BBC: Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Anarkia alkaa
BBC:
Syntyvyys on romahtanut globaalisti ja kun ihmiset vanhenevat yli 45 vuoden he eivät enää saa lapsia. Seuraavat sukupolvet ovat liian pieniä ja yhteiskunnat ajautuvat anarkiaan
"Fertility rate: 'Jaw-dropping' global crash in children being born
Who pays tax in a massively aged world? Who pays for healthcare for the elderly? Who looks after the elderly? Will people still be able to retire from work?"
https://www.bbc.com/news/health-53409521
Eläkkeet kuule poistetaan. Ei ole varaa. Lapsia on liian vähän. Ja vanhuksia liian paljon! Kirjoitustaidottomien ihmisten, jotka osaa vaan somalikieltä tuominen pahentaa huoltotaakkaa lisää.
Sä teit tämän.
Nauti!!!!
Kommentit (165)
Kannattaa vain pitää terveydestään huolta että voi sitten aikanaan kuukahtaa suorilta jaloilta.
No somppendaalit ym. insinöörit kyllä lisääntyy nopeaa tahtia.
Lääketieteen avulla ihmisen elinikää on saatu venytettyä luonnottoman pitkälle, niin tässä nähdään nyt tulos. Itse olen valmis lähtemään vaikka 20 vuotta nykyistä normaalia aiemmin,jos saan elää siihen asti ihmisarvoista elämää. En halua kitua tuskissani 95-vuotiaaksi saakka.
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Ihmismäärä pienenee mutta laatu huononee.
Maksakoot ylivarakkaat sikaeläkeläiset omat hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York Post:
Syntyvyys on romahtanut kaikkialla maailmassa ja vanhuksia tulee olemaan 90% väestöstä. Kaikki yhteiskunnat romahtavat. Kaaos ja sodat odottavat.
The world is running out of children as birthrates are collapsing across the globe
https://nypost.com/2024/08/31/opinion/the-world-is-running-out-of-child…
Ehkä saavutetaan uusi tasapaino, jossa maapallon väkiluku on nykyistä matalampi pysyvästi.
Miksi niin vihaat ihmisyyttä.
En vihaa ihmisyyttä, mutta rakastan luontoa ja eläimiä.
Ohis
Tämäkin oli salaliittoteoriaa korona-aikana.
Olisipa maailman suurin älykkö Pentti Linkola näkemässä tämän.
Vierailija kirjoitti:
Linkola oli maailman tekopyhin ihminen. Selitti massamurhista ja mussutti etteivät ihmiset saisi lisääntyä, mutta teki itse useamman lapsen.
Ei "NE" tarvitse ihmisiä, tekoäly (AI employees) tekee työt ja rahaa niille.
Vierailija kirjoitti:
Planeetalle hyvä, että ihmisten määrä vähenee. Nykyinen ennustettu nopeus on vain auttamatta liian hidas. Omaisuuserät tulee laskemaan, ja nykyisen kaltaiseen elämän pitkittymiseen ei tule olemaan varaa. Mutta kyllähän valitettavasti nykyään haaskataan järkyttävä määrä resursseja ja rahaa turhaan hoitoon. Itse olen varautunut vanhuuteen - minulla on tapa päättää päiväni kun hyvän elämän edellytykset loppuu.
Ootapa, kun se päivä koittaa, kun sulle sanotaan, että sun on nyt aika kuolla, otapa siitä pilleri:)
Tästä aiheestahan on tehty leffojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkola oli maailman tekopyhin ihminen. Selitti massamurhista ja mussutti etteivät ihmiset saisi lisääntyä, mutta teki itse useamman lapsen.
Ja käytti mm..sydämentahdistinta ja kuulolaitetta..Kyborgi
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007375658.html
Eipä haittaa, lapsia en tule tekemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York Post:
Syntyvyys on romahtanut kaikkialla maailmassa ja vanhuksia tulee olemaan 90% väestöstä. Kaikki yhteiskunnat romahtavat. Kaaos ja sodat odottavat.
The world is running out of children as birthrates are collapsing across the globe
https://nypost.com/2024/08/31/opinion/the-world-is-running-out-of-child…
Ei kai vanhukset nyt sotimaan ala?
No helvetti, sehän se näky onkin kun käpysäkki-armeijat järjestäytyy pelloille rollaattori- ja rullatuoli-divisioonien muodostelmissa, kävelykepit tanassa valmiina rynnäköimään vastapuolella olevaa vastaavaa sakkia vastaan.
Tappiot tulee olemaan massiivisia, kun hyökkäykseen lähdetään, geriatria-komppanian hyökätessä varmaan -50% vahvuudesta kaatuu jo matkalla kun saavat slaageja ja loput saapuu kontakiin noin 24-48h myöhemmin ja kääpä-taistelu alkaa. Katsomosta seuraten nurmikon kasvaminenkin tai maalin kuivaminen on F1-tason seurattavaa verrattuna tuohon. Tiedä vaikka itsekin kerkeää kuolla vanhuuteen siellä katsomossa ennen kuin tuosta taistelusta mitään tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen avulla ihmisen elinikää on saatu venytettyä luonnottoman pitkälle, niin tässä nähdään nyt tulos. Itse olen valmis lähtemään vaikka 20 vuotta nykyistä normaalia aiemmin,jos saan elää siihen asti ihmisarvoista elämää. En halua kitua tuskissani 95-vuotiaaksi saakka.
Tulevaisuudessa 95 on samassa kunnossa kuin 25 vuotias. Biologinen ikääntyminen voidaan estää, ei se ole mahdotonta.
Mutta tee kuten sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika opetella ja suunnitella uutta elämäntyyliä. Luonnonmukaisempaa, luontoystävällisempää ja vähemmän saastuttavaa sellaista. Erittäin hyvä uutinen!
Kloonit tulee tilalle. Ei se väkimäärä mihinkään pienene, tai ei siinä määrin kuin luullaan.
Ei ole mitään eläkkeen käsitettäkään jatkossa, koska ei ole työelämää. Ei ole sellaista, missä ihminen olisi tarpeen toiselle, kun kaikki on automatisoitu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän piti omaa lisääntymistään virheenä.
Miksi niin vihaat ihmisyyttä.