn ukkosi mielipiteeseen...
Kosmetologilla käyn kasvohoidossa (75e) ja kampaajalle menee (60-80e) . Päälle kasvo-ja vartalorasvat ja hiustuotteet. ap
niin kyllähän sen rahan saa kulumaan jos haluaa..
Voihan sitä matkustaa vaikka egyptiin ottamaan kleopatralaisittain maitokylpyjä ja maksaa tuhansia euroja..
Ja mikäs siinä, jos tienaa 200 000 vuodessa.
Mutta jos tulot on pienet niin silloin tollanen 250e:n kampaaja+kosmetologi on kallista.
Mulla on nyt netto kotihoidontuki 330e/kk+lapsilisä ja työssäkäydessäkin saan vain n. 1100e käteen.. :)
T: 22v äippä
lapsi vietävä hoitoon kun ei rahat riitä ! ei ihme jos ei riitä tolla menolla, elintasoa laskematta!
jessus.
Ihonpuhdistus silloin tällöin, välillä jalkahoitoa (lenkkeily kuluttaa jalkoja).
Kampaajalle aina lähes 100e/ kerta (pesu, väri, raidat, leikkaus, hoitoaineet)
Meikkejä uusin niukasti, päivittäin meikkivoide, ripsari, rajaukset, huulikiille, valokynä
Puhdistustoimiin puhdistusgeeli, kasvovesi, ryppyvoiteet...
Eihän mulla oma raha muuhun menekään kuin itseeni (vaatteet ja kauneudenhoito)
mies on työtön tällähetkellä, mutta minkäs teen kun haluun näyttää hyvältä.
Olen 43v. ja olen ottanut jo botoxiakin, ukolta salaa tosin Visan laskuun ;)
ihan maksimi mitä kauneudenhoitoon saisi uppoamaan kuukaudessa. 50¿lla voisi käydä kosmetologilla jossain hoidossa kerran kuussa 20¿ ripsien+kulmien värjäykseen, jos ei sisälly tuohon kosmetologin käyntiin. Kampaajalla käyn joka toinen kuukausi ja sinne voisi sitten mennä se 60¿, jos välillä vähän värjäisi. Meikkejä en ostaisi joka kuukausi, vaikka rahaa olisikin. Että sanotaan nyt vaikka 150¿ saisin uppoamaan, jos rahaa olisi laittaa omaan kauneuteen niin paljon.
ja nettoan 1200/kk eli en ole mitenkään hyvä palkkainen. ap
kauneudenhoitoonsa. Se sitten näkyy kanssa katukuvassa.
Mettäläinen on aina mettäläinen vaikka voissa paistas.
-300 ¿ menee mulla kk.
ja kun peiliin katsot,näytät hyvältä vain itsesi takia...
käydä kerran kuussa kampaajalla ja kosmetologilla?
Teillä ei sit vissiin lapset harrasta?
Hyvä kun joka toinen kuukausi käydä värjäyttämässä ripseni...
Työpäivät 10-12h pitkiä. Kun osaa organisoida niin hyvin sujuu :) ap
hänelläkin suuret menot johtuen harrastuksesta.