Vakipanollani on uusi nainen
Jotenkin meni maku tähän juttuun. Olemme miehen vaimolta salaa tapailleet vuoden verran, mutta erinäisistä jutuista voin päätellä meitä olevan nyt kaksi. Tympii. En halua jakaa miestä, vaikka en rakasta häntä. Olemme nelikymppisiä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpais vakipano..esim noin 50v nainen turun tai rauman seudulta. vain sexiä ja salassa fwb nainen siis
Mulle kelpaisi vain pelkkä seksi ilman muita kaveruus höpötyksiä. Nainen 42 Tku
samalla aallon pituudella...diver.42äthotmail.com keroo lisäää
ei viestiä vielä sinulta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpais vakipano..esim noin 50v nainen turun tai rauman seudulta. vain sexiä ja salassa fwb nainen siis
Saako muutkin naiset lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa
Inbox tyhjä...
Olet jo nyt jakanut miehen.. miten kehtaat edes valittaa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Menehän muualle itkemään toisten seksielämistä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän muualle itkemään toisten seksielämistä, kiitos.
Mene sinä runkkailemaan. Jospa toi kiukku häviäisi.
Ap kuvitteli olevansa jokin löytö. Pelkkää hetken huvia.
Tuo on vakkarikuvioissa tavallista, eikä siitä pitäisi suivaantua. Moni nainen kuitenkin tekee niin. Miehistä en tiedä. Itselläni oli muinoin kolme vakiota yhtä aikaa. Kahdelle varoin visusti kertomasta, vaikka tiesin heilläkin olevan muuta vipinää itseni lisäksi. Minua se vain kiihotti. Kolmannen kanssa kerrottiin kaikki auliisti puolin ja toisin, ja molemmat tykättiin. Oli aika huikeaa kun joskus oltiin sängyssä ja kumpikin oli samana päivänä nainut toista ja kerrottiin yksityiskohtia. Se oli sen seksisuhteen suola. Vakkariaan ei tosiaan omista.
Vierailija kirjoitti:
Oli seksisuhde ja ei oltu varsinaisesti sovittu, että ei saisi olla muita kumppaneita. Oletin sen olevan itsestäänselvyys ja hyvä tapa. Epäilin kanssa, että tapailee muitakin. Kerran miehen alapää haisi kortsulta (me ei käytetty). En kertonut havaintoa, mutta kiisti kuitenkin olleensa muiden kanssa. Meni mielenkiinto ja jätin miehen, vaikka muuten mukava ja osaava olikin.
Se on itsestäänselvyys ja hyvä tapa parisuhteessa, ei seksisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi kylläkin fuckbuddy eli fb, ei friends with benefits eli fwb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä. Mies 40 Salo
Minusta olisi mukavaa, jos vakipanoni olisi nainen. Sellainen olen itsekin. En ole ollut naisen kanssa koskaan.
Minulle kävi samoin. Vakiopano nainen (55 v) löysi toisen (44 v), kertoi kyllä asiasta minullekkin. Oltiin oltu ns panokavereita noin 6 vuotta. Haluaa kuitenkin olla kavereita ja käy moikkaamassa noin kerran viikossa. Kertoo miten se uusi mies saa hänet nauttimaan seksistä ihan uudella tasolla (varattu mies), mitä ei ole aiemmin kohdannut. Häviää kuulema ajantaju kokonaan eikä pystynyt edes sanomaan orgasmien lukumäärää. Tästä aikaa kolme vuotta. Tapaa tätä miestä vain 3-4 kertaa vuodessa mutta ei halua muuta seksiä siinä välillä. Asiaan kuuluu että sillä miehellä on huomattavasti isompi kalu kuin minulla mutta kuulema sillä ei ole mitään väliä (minun on vaikea sulattaa tämä), seksi ei vain hänelle maistu enää muitten kuin tämän miehen kanssa.
M 52
Vierailija kirjoitti:
mistä niin päättelet että on uusi vai paneeko omaa akkaansa nykyään vakiona, onko sen kassit tyhjemmät kun tapaatte eli varmaan hiffasit niellessäsi että ny tuli vähemmän lastia kurkkuun vai haisiko munankarvat tupakille
Mene kertomaan sen vaimolle, että miehesi pettää meitä.
Jos sinulla ei ole mitään rakkaudentunteita tätä miestä kohtaan kuin seksi, niin mitä ihmeen väliä sillä on, mitä tämä mies puuhaa muina aikoina kunhan hän vain hoitaa sinun seksin tarpeesi?
En minäkään piittaa, mitä personaltrainerini tekee muina aikoina, kunhan hän on salilla silloin kuin pitää tai onko hänellä muitakin asiakkaita kuin minä. Tai ketkä kaikki käy kampaajallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä niin päättelet että on uusi vai paneeko omaa akkaansa nykyään vakiona, onko sen kassit tyhjemmät kun tapaatte eli varmaan hiffasit niellessäsi että ny tuli vähemmän lastia kurkkuun vai haisiko munankarvat tupakille
Mene kertomaan sen vaimolle, että miehesi pettää meitä.
Sehän on tuplapetos! Pettää ekaksi vaimoaan rakastajattaren kanssa ja sitten rakastajatartaan toisen rakastajattaren kanssa...
Mistä Ap edes tietää, että juuri hän on se ykkösrakastajatar "jota ei saa pettää"? Tuskin mies on hälle kaikkea kertonut. Ap. voi hyvin olla vaikka listassa vasta kolmossijalla.
Kelpaako apeelle 32 vuotias mies uudeksi seuraksi?
En osaa sanoa miksi haittaa. En ymmärrä itseäni. Ap