Joskus isänmaallisuus oli kunnioitettava arvo
Arvostan Suomen luontoa, vapautta ja historiaa. Haluaisin, että suomalainen kulttuuri ja perinteet säilyvät. En ymmärrä miksi minusta ei saa tuntua pahalta se että kivat jutut kouluissa ja yhteiskunnassa jäävät tietyn uskonnon jalkoihin ja emme saa itse määritellä miten haluamme elää ja olla.
Hassuinta on, että Suomen arvostaminen on nykyään sama kuin ilmoittaisit olevasi s*ata*anpalvoja. Ihmisarvo on minusta kaikilla, kumma kyllä ei ilmeisesti tällaisen mielipiteen omaavilla.
Kommentit (146)
Sulla ja muilla öyhöillä on vakava ajatusvirhe. Koulun kristillisiä perinteitä eivät rajoita muiden uskontojen harjoittajat, vaan pelkästään nämä kotoperäiset vapaa-ajattelijat. Tutustu aiheeseen ja ota heihin yhteyttä, jos tämä asia sinua niin kovin harmittaa.
Lisäksi olen sitä mieltä että öyhöttäjät pilaavat koko isänmaallisuuden. Itse olen armeijan käynyt nainen, reservin upseeri, ja tiedän kyllä minkälaisia sluibia aika moni nuori mies siellä intissä on. Siinä sitä isänmaallisuutta sitten, kun mennään sieltä mistä aita on matalin niin intissä, koulumaailmassa kuin työelämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät enää ole oikeita isänmaallisia. Ainakin useammat.
Persujen kannattajat ovat kaljaa kittaavia läskejä, joille on kova kolaus naisten vimma hakea sandaaliprinssi aavikolta, mutta itse pitää saada jostain marjanpoimija ja silti ollaan niin isänmaallisia ja taistellaan väestönvaihtoa vastaan. Persuthan voisi yhdistää voimansa vihervasemmiston kanssa sinimustia vastaan, itse asiassa jopa persuille sinimustat on vielä paljon kovempi pala kuin vasemmistolle.
Persujen kannattama suomalaisuus on "avointa", jonka mukaan filippiiniläisestä, afrikkalaisesta tai intialaisesta voi tulla suomalainen kunhan juo kaljaa, katsoo lätkää, saunoo ja on lainkuuliainen, suomalaisempi kuin yksikään vihervasemmistolainen, joka on kuitenkin syntyperäinen suomalainen toisin kuin Pentin tuontivaimo. Suomalaiseksi ei kukaan tule, vaan suomalaiseksi synnytään suomalaisille vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, todistinpa pointtini, en edes ole persu, arvostan vain tasa-arvoa, mitä ei ole suomalaisten tapojen polkeminen niin heti olen öyhöttäjä.
Juuri näin. Suomi tais olla eka tai toinen maa maailmassa missä naiset sai äänioikeuden ja oli naispresidenttikin. Tänne kuitenkin oikein haalitaan porukkaa maista missä naiset on koiria alhaisempia. Naiset pukeutuvat säkkiin, eivät saa edes lääkäriin mennä yksin! Tällainen kulttuuri on vain hienoa ja sitä pitäisi saada lisää? En vain ymmärrä!
Kerropa kuka/mikä haalii tänne ja mitä porukkaa? Miten olisi, jos hakisit apua xenofobiaan.
Vastaus: juutalaiset. Ei syynä ole ne persujen vihaamat muslimit ja kukkahattutädit, jotka ovat vain hyödyllisiä idiootteja ja heidän toiminta on suorasukaisempaa.
Isänmaallisuus on muuttunut isämmaallisuudeksi. Siitä on tullut luku- ja kirjoitustaidottomien persujen asia. Pelkää vähä-älyistä öyhöttämistä.
Isänmaallisuus ja haittaisänmaallisuus on kaksi eri asiaa.
Persut on kaapannut isänmaallisuuden..
Leino kuvasi tilanteen hyvin:
Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolta
Ja suuri surkastua alhaiseen
Miks meillä niin on monta mielipuolta
Miks vähän käyttäjiä kanteleen