"Puolisosta kuoriutui persuja äänestävä mies"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/54b54508-8dc1-4a35-93bd-a7a41ae53035
Persuja äänestävä mies joutaa vaihtoon.
Kommentit (684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Mielenterveysongelmainen vassariakka lentäisi kämpästä kuin leppäkeihäs.
minkälaiset ihmiset liittyy ja äänestää vasemmistoa?? en ole itse ikinä ollut kiinnostunut siitä puolueesta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lääkäri ja äänestänyt persuja ainakin 15 vuotta.
Ei se ole lainkaan tavatonta myöskään KTM/DI/lakimies-piireissä, että äänestetään persuja.
Kyllä se on. Psyk.sh.
Itse jätin miesystävän, kun alkoi persuuntumaan. Lähetteli persujen meemejä wa:han ja yritti tahallaan provosoida riitaa.
Vuosienkin jälkeen vinkuu minua takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin miesystävän, kun alkoi persuuntumaan. Lähetteli persujen meemejä wa:han ja yritti tahallaan provosoida riitaa.
Älä ota sitä sikaa takaisin, ansaitset paremman. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
kannattaako tollasen takia hermostua ja lähteä?
Miehen tulee äänestää samaa henkilöä kuin vaimokin . Sopu säilyy, eikä vaimo hae eroa.
Pelkään myös että joku äänestää. Uskoo tekevänsä sillä hyvää vaikkei tee.
Kommunistimedia pyrkii vaikuttamaan äänestystuloksiin propagandallaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä että mies äänestää puoluetta joka haluaa viedä naisilta ihmisoikeudet ja väittelyssä mies pysyy rauhallisena, nainen suuttuu.
Mistä ihmeestä voisi johtua?
Vasur on hokenut roskaansa niin usein että uskoo siihen itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaako tollasen takia hermostua ja lähteä?
Toki, yksin on mukavampaa eikä kyseinen mies ole ainoa koko maailmassa. Olisitko itse yhdessä riidanhaastajan kanssa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sekä Aura että hänen puolisonsa ovat kolmikymppisiä. Heidän kantansa ovat siis varsin vakiintuneet. Politiikasta puhuminen aiheuttaa välillä hankalia tilanteita.
Se loppuu aina siihen, että ilmoitan, etten pysty jatkamaan enää ja lähden kävelemään, sanoo Aura."
Että sellainen naislapsi.
Niin, pitäisi vaan kuunnella naama peruslukemilla kun puoliso oksentaa rasismia ja naisvihaa. Siitä persu tykkäisi. Normalisoidaan vihaoksennus.
Mielenterveysongelmainen vassariakka lentäisi kämpästä kuin leppäkeihäs.
minkälaiset ihmiset liittyy ja äänestää vasemmistoa?? en ole itse ikinä ollut kiinnostunut siitä puolueesta.
En minäkään PUOLUEESTA. Vassariakoillakin on kuitenkin pilu - ja niitä riittää. Saa valita. Raakaa realismia.
Tuollasella keskustelulla ei oikeen saavuta mitään muuta kuin ahdistusta. Toistetaan muiden ajatuksia ja rakennetaan oma identiteetti sen varaan.
Aurahan tässä lapsellinen on, miksi roikkuu miehessä joka ei edes asu samalla paikkakunnalla, ilmeisesti parasta ennen päiväys alkaa lähestyä ja yh ei kaikille kelpaa. Ihailen miehen kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa sinussa on kun et vuosien jälkeenkään ole jo uudessa suhteessa?
Minulla on ystäviä, jotka ovat ulkkistaustaisia tai kuuluvat seksuaalivähemmistöön. Lapsenikin kuuluu. En todellakaan toisi razismia tai homofobiaa kotiini ottamalla niitä kannattavan miehen. En ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Tästäkin artikkelista näkee, että harvemmin miehen arvo- ja ajatusmaailma on kovinkaan korkea prioriteetti pariutumisen suhteen.
Aivan, ainakin tietyn tyyppisille naisille.
Tiedän yhden naisen, joka on varmasti mielessään suurikin humanisti, mutta se ei estänyt häntä menemästä naimisiin itseään kymmeniä vuosia vanhemman, varakkaan persun ukkelin kanssa.
Tästä voikin jo päätellä, mikä oli se varsinainen vetovoimatekijä.
Miksi vihervassarit ovat aina näin saatanan toksisia? Näiden kanssa elämä olisi yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä, jotka ovat ulkkistaustaisia tai kuuluvat seksuaalivähemmistöön. Lapsenikin kuuluu. En todellakaan toisi razismia tai homofobiaa kotiini ottamalla niitä kannattavan miehen. En ikinä.
Oletko vähän yksikertainen ihminen. Siis et hyväksy razismia, mikä on syrjintää ja samalla niputat kaikki persut samaan lokeroon? Hmm... 🤔
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkanut parisuhteeseen persumiehen kanssa. Jos mielestäni paljastuisi nyt persu, niin ero tulisi. Myös näin 15 avioliittovuoden ja kahden lapsen jälkeen.
Olisi kyllä oikeesti ihan kauheeta jos miehestä tulisi ajan saatossa persu. Erohan siitä tulisi.
Miten sitä voisi lapsillekkaan tuota parhain päin selittää?
Huh (kauhunväristyksiä).
En pöllinyt, vaan se olisi ansioituneena avannut ovet yliopiston hommiin, mutta vierastin jo silloin yliopistomaailmaan hyökyvää ylilyöntifeminismiä. Suorastaan vihaa kiihottavat naisluennoitsijat ylittivät sietämisen rajat. Nyt onnittelen itseäni!