BBC: Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Anarkia alkaa
BBC:
Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Seuraavat sukupolvet ovat liian pieniä ja yhteiskunnat ajautuvat anarkiaan
"Fertility rate: 'Jaw-dropping' global crash in children being born
Who pays tax in a massively aged world? Who pays for healthcare for the elderly? Who looks after the elderly? Will people still be able to retire from work?"
https://www.bbc.com/news/health-53409521
Eläkkeet kuule poistetaan. Ei ole varaa. Lapsia on liian vähän. Ja vanhuksia liian paljon! Kirjoitustaidottomien ihmisten, jotka osaa vaan somalikieltä tuominen pahentaa huoltotaakkaa lisää.
Sä teit tämän.
Nauti!!!!
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
New York Post:
Syntyvyys on romahtanut kaikkialla maailmassa ja vanhuksia tulee olemaan 90% väestöstä. Kaikki yhteiskunnat romahtavat. Kaaos ja sodat odottavat.
Mummot ja vaaritko siellä rintamalla sitten tetsaavat, kun populaatiot ovat pääosin geriatrikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Mihin sitä planeetta sitten enää tarvitaan, kun ei ole enää ihmisiä? Milloin se ihmisten määrän väheneminen loppuu, jos ei enää lisäännytä?
Planetta kyllä elättää paljon muitakin kuin ihmisiä
Aijjaa, mutta koiria tänne ei saa jäädä vai? Milläs estät, jos ihmiset häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla täysi vaalipaniikki päällä?
Montako veronmaksajaa nämä tämän ketjun incellit ovat tähän maahan tehneet?
Tiedäthän, että anarkian yhteiskunnassa ei enää ole inceleitä, vaan nainen vain otetaan milloin halutaan
Ah anarkia, tämä antifan ideologinen paratiisi. Siinäpä antifantti makaa sitten pillu verissä raiskattuna rakastamansa anarkian keskellä.
A kauheeta :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että anarkian yhteiskunnassa ei enää ole inceleitä, vaan nainen vain otetaan milloin halutaan
Ah anarkia, tämä antifan ideologinen paratiisi. Siinäpä antifantti makaa sitten pillu verissä raiskattuna rakastamansa anarkian keskellä.
Persuloidien haaveet on aina yhtä sairaita. Mätäaivoja kaikki.
Toivon että en elä yli 100-vuotiaaksi.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolllololo
sopii yrittää, inkku
Onneksi Afrikassa ei ole tätä ongelmaa.
Ja tästä on muuten turha syyttää vain minun ikäpolveani (1985-1995 syntyneitä), vaan kehitys alkoi jo aikaisemmin. Ikäluokat pienentyi paljon jo 1970-luvulla, eli se oli joku ihan muu sukupolvi kuin omani, joka jätti lisääntymättä. Tästä ongelmasta on puhuttu koko minun elinikäni, eli tietoisia on oltu pitkään, vasta nyt kun vanhuksia pursuaa joka terveyskeskuksen nurkka, aletaan itkeä lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolllololo
sopii yrittää, inkku
Yllättävän harva meistä on kykenevä silmittömään väkivaltaan mutta anarkiassa juuri he ovat kuninkaita. Jos anarkiaa ei halua niin voi käydä toivomassa antifan lakkauttamista terroristijärjestönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Mihin sitä planeetta sitten enää tarvitaan, kun ei ole enää ihmisiä? Milloin se ihmisten määrän väheneminen loppuu, jos ei enää lisäännytä?
:D:D:D
Ai että mihin planeettaa tarvitaan kun ihmisiä ei ole?
Mieti nyt vielä kerran kysymystäsi uudestaan.
Maapallon väkiluku kasvaa edelleen hälyttävää vauhtia. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä lukee.
Koronarokotteet heikensivät haluja ja hedelmällisyyttä sekä hormontiasoja kaikkialla. Lisäksi kummasti äkkikuolemat, turbovauhtia ilmaantuvat syövät jne. Herätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolllololo
sopii yrittää, inkku
Yllättävän harva meistä on kykenevä silmittömään väkivaltaan mutta anarkiassa juuri he ovat kuninkaita. Jos anarkiaa ei halua niin voi käydä toivomassa antifan lakkauttamista terroristijärjestönä.
Jos väkivaltaa harrastavat persut ovat mielestäsi sankareita, ja antifasistiset järjestöt pahiksia, niin nassehan se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteet heikensivät haluja ja hedelmällisyyttä sekä hormontiasoja kaikkialla. Lisäksi kummasti äkkikuolemat, turbovauhtia ilmaantuvat syövät jne. Herätkää.
Painu nyt vi ttuun jo. Syntyvyys on laskenut jostain 70-luvulta asti.
Tulevaisuudessa (tai edes nyt) ei kaikille ole työtä. Tekoäly ja robotit korvaavat joka tapauksessa. Eikö silloin ole parempi, että populaatio on pienempi? Kuka haluaa elää köyhyydessä? Lisäksi luonnonvarat eivät nyt riitä nykyiselle väestölle. Kolmasosalle nykymäärästä riittäisivät. Jos väkiluku ei olisi koskaan räjähtänyt, eli ehkäisy olisi keksitty sata vuotta aiemmin ja ollut hyvin saatavilla, maailma olisi parempi paikka kaikin puolin. Vähemmän saasteita, vähemmän köyhyyttä, vähemmän sotia resursseista. Maailma, jonka väkiluku vain kasvaa, muuttuu jatkuvasti huonommaksi paikaksi elää. Miettimään nyt itsekin millaista olisi jos väkeä olisi esimerkiksi kolme kertaa enemmän. Silloin olisi sotaa ja anarkiaa koska _mitään_ ei olisi riittävästi.
Ihmisen tekemä työ oli välttämätöntä metsästäjäkeräilijöille ja maanviljelyksen alussa. Nyt yksi tai kaksi ihmistä hoitaa koneilla monta peltoa. Harva nykyihminen myöskään haluaa tilannetta, jossa makaa kymmenen vuotta hoitokodissa pihalla kaikesta, ja oletan, että tähän tulee toinen vaihtoehto tarjolle myös Suomessa ja itse valitsisin mieluiten sen. Toisaalta taas aiempaa useampi tulee olemaan pidempään työkykyinen. Niitä töitä vain välttämättä ei ole edes nuorille. Pääongelma ei suinkaan tule olemaan väkiluku.
Kaikkein epävakaimpia on yhteiskunnat missä on nuori väestö. Varsinkin jos on nuoria miehiä. Jättäkää pojat synnyttämättä niin yhteiskunnat pärjää paremmin. Kaikkialla naiset tuo hyvinvointia, miehet kurjuutta ja tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa, mutta koiria tänne ei saa jäädä vai? Milläs estät, jos ihmiset häviää.
Loppuuko sun biologian tuntemus ihmisiin ja koiriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä synnyin tänne silloin kun maailmassa oli 4 miljardia ihmistä ja pärjättiin oikein hyvin. Paljon paremmin itseasiassa kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolllololo
sopii yrittää, inkku
Jos väkivaltaa harrastavat persut ovat mielestäsi sankareita, ja antifasistiset järjestöt pahiksia, niin nassehan se siellä.
Missä on tämä persujen naamioitunut väkivaltaosasto? Hmm? Missä?
Vain vasemmiston militanttisiipi on olemassa ja vain sitä ei jostain syystä pidetä niin vakavana uhkana kuin se on.