BBC: Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Anarkia alkaa
BBC:
Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Seuraavat sukupolvet ovat liian pieniä ja yhteiskunnat ajautuvat anarkiaan
"Fertility rate: 'Jaw-dropping' global crash in children being born
Who pays tax in a massively aged world? Who pays for healthcare for the elderly? Who looks after the elderly? Will people still be able to retire from work?"
https://www.bbc.com/news/health-53409521
Eläkkeet kuule poistetaan. Ei ole varaa. Lapsia on liian vähän. Ja vanhuksia liian paljon! Kirjoitustaidottomien ihmisten, jotka osaa vaan somalikieltä tuominen pahentaa huoltotaakkaa lisää.
Sä teit tämän.
Nauti!!!!
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Ootapa, kun se päivä koittaa, kun sulle sanotaan, että sun on nyt aika kuolla, otapa siitä pilleri:)
Tästä aiheestahan on tehty leffojakin.
Toivottavasti tulee pilleri, olisi huomattavasti mielyttävämpi kuin nyt suunnitelmissa oleva tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa maailman suurin älykkö Pentti Linkola näkemässä tämän.
Linkola oli maailman tekopyhin ihminen. Selitti massamurhista ja mussutti etteivät ihmiset saisi lisääntyä, mutta teki itse useamman lapsen.
Ja käytti mm..sydämentahdistinta ja kuulolaitetta..Kyborgi
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007375658.html
Eräälle rikkaalle oligarkille on tehty jo neljä sydämensiirtoa, elää ikuisesti, vaikka näyttää siltä, että olisi kuollut jo 100 vuotta sitten. Elinsiirrot on iso business.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkola oli maailman tekopyhin ihminen. Selitti massamurhista ja mussutti etteivät ihmiset saisi lisääntyä, mutta teki itse useamman lapsen.
Hän piti omaa lisääntymistään virheenä.
En epäile. Mutta lisääntyi silti. Silloin on 100% jäävi kieltämään muita lisääntymästä.
L I S Ä Ä M A A H A N M U U T T O A ! ! !
Vierailija kirjoitti:
The Guardian:
Yhteiskunnat eivät kestä syntyvyysvaetta, veroilla ei voi maksaa eläkkeitä tai hoitoja. Anarkia ja eläkkeiden lopettaminen edessä.
"Birthrates are plummeting worldwide...
...a baby crisis, a population crisis, a fertility crisis, a demographic crisis, an ageing crisis and an economic crisis. The cost of living, housing security and a lack of opportunity also play their part."
https://www.theguardian.com/world/article/2024/aug/11/global-birthrates…
Tuohan on vain ohi menevä kausi ihmisen historiassa. Kun ihmismassat pienenee tarpeeksi kauan, niin jossain kohtaa tilanne tasaantuu ja sekä eläkkellä olevia, että työelämässä olevia on taas suhteessa oikea määrä. Ja nämä ihmiset, joita on vähän, elävät parempaa elämää, kuin nyt tässä nykisessä tilanteessa, jossa ihmisiä on kiistatta liikaa. Suurkaupungit on slummiutuneet ja ilman saasteet on valtavat.
Joku Suomi, jossa ei näitä ongelmia juurikaan ole, on kuin kärpäsen paska meressä, mutta jotkut väkirikkaat maat, kuten intia, Kiina ja lähes koko Aasia ja Afrikka joutavatkin pienetyä asukasluvultaan vaikka yhteen kymmenesosaan nykyisestä.
Maapallo kestää korkeankin elintason, kunhan ihmisiä ei ole liikaa. Nykyään ihmisiä ON liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen avulla ihmisen elinikää on saatu venytettyä luonnottoman pitkälle, niin tässä nähdään nyt tulos. Itse olen valmis lähtemään vaikka 20 vuotta nykyistä normaalia aiemmin,jos saan elää siihen asti ihmisarvoista elämää. En halua kitua tuskissani 95-vuotiaaksi saakka.
Tulevaisuudessa 95 on samassa kunnossa kuin 25 vuotias. Biologinen ikääntyminen voidaan estää, ei se ole mahdotonta.
Mutta tee kuten sanoit.
Se vanhenemisen pysäyttäminen ja regeneroituminen pystytään tekemään jo nyt. Mutta luuletko tosiaan että se koskisi, tai koskaan tulisi koskemaan tavallisia ihmisiä?
Se on varattu vain massipäälliköille ja diktaattoreille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen avulla ihmisen elinikää on saatu venytettyä luonnottoman pitkälle, niin tässä nähdään nyt tulos. Itse olen valmis lähtemään vaikka 20 vuotta nykyistä normaalia aiemmin,jos saan elää siihen asti ihmisarvoista elämää. En halua kitua tuskissani 95-vuotiaaksi saakka.
Tulevaisuudessa 95 on samassa kunnossa kuin 25 vuotias. Biologinen ikääntyminen voidaan estää, ei se ole mahdotonta.
Mutta tee kuten sanoit.
Se vanhenemisen pysäyttäminen ja regeneroituminen pystytään tekemään jo nyt. Mutta luuletko tosiaan että se koskisi, tai koskaan tulisi koskemaan tavallisia ihmisiä?
Se on varattu vain massipäälliköille ja diktaattoreille yms.
Joo, iso eloojäämiskamppailu tuntuu olevan käynnissä, kun turvataan vääriin asioihin.
Eli kyse on pääasiassa siitä että lapsen hankintaa lykätään ja lykätään kunnes sitten onkin jo liian myöhäistä.
Mutta, ei se mitään. Maapallo ja ympäristö kiittävät kun ihmisten määrä vähenee kestävälle tasolle. Pidotkin paranevat sitten kun meitä on taas vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse on pääasiassa siitä että lapsen hankintaa lykätään ja lykätään kunnes sitten onkin jo liian myöhäistä.
Mutta, ei se mitään. Maapallo ja ympäristö kiittävät kun ihmisten määrä vähenee kestävälle tasolle. Pidotkin paranevat sitten kun meitä on taas vähemmän.
Vihreät on kuoleman kultti
Joskus täytyy väen vähentyä ja se voi olla yhtä hyvin nyt. Jos väestö kasvaa koko ajan, sen määrä nousee äärettömäksi, mikä tietenkin on looginen mahdottomuus.
Ja tässä juttua täyteen ahdettujen kehitysmaiden tilanteesta. Ei käy kateeksi. Kun ilmakin loppuu! https://www.cbsnews.com/news/delhi-air-pollution-smog-severe-plus-india…
Koiria on miljardi
Niille on oma, turhia vaatteita leluja ja mössöö tekevä teollisuus
Miljardeja koiran leluja!!!!
Jos olet aito vihreä
Tapat koirasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika opetella ja suunnitella uutta elämäntyyliä. Luonnonmukaisempaa, luontoystävällisempää ja vähemmän saastuttavaa sellaista. Erittäin hyvä uutinen!
Juu minä ja kauniit jälkipolveni voidaan hyvin elää jossain paratiisisaarella luonnon kanssa.
Tuskin sentään. Kyllä niihin tunkua piisaa vaikkei vauvoja päntiönään enää synnykään.
Tännehän nuo ovat kaikki tulossa ilmaisen ylläpidon vetämänä.
Sellaista se on. Olisin minäkin halunnut lapsia ja ydinperheen, mutta kilttimiehet vaan hylki.Kyynel!!
Vierailija kirjoitti:
Koiria on miljardi
Niille on oma, turhia vaatteita leluja ja mössöö tekevä teollisuusMiljardeja koiran leluja!!!!
Jos olet aito vihreä
Tapat koirasi
Teet niin jos rakastat luontoa! Koira on luonnoton jalostettu mutantti 🤢
Syntyvyys ei suinkaan ole romahtanut. Muslimit, intialaiset ja kiinalaiset lisääntyvät huimaa vauhtia.
Maailmassa on jo miljardi koiraa. Koira on Sudesta jalostettu luonnoton mutantti.
Koira ei ole osa luontoa vaan epäaito tuote.
Etenkin korien suuri määrä on haitallista, sillä ne muun muassa levittävät tauteja ja ovat vaaraksi muille eläimille.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b378207f-8f45-428d-b5ce-8f60010ac95f
Siis mikä anarkia? Eläkeläise mellakoivat kaduilla? Itsehän he lapsensa päiväkoteihin ja laitoksiin dumppasivat, ja edelleen nostavat paljon enemmän eläkehupirahoja kuin mitä esim. niille lapsiperheille annetaan, eli eiköhän tässä nyt vaan kaikki osapuolet istu kiltisti se puurolusikka kädessä itse kattamassaan pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käytti mm..sydämentahdistinta ja kuulolaitetta..Kyborgi
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007375658.html
Eräälle rikkaalle oligarkille on tehty jo neljä sydämensiirtoa, elää ikuisesti, vaikka näyttää siltä, että olisi kuollut jo 100 vuotta sitten. Elinsiirrot on iso business.
Ihmiskauppiaat tuottaa elimet.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä anarkia? Eläkeläise mellakoivat kaduilla? Itsehän he lapsensa päiväkoteihin ja laitoksiin dumppasivat, ja edelleen nostavat paljon enemmän eläkehupirahoja kuin mitä esim. niille lapsiperheille annetaan, eli eiköhän tässä nyt vaan kaikki osapuolet istu kiltisti se puurolusikka kädessä itse kattamassaan pöydässä.
Öö... Nuoret kapinoi ja eläkeläiset kuolee
Yhteiskunnat kaatuu... Kaikki on omillaan.
Lakeja ei ole.
Ei sen noin tarvi mennä, jos niin ei poliittisesti valita. Muutenkin tekoälyn ja automaation takia talousjärjestelmien on pakko seuraavien 20-30 vuoden aikana radikaalisti muuttua, koska yhä harvempi ihminen tulee tekemään työtä. Eli valtioiden talous ja palvelut ei voi perustua siihen että verotetaan ihmisten työtä. Sen sijaan on verotettava koneiden ja automaation työtä, ja jaettava tuotot ihmisten elättämiseen. Näin väkimäärän väheneminen ei myöskään haittaa, koska ei koko homma perustu ihmisten työhön tai määrään enää.