Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostaako nainen aisuria?

Vierailija
06.04.2025 |

Tuli mieleen kun täällä on näitä ketjuja missä hehkutetaan miten ihanaa on katsoa kun toinen mies ja oma vaimo harrastaa seksiä. Voiko vaimo aidosti arvostaa tällaista aisankannattajaa? Miestä joka vapaaehtoisesti ja omasta halustaan "luovuttaa" vaimonsa toisen miehen käyttöön ja vielä kiihottuu siitä, ehkä jopa runkkaa vieressä. Eikö tällainen toiminta osoita melkoisen alistuvaa luonnetta mieheltä? Olen aidosti kiinnostunut ja toivon asiallisia vastauksia aiheeseen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollasta luuseria muka arvostaisi. Aivan lapasia ne on. 

Eivät pysty itse tyydyttämään naistaan. Aivan säälittäviä tapauksia. Runkkareita ne on!

Vierailija
2/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tietenkin. T. Pena 47 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aisuri olen. Itse itseni tyydyttänyt olen kun vaimoni toista pannut on. Minä vierestä katsellut olen kun tatti raossa soutanut on. 

Vierailija
4/4 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap aloituksesta ja tänne varmasti tulee kaikenlaista kommenttia ennakkoluuloisilta ja niiltä joilla ei ole aiheesta mitään kokemusta. 

Minua on toinen mies nainut mieheni silmien edessä ja voin sanoa, että on ollut upeaa. Se mitä se tuo lisää parin omaan seksielämään jää keskusteluista usein pois. Joka kerta olemme jatkaneet oman miehen kanssa ja siinä kohtaa nautinto hipoo pilviä. Olemme saaneet jännitystä, vaihtelua ja todella kiihottava kokemuksia. Miehelläni on hyvä itsetunto ja minä nautin kahden miehen huomiosta. Tässä kaikki voittaa, myös kolmannet henkilöt, jotka ovat olleet huipputyyppejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi