Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihavuusleikattu

Vierailija
06.04.2025 |

Ja eräällä Facen lihavuusleikkausryhmässä. Ja missään en ole nähnyt niin kateellisia ihmisiä, kun jotkut sitten ei saa niitä nahanpoistoleikkauksia ja jotkut saa. Ja jotkut jotka jää leikkauksenkinnjälkeen pullukaksi on kateellisia jotka laihtuu hoikaksi. Mulle moni sanoi, että on mulle kateellinen kun näytän niin hyvältä ja sain jopa rintojen kohotuksen julkisilla, vaikka en kriteereitä edes täyttänyt sain myös vatsankiristysleikkauksen jopa kahteen kertaan, kun korjailtiin vielä vatsan kiristyneisyyttä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korkea kolestroli, korkea verenpaine, matala-asteinen tulehdus, uniapnea, ja krooniset kivut polvissa. Hengästyin jo kävellessä. Lisäksi jatkuvia tulehduksia alapäässä ja noidannuolia pari kertaa vuodessa. Lopulta tuli oireinen napatyra ja piti laihduttaa että pääsisin leikkaukseen. 

Sain lihavuusleikkauksen ja laihduin koosta 56 kokoon 34.

Pääsin eroon kaikista lääkkeistä ( kolestroli ka verenpainelääkkeet) , C-paplaitteesta, mun veriarvot normalisoitui ja polvikivut loppuivat. Myös samalla en 7 vuoteen sairastunut kertaakaan flunssaan tai edes Koronaan vaikka mun perheessä kaikki sairastui siihen

Vierailija
22/22 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korkea kolestroli, korkea verenpaine, matala-asteinen tulehdus, uniapnea, ja krooniset kivut polvissa. Hengästyin jo kävellessä. Lisäksi jatkuvia tulehduksia alapäässä ja noidannuolia pari kertaa vuodessa. Lopulta tuli oireinen napatyra ja piti laihduttaa että pääsisin leikkaukseen. 

Sain lihavuusleikkauksen ja laihduin koosta 56 kokoon 34.

Pääsin eroon kaikista lääkkeistä ( kolestroli ka verenpainelääkkeet) , C-paplaitteesta, mun veriarvot normalisoitui ja polvikivut loppuivat. Myös samalla en 7 vuoteen sairastunut kertaakaan flunssaan tai edes Koronaan vaikka mun perheessä kaikki sairastui siihen

Olit lihonut ja sairastunut huonolla syömisellä ja ratkaisit asian leikkauksella. Mieleesi ei sitten tullut järkevöittää syömistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän