Gallup: Oletko käynyt Suomenlinnassa?
Kommentit (14)
Luulin että kaikki suomalaiset ovat käyneet Suomenlinnassa. En osaa kuvitella minkälainen on Suomenlinnassa käymätön suomalainen, miksi hän on sellainen kuin on ja kokeeko hän sen ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kaikki suomalaiset ovat käyneet Suomenlinnassa. En osaa kuvitella minkälainen on Suomenlinnassa käymätön suomalainen, miksi hän on sellainen kuin on ja kokeeko hän sen ongelmana.
Juuri tuon takia en ole käynyt, eikä moni muukaan. Ei halua sellaiseen paikkaan missä on kaltaisiasi yksinkertaisia hyypiöitä.
Kävin suomenlinnassa ensimmäisen kerran vasta kolmekymppisenä. Varmaan se olisi ollut antoisampaa joskus 10 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, itse olen helsinkiläinen enkä ajattele, että kaikkien suomalaisten olisi pitänyt käydä Suomenlinnassa ja että täytyisi oikein kummastella asiaa. Jokaisella meillä on omat kuviomme. Pohjoisin paikka, jossa itse olen käynyt on Ranua ja koenkin, että en ole Lappia ottanut haltuun. (Toki Lapissa haluan sitten kunnolla käydä joskus. Pitää vain varautua kuin ulkomaille menisi hintatason puolesta, siksi on tullut mentyä ulkomaille aiemmin. Olen opiskelija.)
Onhan siellä tullu monesti käytyä pussikaljottelemassa.
Lapsena ja teininä käytiin kavereiden kanssa usein Suokissa seikkailemassa. Rakas paikka täynnä muistoja!
Vierailija kirjoitti:
Jag bor där.
Kyllä siellä puita on
Olen, ei ollut mitään ihmeellistä. No tulipahan käytyä vaikka en edes muista miksi sinne piti mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, itse olen helsinkiläinen enkä ajattele, että kaikkien suomalaisten olisi pitänyt käydä Suomenlinnassa ja että täytyisi oikein kummastella asiaa. Jokaisella meillä on omat kuviomme. Pohjoisin paikka, jossa itse olen käynyt on Ranua ja koenkin, että en ole Lappia ottanut haltuun. (Toki Lapissa haluan sitten kunnolla käydä joskus. Pitää vain varautua kuin ulkomaille menisi hintatason puolesta, siksi on tullut mentyä ulkomaille aiemmin. Olen opiskelija.)
Suomenlinnassa käyminen kuuluu yleissivistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia en ole käynyt, eikä moni muukaan. Ei halua sellaiseen paikkaan missä on kaltaisiasi yksinkertaisia hyypiöitä.
Tollo.
Vastasin että en ole, koska en muista sellaista. On mahdollista, että aivan tenavana olisin vanhempien mukana siellä käynyt, onhan se tunnettu nähtävyys.
Vierailija kirjoitti:
hittoako se sulle kuuluu
Hittoako avasit ketjun?
hittoako se sulle kuuluu