"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miesystävän, kun alkoi persuuntumaan. Lähetteli persujen meemejä wa:han ja yritti tahallaan provosoida riitaa.
Vuosienkin jälkeen vinkuu minua takaisin.
kannattaako tollasen takia hermostua ja lähteä?
No eihän tuollaista ihminen kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä, jotka ovat ulkkistaustaisia tai kuuluvat seksuaalivähemmistöön. Lapsenikin kuuluu. En todellakaan toisi razismia tai homofobiaa kotiini ottamalla niitä kannattavan miehen. En ikinä.
Oletko vähän yksikertainen ihminen. Siis et hyväksy razismia, mikä on syrjintää ja samalla niputat kaikki persut samaan lokeroon? Hmm... 🤔
Lähde juoksemaan kilpaa vasikan kanssa, lähde väittelemään loogisin argumentein mt-ongelmaisen vassariakan kanssa. Sama lopputulos, ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.
Onko miehesi kansallisosialisti tai fasisti, kuten sinä? Ulkomaalaiset naiset vihaa teitä vasemmistolaisia ja vihreitä naisia. Tiedän, koska olen seurustellut heidän kanssaan.
Olet siis seurustellut ulkommaalaisten nasutätien kanssa🤔 No, juttunsa kullakin.
Miksi miehen poliittinen suuntaus on miinus naiselle, mutta mies ei kuitenkaan pahastunut siitä että nainen on vasemmistolainen? Naisella kasvun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.
Ei se ole lainkaan tavatonta myöskään KTM/DI/lakimies-piireissä, että äänestetään persuja.
Miten näissä ATM (asstomouth)-piireissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä maalaislääkäreitä pienen kylän terveysasemalla?
Joka tapauksessa tulot kymmenkertaiset verrattuna sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole lainkaan tavatonta myöskään KTM/DI/lakimies-piireissä, että äänestetään persuja.
Kaikki puolentusinaa KTM- ja DI -tuttuani äänestävät persuja. Lakimiehistä vain toinen, mutta se toinen onkin nainen.
Olen FT ja äänestänyt persuja siitä lähtien, kun Halla-aho on ollut politiikassa. Tänään äänestin tiedetoimittaja Marko Hamiloa.
Itse sinkkuna näen poliittisen kannan henkilökohtaisena asiana, enkä sellaisena, josta pitäisi olla selitysvelvollinen kellekään.
Jos haluaa parisuhteen, jossa käydään myötäileviä samanhenkisiä poliittisia keskusteluja, niin ehkä kannattaisi pariutua sen mukaisesti.
Mutta että ns. kaupunkilainen vihervassari tieten tahtoen pariutuu maalla asuvan persuja äänestävän kanssa ja uhriutuu ja valittaa siitä jälkikäteen medialle, niin ei tuo hirveän järkevältä toiminnalta kuulosta.
Ehkä kannattaisi käydä Vihreiden ja Vasemmistoliiton tapahtumissa ja pokata sieltä mies?
Erittäin tyypillinen parihan on kokoomuslainen mies ja vihervasemmistolainen nainen.
Tämä sopii naiselle enemmän kuin hyvin. Nainen saa porvarillisen elämän, mutta voi laittaa suuren hiilijalanjäljen miehen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen poliittinen suuntaus on miinus naiselle, mutta mies ei kuitenkaan pahastunut siitä että nainen on vasemmistolainen? Naisella kasvun paikka.
On helpompaa pelata pokeria, kun panoksena ei ole oikeastaan mitään vs. kun panoksena on oma vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Suomalaisten suojeleminen ja olemassaolon varjeleminen ei ole rasismia..tosin persut eivät ole mikään vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä maalaislääkäreitä pienen kylän terveysasemalla?
Joka tapauksessa tulot kymmenkertaiset verrattuna sinuun.
Ja ilmeisesti myös mies, koska naisten oikeudet evvk.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä, jotka ovat ulkkistaustaisia tai kuuluvat seksuaalivähemmistöön. Lapsenikin kuuluu. En todellakaan toisi razismia tai homofobiaa kotiini ottamalla niitä kannattavan miehen. En ikinä.
Persut eivät heittele homoja katoilta ja h-i-r-t-ä lesboja.
tämä on selkeesti lehden keksimä novelli samoin kuin "hyvännäköiset parinvaihtajat" eli valetta koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Suomalaisten suojeleminen ja olemassaolon varjeleminen ei ole rasismia..tosin persut eivät ole mikään vastaus.
Tarkoitat varmaan Suomalaisten miehen suojeleminen. Suomalaisilta naisiltahan haluatte oikeudet pois.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen lääkäri, enkä koskaan äänestäisi persuja. En myöskään voisi asua semmoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän yksikertainen ihminen. Siis et hyväksy razismia, mikä on syrjintää ja samalla niputat kaikki persut samaan lokeroon? Hmm... 🤔
Sulla ei näköjään ole edes käsitystä, mitä rasismi tarkoittaa.
No kyllä minä äänestän persuja lähinnä maahanmuuttosyiden takia ja naisvihaa ei minussa ole.
Mitä oikeuksia tarkalleenottaen persut on viemässä naisilta? Linkkejä kiitos.
Onko sitten muitakin vassariakkoja kuin mt-ongelmaisia?