Vakipanollani on uusi nainen
Jotenkin meni maku tähän juttuun. Olemme miehen vaimolta salaa tapailleet vuoden verran, mutta erinäisistä jutuista voin päätellä meitä olevan nyt kaksi. Tympii. En halua jakaa miestä, vaikka en rakasta häntä. Olemme nelikymppisiä.
Kommentit (69)
Hanki uusi vakiopano. Kierrätys on päivän sana.
mistä niin päättelet että on uusi vai paneeko omaa akkaansa nykyään vakiona, onko sen kassit tyhjemmät kun tapaatte eli varmaan hiffasit niellessäsi että ny tuli vähemmän lastia kurkkuun vai haisiko munankarvat tupakille
En avaa näitä havaintojani kovin tarkasti. Vaimon naiminen olisikin ihan ok, mutta tuo toinen ei ole hän. Saan mieheltä sen verran hyvää seksiä, etten haluaisi vaihtaa. Kamala vaiva taas löytää sopiva. Ap
Et ole nyt ymmärtänyt mitä vakipano tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän. Siitä huolimatta fiilis on tämä. Tiedän, tyhmää. En ole edes rakastunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän. Siitä huolimatta fiilis on tämä. Tiedän, tyhmää. En ole edes rakastunut. Ap
Mä voin alkaa sun salarakkaaksi eli laastari suhteeksi
On erittäin normaalia, että vakipanosuhteita on useampi kuin yksi kerralla
Tarkoitat tieten että vakio panijallasi.
Miehenä pitäisin kiinni naisesta, jolla ei ole tunteita pelissä. Ovat kokemukseni mukaan melko harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
En avaa näitä havaintojani kovin tarkasti. Vaimon naiminen olisikin ihan ok, mutta tuo toinen ei ole hän. Saan mieheltä sen verran hyvää seksiä, etten haluaisi vaihtaa. Kamala vaiva taas löytää sopiva. Ap
Yllätä jollain uudella jutulla, esim. suikkari loppuun asti, peppupano tai kimppa. Niihin ei kilpailija välttämättä suostu.
Oli seksisuhde ja ei oltu varsinaisesti sovittu, että ei saisi olla muita kumppaneita. Oletin sen olevan itsestäänselvyys ja hyvä tapa. Epäilin kanssa, että tapailee muitakin. Kerran miehen alapää haisi kortsulta (me ei käytetty). En kertonut havaintoa, mutta kiisti kuitenkin olleensa muiden kanssa. Meni mielenkiinto ja jätin miehen, vaikka muuten mukava ja osaava olikin.
mulle kelpais vakipano..esim noin 50v nainen turun tai rauman seudulta. vain sexiä ja salassa fwb nainen siis
Vierailija kirjoitti:
mulle kelpais vakipano..esim noin 50v nainen turun tai rauman seudulta. vain sexiä ja salassa fwb nainen siis
Mulle kelpaisi vain pelkkä seksi ilman muita kaveruus höpötyksiä. Nainen 42 Tku
Sun antama seksi ei vaan ollut hyvää. Hyvää seksiä haluaa aina vaan uudestaan.
No saatathan sä myös olla sisältä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi vain pelkkä seksi ilman muita kaveruus höpötyksiä. Nainen 42 Tku
samalla aallon pituudella...diver.42äthotmail.com keroo lisäää
Mitäs tuosta!
Kyllähän sinä nyt löydät niitä uusia pökittelyyn suostuvia ja halukkaita helpostikin...
Mitä haittaa, jos mies jaksaa myös kanssasi harrastaa seksiä?
Voit lopettaa paneskelun. Molemmilla on oikeus tehdä itsenäisiä päätöksiä.