Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lupasi että voin harrastaa rimmingiä

Vierailija
06.04.2025 |

Olen pitkään haaveillut vaimoni antavan rimmingiä minulle mutta ei ole suostunut. Nyt hän tuli asiassa sen verran vastaan että lupasi vieraan kielen olevan mahdollista.

Mistä löydän lipsuttelijan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crusing map

Vierailija
2/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa.

T. Åke

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain naisen kieltä annelilleni

Ap

Vierailija
4/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kuka haluaa kieltä perseeseen ja vielä kamalempaa nuolla jonkun paskaista persettä. Kamalaa jo ajatellakin tuollaista.

Vierailija
5/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläpä AP höpötä.....ei varmasti vaimo ole antanut lupaa toisen naisen tulla nuolemaan pyllyreikääsi! Ja lisäksi jos nyt jostain sellaisen subin löytäisit, niin se ei voisi jäädä siihen.

Vierailija
6/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, kuka haluaa kieltä perseeseen ja vielä kamalempaa nuolla jonkun paskaista persettä. Kamalaa jo ajatellakin tuollaista.

Useimmat pesee rusinan ennen aktiviteettia. Ihanan tuhmaa sekä saavana että antavana osapuolena.

Mene sinä vaan peiton alle takaisin pihtaamaan

Vierailija
7/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina uuden tuttavuuden kanssa niin, että kun ottaa suihin painan väkisin naaman anaaliini, jostain syystä monta kertaa tuttavuus jää siihen yhtään kertaan.

m38

Vierailija
8/11 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat pesee rusinan ennen aktiviteettia. Ihanan tuhmaa sekä saavana että antavana osapuolena.

Mene sinä vaan peiton alle takaisin pihtaamaan

Sitten kesken aktiviteetin pieraisee kunnolla ja ammus tulee perässä suoraan toisen suuhun. Ei oo paskat housuissa, vaan paskat suussa.

Vierailija
9/11 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, haluaisin kielelläni toimia vessapaperina, kun olet käynnyt isolla hädällä.

T. Jörgen

Vierailija
10/11 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap saanut typeriä kommentteja. Suosittelen thaihierontaa, monissa paikoissa onnistuu rimmimg. Itsekin varattuna miehenä käyn säännöllisesti nuolettamassa anusta ja samalla hoidan itseni loppuun käsipelillä. En koe tuota edes pettämisenä. En edes haluaisi, että vaimo joutuisi nuolemaan peräreikääni

Vierailija
11/11 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis antoi nuolla muiden pepunreikiä? Hieno lupaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi