Seksitreffaileville ihmisille kysymys
Tuollaista on siis mielessäni ja olen ihan hippusta vaille valmis aloittamaan seksitreffikokeilun.
Onko vinkkejä.
Olen nainen (jos asialla mitään merkitystä kysymys tietäen on, sillä varmasti miehetkin joskus näille teille lähtevät ;)). Ei tarvitse antaa niitä tärkeimpiä vinkkejä kuten: ensin tavataan vain julkisella paikalla ja aina käytetään kumia ja sovitaan säännöistä, tai että kerrotaan jollekin kaverille minne ollaan menossa. Ehkä haluan kuulla nyt sellaisia vinkkejä, joita itse olette havainneet hyviksi käytännön kannalta tia mikä olisi pitänyt tietää etukäteen.
Varmaan näissäkin hommissa välimatka voi mudostua haasteelliseksi ja pidemmän ajan kuluessa esteeksi tai liialliseksi hidasteeksi? En ainakaan itse ehkä jaksaisi satoja kilometrejä matkata seksin takia minnekään, kun muutenkin on ajasta pulaa, joten etsiskelen ehkä vain lähialueilta: ajattelen, eytä käytännön ja ns. seksihätätilan kannalta se on käytännöllisintä. (ja tämä aloitus ei siis ole seuranhakuilmoitus, joten ei kannata laittaa sähköpsoteja tai muita yhteydenottopyyntöjä)
Kommentit (9)
Mun mielestä on ok tutustua paremmin. Ja jos hyppää heti eka kerralla sänkyyn, ei se vielä kerro mitään toisen taidoista tai kemiasta. On löytynyt todellisia helmiä, vaikka aluksi on vaikuttanut tylsältä perusseksiltä.
Kunnolla tutustuminen. Ja jos mies kehuu seksitaidoillaan niin nää on aina olleet pettymyksiä. Skippaa myös kaikki herrasmiehiksi itsensä tituleevaarat: ne ei ole juurikaan sitä. Olisi myös hyvä puhua etukäteen omat rajat, ja toiveet ettei tuu yllätyksiä kesken seksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ok tutustua paremmin. Ja jos hyppää heti eka kerralla sänkyyn, ei se vielä kerro mitään toisen taidoista tai kemiasta. On löytynyt todellisia helmiä, vaikka aluksi on vaikuttanut tylsältä perusseksiltä.
Eikö seksitreffien idea mene siinä, jos ennen seksiä alkaakin tutustua toiseen ja käyttää tapaamisia vain tutustumiseen. Silloinhan se on jo deittailua
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla tutustuminen. Ja jos mies kehuu seksitaidoillaan niin nää on aina olleet pettymyksiä. Skippaa myös kaikki herrasmiehiksi itsensä tituleevaarat: ne ei ole juurikaan sitä. Olisi myös hyvä puhua etukäteen omat rajat, ja toiveet ettei tuu yllätyksiä kesken seksin.
Samaa mieltä. Mitä enemmän itsekehua, sen enemmän tulee pettymään. Oikeasti hyvien ja fiksujen ei tarvitse leuhkia.
Ei seksitreffeillä mitäön tutustuta etukäteen.
Muutamia viestittelyjä joista voi nähdä onko toinen henkisesti riittävän ok, kerta tai muutamiin panoihin. Rajat ja mieltymykset käydäön läpi.
Siteen sovitaan missä nähdään ja naidaan. Ulkonäkö on näissä jutuissa sivuseikka, halutessaan voi pistää silmät kiinni ja fantasioida täydellisyyksistä, jos se on tarpeen.
Tarkoitus tosiaan on hypätä heti sänkyyn, koska seksitreffit. Tutustuminen toki siihen pisteesen asti tärkeää. Ainakin naisille, että voi seuloa pois kaikki vahingoittavat miesyksilöt, jos tarpeen.
Joku tuolla kirjoitti, että kehuskelu on varoitusmerkki, sellaisia en kyllä ole vielä kohdannut, mutta pidetään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus tosiaan on hypätä heti sänkyyn, koska seksitreffit. Tutustuminen toki siihen pisteesen asti tärkeää. Ainakin naisille, että voi seuloa pois kaikki vahingoittavat miesyksilöt, jos tarpeen.
Joku tuolla kirjoitti, että kehuskelu on varoitusmerkki, sellaisia en kyllä ole vielä kohdannut, mutta pidetään mielessä.
ja tämä siis oli ap:lta
Vierailija kirjoitti:
Ei seksitreffeillä mitäön tutustuta etukäteen.
Muutamia viestittelyjä joista voi nähdä onko toinen henkisesti riittävän ok, kerta tai muutamiin panoihin. Rajat ja mieltymykset käydäön läpi.
Siteen sovitaan missä nähdään ja naidaan. Ulkonäkö on näissä jutuissa sivuseikka, halutessaan voi pistää silmät kiinni ja fantasioida täydellisyyksistä, jos se on tarpeen.
Jotain tällaista olen itsekin ajatellut. Aluviestittelyt on tärkeitä ainakin minulle, mutta sen jälkeen sopii siirtyä heti asiaan, jos siis minulta kysytään. Omassa elämässä taitaa aikapula tuoda suurimmat esteet, mutta ei kai tässä nyt sitten muu auta kuin hommat hoitoon.
Kannattaa tutustua ensiksi. Voi tulla ongelmia jos on liian luottavainen ihmisten kanssa.