Mitä olet tehnyt tänään?
Mä vietin ensin viitisen tuntia tallilla. Mulla oli ratsastustunti, jota lapseni tuli seuraamaan ja muutenkin mun avuksi. Sitten mentiin vielä yhdessä maastoon. Tulin kotiin ja laitoin lasten avustamana ruokaa. Ruuan jälkeen tehtiin jälkiruoka, joka nyt on uunissa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
seurannut tomaatintaimien kasvua,
Kauanko tähän meni aikaa?
Syönyt särkylääkkeitä ja antibioottia ja nukkunut
Riidellyt mieheni kanssa eilisestä lähtien !
Siivonnut kaksi wc-pönttöä ja wc:n lavuaarit, sekä keittiötä. Pessyt 2 koneellista pyykkiä.
Muuten maannut sohvalla, lukenut kirjaa, selannut puhelinta ja potenut flunssaa.
Käynyt brunssilla pojan, miniän ja miniän äidin kanssa, kävellyt hautausmaalla ja tehnyt työhommia. Päiväunet unohdin nukkua.
Opiskellut koko päivän. Kohta sauna ja miehen kanssa peiton alle lemmiskelemään.
Lähinnä köllötellyt tyytyväisenä, koska sain eilen vihdoista viimein itseäni niskasta kiinni ja pari kuukauden välttelyn jälkeen aloitin tosissaan väitöskirjan kirjoittamisen. Tulikin sitten yhdeltä istumalta puristettua rakenne, tehtyä lopullinen valinta mukaan tulevista julkaisuista ja kirjotettua johdanto, kuvaus omista kontribuuteista jne.
Nyt on tyhjän paperin kirous murrettu ja tekstiä tuntuu syntyvän helposti (on sitä jo joku aika päässä pyöritettykin) - palautui usko siihen, että tästä tulee vielä jotain ja varmaankin aika rivakkaan tahtiin. Pääsiäisen tienoilla on viikko lomaa, joten tavoite voisi olla saada ensimmäinen täysi drafti valmiiksi vapuksi.
Selannut kännykkää. Katsonut rakkautta autismin kirjolla Netflixistä. Syönyt perunaa ja nakkikastiketta