Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole oma-aloitteisesti enää yhteydessä

Vierailija
05.04.2025 |

Mitä teen?

Miehen kanssa tapailtu 2 kk noin kerran viikossa. Alussa hän oli paljon enemmän yhteydessä. Nyt kun tapaamme, hän on todella ihana ja meillä on ihanaa aikaa yhdessä. Minua kuitenkin häiritsee se, että mies ei ole enää minuun oma-aloitteisesti yhteydessä tai ehdota tapaamisia. Minun tulee ehdottaa, ja yleensä ensimmäinen ehdotus ei sovi hänelle ja eikä hän vaikuta yrittävän laisin että tapaisimme useammin. Hän on mitä luultavammin tyytyväinen tilanteeseen mutta itse en. Itse toivoisin miehen osoittavan enemmän kiinnostusta ja osoittavan käytännössä, että haluaa tavata minua. 

Onko väärin jos en ota itse yhteyttä tai tapaamista enää, ennen kuin hän ehdottaa? Vai olisiko parempi puhua asiasta kun tapaamme, että toivoisin hänen olevan aktiivisempi? 

Suhde ei ole vielä parisuhde, mies haluaa edetä hitaasti. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Ei jatkoon.

Vierailija
2/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointi suhteessa on kyllä ihan kannatettava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut parisuhteesta? On vain petipuuhien perässä? Siksi on aloitekyvytön ja välttelevä. Rakastunut jos olisi mies, olisi ehkä aktiivisempi ja jo seukkaisikin? Onko se yksipuolista tai elääkö mies kuin sinkkuna. Onko muita tapailunaisia hänellä tai eri elämäntyyli? Juoko. Onko muuta vaihtoehtoa kuin jäädä roikkumaan aloitekyvyttömään mieheen? Mistä hänen hiljaisuus johtuu. Vai onko jokin väärinkäsitys ja mies uuvuttaa muualla itsensä, eikä jaksa enää mitään. 

Vierailija
4/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aivan selvä että miestä ei kiinnosta kovinkaan paljon sinun seurasi. Älä valehtele itsellesi.

Vierailija
5/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei kiinnosta nyt, mitä kuvittelet tapahtuvan jos muutat yhteen? Jätä se.

Vierailija
6/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä luiskaan. Turha ihminen, tuhlaa aikaasi. Kassientyhjentäjämies.

Vierailija
7/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muutakin tekemistä kuin roikkua whatsappissa ja somessa.

Vierailija
8/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuukautta, ei siinä ajassa rakastuta! anna teille aikaa ja rauhaa ensin tutustua

Vierailija
9/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut parisuhteesta? On vain petipuuhien perässä? Siksi on aloitekyvytön ja välttelevä. Rakastunut jos olisi mies, olisi ehkä aktiivisempi ja jo seukkaisikin? Onko se yksipuolista tai elääkö mies kuin sinkkuna. Onko muita tapailunaisia hänellä tai eri elämäntyyli? Juoko. Onko muuta vaihtoehtoa kuin jäädä roikkumaan aloitekyvyttömään mieheen? Mistä hänen hiljaisuus johtuu. Vai onko jokin väärinkäsitys ja mies uuvuttaa muualla itsensä, eikä jaksa enää mitään. 

Juuri minun ajatuksia. 

Epäilin toinen nainen-? Ei kuitenkaan mahdollinen. Juo? Ehkä? 

uuvuttaa itsensä-missä?

ehkä ei vaan kiinnosta. 

ap

Vierailija
10/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kuukautta, ei siinä ajassa rakastuta! anna teille aikaa ja rauhaa ensin tutustua

Okei. Toiset rakastuu tunnissa, toiset ei kahdessa kuukaudessa. Ihmiset on erilaisia?

ap 

Vierailija
11/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panetteko jo? Vaikka "etenette hitaasti"?

Jos mies ei osoita sinua kohtaan kiinnostusta ja anna huomiota päivittäin niin hän ei ole sinusta kiinnostunut vaan pitää sinua pilluna hyllyllä. Move on.

Vierailija
12/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustumisen aikana ei sitten uiteta heppiä pimpassa vaan keskustellaan ja vietetään tunteja hengaillen ja puhelimessa puhuen. Käydään julkisilla paikoilla ja otetaan selvää toisen kiinnostuksista, ja pohditaan miten tehdä tämän elämästä parempaa.

Vierailija
13/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri minun ajatuksia. 

uuvuttaa itsensä-missä?

ehkä ei vaan kiinnosta. 

ap

Tässä maailmassa on miljardi ja yksi asiaa, mistä mies vio olla kiinnostuneempi kuin jostain random naisesta. Anna olla, satutat vaan itseäsi tuollaisen kanssa.

Vierailija
14/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaista analysoit, sitä ei kiinnosta, piste. Anna  nyt olla ja hanki vähän omanarvontuntoa, nainen! 

Vierailija
15/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No panetteko jo? Vaikka "etenette hitaasti"?

Jos mies ei osoita sinua kohtaan kiinnostusta ja anna huomiota päivittäin niin hän ei ole sinusta kiinnostunut vaan pitää sinua pilluna hyllyllä. Move on.

Kyllä pannaan 

Vierailija
16/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri minun ajatuksia. 

uuvuttaa itsensä-missä?

ehkä ei vaan kiinnosta. 

ap

Tässä maailmassa on miljardi ja yksi asiaa, mistä mies vio olla kiinnostuneempi kuin jostain random naisesta. Anna olla, satutat vaan itse

Sinäpä sen sanoit minun sanoin. Annan olla

Vierailija
17/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri minun ajatuksia. 

uuvuttaa itsensä-missä?

ehkä ei vaan kiinnosta. 

ap

Niin. En tiedä minkälainen harrastuselämä tai työelämä on, että voiko niissä mennä miesten aika. Mutta kaipa jotkut ei sitten kiinnostu tarpeeksi ja selittelevät. Jotain muita juttuja elämässä?

Vierailija
18/19 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri minun ajatuksia. 

uuvuttaa itsensä-missä?

ehkä ei vaan kiinnosta. 

ap

Niin. En tiedä minkälainen harrastuselämä tai työelämä on, että voiko niissä mennä miesten aika. Mutta kaipa jotkut ei sitten kiinn

En tiedä. Ehkä me ollaan vaan siinä suhteessa erilaisia mikä toiselle riittää. Minä pidän siitä että olen rakastajani huomion keskipiste ja en pidä tästä, että en ole lähelläkään sitä pistettä kun emme näe

ap

Vierailija
19/19 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Ajattelin nyt kokeilla miten pitkään menee että mies ehdottaa tapaamista. Ehdotin taas ja taaskaan ei käynyt niin enpä tässä nyt ymmärrä enää koko kuviota. Että mitä virkaa mulla on. En tiedä. Tuun sit kertomaan miten kauan menee että mies ehdottaa tapaamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi