Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"

Vierailija
06.04.2025 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035

Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.

Kommentit (684)

Vierailija
21/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.

Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."  

Että sellainen naislapsi.  

Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.

Vasemmisto menee ulkomaalaisten ihmiskilpien taakse huutamaan polarisoitunutta vihaansa. Ei ihme että ulkomaalaiset naiset vihaa ja pelkää suomalaisia feministejä.

Vierailija
22/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.

Ei se ole lainkaan tavatonta myöskään KTM/DI/lakimies-piireissä, että äänestetään persuja. 

Kaikki puolentusinaa KTM- ja DI -tuttuani äänestävät persuja. Lakimiehistä vain toinen, mutta se toinen onkin nainen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.

Mistä ihmeestä voisi johtua?

Siis mitä ihmisoikeuksia ne haluaa viedä?

Ei persun näkökulmasta mitään kun persu ei pidä naisia ihmisinä.

En ole persu, en vaan tiiä niin kysyn.

Älä persu selitä.

Vierailija
24/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.

Siis mitä ihmisoikeuksia ne haluaa viedä?

Ei persun näkökulmasta mitään kun persu ei pidä naisia ihmisinä.

En ole persu, en vaan tiiä niin kysyn.

Älä persu selitä.

😅😅 ahaa just 

Vierailija
25/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
26/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarin kirjoittama juttu.

Vierailija
27/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fil.maisteri ja opettaja ja ikuinen persu, koska olen katsellut nykykoulua tarpeeksi kauan.

Vierailija
28/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.

Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."  

Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.

Näitä vasemman laidan sekopäisiä oksennuksia lukiessa arvostan vaimoani aina vain enemmän.  

Vierailija
29/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kannattaa vassarisadut lopettaa ja pysyä ihan totuudessa. 

Vierailija
30/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä vasemman laidan sekopäisiä oksennuksia lukiessa arvostan vaimoani aina vain enemmän.  

Luulet että saat enemmän statusta kun valehtelet että sinulla olisi vaimo.

Vierailija
31/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jussi maailman tyhmin ja rumin mies?

Vierailija
32/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.

Olisi kauheaa, jos paljastuisi, että vaimo on epälooginen s*vakkivihervasuri. Erohan siitä tulisi.

Vierailija
33/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasit siis, että miehesi on huomattavan paljon älykkäämpi kuin sinä, eikä suhteella raajarikkoparina ole tulevaisuutta.

Vierailija
34/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen fil.maisteri ja opettaja ja ikuinen persu, koska olen katsellut nykykoulua tarpeeksi kauan.

Keneltä pöllit gradusi?

Vierailija
35/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi kyllä melkein jättää se sika.

Vierailija
36/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisuuden kunnoittaminen on vaikea taitolaji, mikä tahtoo unohtua molemmilta ääripäiltä. Me olemme vaimoni kanssa monista asioista eri mieltä, mutta kunnioitamme toisiamme ja olemme saanee asioista monenlaisia, mielenkiintoisia keskusteluja aikaan Ei ole tarvinnut ryhtyä haastamaan tai riitelemään.

Kaikilta ei vissiin moinen onnistu.

Olette typeriä jos keskustelette rauhassa rasismin oikeutuksesta. Ihmisviha ei ole mikään mielipide.

Minulla on vaimo maailman toiselta laidalta, joten en minä nyt ainakaan rasisti ole. Sitä paitsi vaimoni mielipiteet ovat monissa asioissa paljon konservatiivisempia kuin omani. 

Vierailija
37/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista naisvihaa edustaa ne r*iskailevat taksikuskit, joita sinä tuet? Oletko koskaan miettinyt?

Vierailija
38/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijän Lääkäreitten kuuluu äänestää Kokoomusta ja teidän pitäisi liittyä myös Kokoomuksen jäseneksi. Se Puolue ajattelee teitä eikä meitä duunareita yhtään!

Vierailija
39/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti

Vierailija
40/684 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä lääkäreistä tunnu omituiselta äänestää sellaista porukkaa joitten työnkuva on hieman paskaiset työvaatteet, äijätyöt, kokoonpano, asennus, rakennusmies. tunnutko kuuluvasti joukkoon sen puhtaan valkoisen lääkäritakin kanssa??

kun sinun isolla palkalla petteri orpo lähes huutaa sinua pelaamaan kesällä Golffia! mieti sitä hetken.