Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostavalla tyypillä lukee tinderissä että "miettii vielä" lastenhankintaa, itse haluan lapsia

Vierailija
06.04.2025 |

Voiko tuosta kysyä tarkennusta että mitä tarkoittaa. Vai onko tuhoon tuomittu juttu, eli ei kannata jatkaa tutustumista? Periaatteella että jos vastaus ei ole kyllä, se on ei? Mitä jos ei ole miettinyt asiaa edes kunnolla ja laittoi vain puolihuolimattomasti että en tiedä vielä? Olen kaikki miettijät vetänyt vasemmalle, mutta tuo kiinnosti sen verran paljo että tein poikkeuksen. Omassa profiilissani lukee että etsin pitkäaikaista juttua, lastenhankinnasta ei lue mitään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten tapailin vakavasti (hänen mielessään) lisääntymisvimmaista naista. Aivan mahtavaa kun ei tarvinnut edes harkita kumia. 

Kun alkoi jo sama nainen kyllästyttää vajaan vuoden jörnimisen jälkeen, niin lopetin jutun kertomalla vasektomiastani. 

"hänen mielestään lisääntymisvimmaista". Opettelisit kirjoittamaan. Lauseistasi saa tolkkua lähinnä arvailemalla. 

Vierailija
42/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa ensisijaisesti perheen ja lapset on vain puolet siitä. Jos nainen tinkaa lapsista niin aivan hyvin mies voi kysyä onko nainen varmasti sitoutumassa perheeseen loppuiäkseen. Se on sama asia miehen näkökulmasta.

Jos nainen vastaa eihän sitä koskaan voi etukäteen tietää niin mies vastaa ettei ole lasten suhteen varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee seksiä nyt mutta joskus nelikymppisenä voi tehdä lapsia jonkun 20 v kanssa kun pildee ei muuten irtoa 

Vierailija
44/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten tapailin vakavasti (hänen mielessään) lisääntymisvimmaista naista. Aivan mahtavaa kun ei tarvinnut edes harkita kumia. 

Kun alkoi jo sama nainen kyllästyttää vajaan vuoden jörnimisen jälkeen, niin lopetin jutun kertomalla vasektomiastani. 

"hänen mielestään lisääntymisvimmaista". Opettelisit kirjoittamaan. Lauseistasi saa tolkkua lähinnä arvailemalla. 

Aijai kun taisikin kapula kirpaista. =D  

Vierailija
45/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laittaa tinderiin että ei halua lapsia, niin hänet leimataan lapsivihaajaksi. Tuollaiset asiat pitää jättää avoimeksi ja monitulkintaiseksi.

Vierailija
46/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÄäh, ei se että vedät nyt oikealle siltikään tarkoita että menette edes treffeille. Hanki lapsi yksin jos sulla on noin kiire.

Olen jo vetänyt oikealle ja nyt hän pyysi treffeille. Mietin, että kysyisin vielä lapsiasiasta ennen treffejä.

ap

Niin sä etsit vain siittäjää etkä pitkäaikaista kumppania. Itse en edes tuossa vaiheessa lapsia ajattelisi kun toista ei tunne yhtään.

Vierailija
47/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÄäh, ei se että vedät nyt oikealle siltikään tarkoita että menette edes treffeille. Hanki lapsi yksin jos sulla on noin kiire.

Olen jo vetänyt oikealle ja nyt hän pyysi treffeille. Mietin, että kysyisin vielä lapsiasiasta ennen treffejä.

ap

Kannattaa kysyä niin asia ratkeaa nopeasti. Sinulla on selvästi kiire. Voi olla että kiire karkottaa sellaisen, joka muuten saattaisi lapsia hankkiakin mutta ei vielä tapailun alussa.

Miehet puhuvat ihan puutaheinää lastenhankinnasta. Mikään mitä joku sanoo ei välttämättä tarkoita mitään. Esimerkiksi jos nainen sanoo, että ei halua lapsia ikinä, niin mies voi myöntyä tähän että saisi sen naisen, ja sitten odotella että naisen mieli varmaankin muuttuu. Tai päinvastoin. 

Tämä voi olla naisille vaikea tajuta, koska monilla naisilla on selkeä käsitys haluaako lapsia vai ei ja he sanovat sen suoraan. Varmaankin siksi, että naisen oma osuus lapsenhankkimisessa on niin suuri eikä niitä vain putkahda jostain ovikelloa pimpottamaan. Joskin joillain naisillakin kelkka kääntyy yllättävän äkisti. Yleensä kuitenkin niin päin, että päättääkin haluta lapsen.

Sitten taas jos toisella tai molemmilla on selkeä lisääntymistavoite, niin siihen voidaan pyrkiä vaikka toinen ei muuten niin sopiva olisikaan. 

Vierailija
48/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies laittaa tinderiin että ei halua lapsia, niin hänet leimataan lapsivihaajaksi. Tuollaiset asiat pitää jättää avoimeksi ja monitulkintaiseksi.

Typerää. Sillä kun skippaa ne itselleen sopivimmat eli velanaiset. Minä en velana laita oikealle muita kuin "ei lapsia, en halua lapsia" vastanneet, ja niitä on todella todella vähän. Eikä tietysti niistäkään muuten sopivia ole kuin harva. Nämä monitulkintakset menee siis ohi, joten en ymmärrä tuota miesten logiikkaa: he eivät halua lapsia mutta haluavat naisen joka haluaa lapsia? Häh??!! 

Vierailija
49/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää. Sillä kun skippaa ne itselleen sopivimmat eli velanaiset. Minä en velana laita oikealle muita kuin "ei lapsia, en halua lapsia" vastanneet, ja niitä on todella todella vähän. Eikä tietysti niistäkään muuten sopivia ole kuin harva. Nämä monitulkintakset menee siis ohi, joten en ymmärrä tuota miesten logiikkaa: he eivät halua lapsia mutta haluavat naisen joka haluaa lapsia? Häh??!! 

Siis joko mies hakee pelkkää seksiseuraa ja haluaa maksimoida mahdollisuutensa löytää sitä, tai sitten mies toivoo naisen muuttavan mielensä lastenhankinnasta päästyään parisuhteeseen tämän kultakimpaleen kanssa... 😅

Vierailija
50/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laittanut profiiliin tuon mahdollisesti kun harkitsee sitten tilanteen mukaan, eli tapailee myös niitä naisia jotka eivät halua lasta. Lapsen saanti ei ole hänelle prioriteetti ykkönen, mutta on mahdollisuus jos oikea kumppani tulee vastaan. 

Vierailija
51/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis todennäköisesti lukenut noin koska olisin sinut kummin tahansa enkä haluaisi rajata ketään pois kummallakaan perusteella, enkä toisaalta luvata että lapsia tulee koska aina sille ei voi mitään. Mutta kannattanee kysyä, mitä tuo hänelle tarkoittaa. Ja mieluiten ennen kun suhde syvenee. 

Vierailija
52/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni ei halua lapsia ja oli huonona hetkenämme jättämässä minua ihastuksensa vuoksi.

Kävi ilmi, ettei hän ollut selvittänyt ihastuksensa mielipidettä lasten hankkimiseen, vaikka nainen on ikänsä puolesta hedelmällisyytensä loppumetreillä.

Jotenkin minulle jäi vieläpä sellainen vaikutelma, ettei mies ollut oikeasti edes ajatellut asiaa, kun taas itse vastaavassa tilanteessa selvittäisin melkein ensimmäisenä, vastaavatko potentiaalisen uuden kumppanini näkemykset omiani. Etenkin kun tässä nykyisessä suhteessa olemme aina olleet yksimielisiä...

"Miettii vielä" voi siis hyvin tarkoittaa, ettei 37-vuotias mies ole tuota asiaa oikeasti miettinyt hetkeäkään eikä osaa sen vuoksi kertoa kantaansa.

Vierailija
53/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joko mies hakee pelkkää seksiseuraa ja haluaa maksimoida mahdollisuutensa löytää sitä, tai sitten mies toivoo naisen muuttavan mielensä lastenhankinnasta päästyään parisuhteeseen tämän kultakimpaleen kanssa... 😅

Eka vaihtoehto on mahdollinen, mutta jos velamies haluaa parisuhteen, niin eihän ole mitään järkeä etsiä naista joka haluaisi lapsia (jättämällä muka auki lasten teon) ja sitten yrittää käännyttää sitä, etenkin kun samalla karkottaa ne velanaiset jotka jo valmiiksi olisi samaa mieltä lapsettomana pysymisestä.

Eli ainoa selitys on että nämä miehet hakevat vain seksiä, ja haluavat ulottaa verkkonsa myös lapsia haluaviin ja parisuhdetta etsiviin naisiin. 

Vierailija
54/54 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän miettii varmaan lapsen hankkimista tilannekohtaisesti. On varmaan epäileväinen halukkuudesta hankkia lasta, mutta oikean henkilön ja pitkäkestoisen suhteen kohdalla voisi olla halukas hankkimaan lapsen.

No eikö tuo ole yhtä kuin että haluaa lapsia? Kuka nyt haluaa lapsia väärän ihmisen kanssa hankkia?

Juuri näin. Ei se että haluaa lapsia tarkoita sitä että haluaa lapsia ihan kenen tahansa kanssa.