Kiinnostavalla tyypillä lukee tinderissä että "miettii vielä" lastenhankintaa, itse haluan lapsia
Voiko tuosta kysyä tarkennusta että mitä tarkoittaa. Vai onko tuhoon tuomittu juttu, eli ei kannata jatkaa tutustumista? Periaatteella että jos vastaus ei ole kyllä, se on ei? Mitä jos ei ole miettinyt asiaa edes kunnolla ja laittoi vain puolihuolimattomasti että en tiedä vielä? Olen kaikki miettijät vetänyt vasemmalle, mutta tuo kiinnosti sen verran paljo että tein poikkeuksen. Omassa profiilissani lukee että etsin pitkäaikaista juttua, lastenhankinnasta ei lue mitään.
Kommentit (54)
ÄÄäh, ei se että vedät nyt oikealle siltikään tarkoita että menette edes treffeille. Hanki lapsi yksin jos sulla on noin kiire.
Hän miettii varmaan lapsen hankkimista tilannekohtaisesti. On varmaan epäileväinen halukkuudesta hankkia lasta, mutta oikean henkilön ja pitkäkestoisen suhteen kohdalla voisi olla halukas hankkimaan lapsen.
Niin sä etsit juttua etkä lapselle vanhempaa? Vai etsitkö vanhempaa? Kannattais varmaan täsmentää siellä profiilissa ettei joku perhettä haluava luule että etsit juttua.
Vierailija kirjoitti:
Niin sä etsit juttua etkä lapselle vanhempaa? Vai etsitkö vanhempaa? Kannattais varmaan täsmentää siellä profiilissa ettei joku perhettä haluava luule että etsit juttua.
Häh? Eihän nuo sulje toisiaan pois. Vai mitä tarkoitat jutulla?
Vierailija kirjoitti:
ÄÄäh, ei se että vedät nyt oikealle siltikään tarkoita että menette edes treffeille. Hanki lapsi yksin jos sulla on noin kiire.
Olen jo vetänyt oikealle ja nyt hän pyysi treffeille. Mietin, että kysyisin vielä lapsiasiasta ennen treffejä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eihän nuo sulje toisiaan pois. Vai mitä tarkoitat jutulla?
Mitä sinä tarkoitat kun sanot etsiväsi pitkäaikaista juttua? Juttu on juttu, suhde on suhde ja vakava sitoutunut suhde on vakava sitoutunut suhde. Juttuihin ei hankita lapsia kärsimään.
Kiinnostava tyyppi = top 5%.
Tuhannet muutkin naiset ovat hänestä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vetänyt oikealle ja nyt hän pyysi treffeille. Mietin, että kysyisin vielä lapsiasiasta ennen treffejä.
ap
Kannattaa kysyä niin asia ratkeaa nopeasti. Sinulla on selvästi kiire. Voi olla että kiire karkottaa sellaisen, joka muuten saattaisi lapsia hankkiakin mutta ei vielä tapailun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun pointti? Paha mieli siitä kun et itse saa matcheja?
Kannattaa kokeilla kumppanuusvanhemmuussivuja, pääset lapsentekoon nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kannattaa kysyä niin asia ratkeaa nopeasti. Sinulla on selvästi kiire. Voi olla että kiire karkottaa sellaisen, joka muuten saattaisi lapsia hankkiakin mutta ei vielä tapailun alussa.
Kiire tai tai sitten ei yksinkertaisesti vaan halua tuhlata aikaa päämääräättömään haahuiluun, ja treffata vaan aidosti potentiaalisia pitkäaikaisia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kiire tai tai sitten ei yksinkertaisesti vaan halua tuhlata aikaa päämääräättömään haahuiluun, ja treffata vaan aidosti potentiaalisia pitkäaikaisia kumppaneita.
Aikaa ja energiaa...
Miehet, älkää tehkö lapsia suomalaisten naisten kanssa. Mielisairaat akat ei ansaitse mitään lasta tai miestä.
Fasistisessa Suomessa vieraannuttaminen on miljardibisnes. Et näe lapsiasi ja joudut maksamaan isot elarit.
Vierailija kirjoitti:
Hän miettii varmaan lapsen hankkimista tilannekohtaisesti. On varmaan epäileväinen halukkuudesta hankkia lasta, mutta oikean henkilön ja pitkäkestoisen suhteen kohdalla voisi olla halukas hankkimaan lapsen.
No eikö tuo ole yhtä kuin että haluaa lapsia? Kuka nyt haluaa lapsia väärän ihmisen kanssa hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi fakta meni tunteisiin?
Miehen viivyttely=Ei koskaan lapsia
Ei sitä voi suoraan sanoa kun nainen häipyisi heti paikalla.
Mieti jos mahdollinen kumppanisi ajattelisi samalla tavoin sinun Tinder-profiilista. Ei tulisi matchia, koska et mainitse mitään lapsista. Miksi vaadit muilta jotain mitä et itsekään tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi fakta meni tunteisiin?
Miksi kerroit kyseisen asian?
no hyi häpeä sinua ap!