Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan outo? Olisi ilmeisesti nyt ehkä tilaisuus seurustella erään miehen kanssa, mutta en vaan... jaksa

Vierailija
05.04.2025 |

Olen ollut sinkkuna jo 10 vuotta. Nyt kun sitten olisi tilaisuus, niin tuntuu etten jaksa ollenkaan näitä deittijuttuja enää. En jaksa pukeutua treffeille, en jaksa stressata ulkonäöstäni ja mitä minusta ajatellaan... jne jne. Olen ilmeisesti ollut liian kauan yksin ja tullut liian laiskaksi. Mies vielä pari vuotta nuorempi, niin tämäkin vielä. Olen jo totuttanut itseni siihen, että tulen olemaan koko elämäni yksin. Joillakin muilla samaa? Olen siis 40v nainen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa tätä miestä kohtaan. Joten ei mikään ihme, että et koe motivaatiota tavata häntä. 

Oletko kuitenkin muuten seksuaalinen ihminen? Onko sinulla mitään seksifantasioita? tekeekö sinun koskaan mieli seksiä?

Vierailija
22/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen. Ei vois vähempää kiinnostaa että pitäis alkaa ravata jossain treffeillä tai pynttäytyä. En myöskään halua joutua paljastelemaan kehoani kellekään ja jakamaan aikaani jota tuntuu muutenkin olevan liian vähän. N35

Mutta eihän sinun tarvitsekaan, kenen kanssa sinä tässä kiistelet? 🤣 Ei kukaan vaadi sinulta yhtään mitään.

Inkkeli pahoitti mielensä. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samat tuntemukset. Ainoa tapailun räpellys reilu parikymppisenä, nyt lähentelen neljääkymmentä ja ei, en todellakaan jaksaisi lähteä arvosteltavaksi enkä edes tehdä mitään "parisuhdejuttuja". Haluan tehdä mitä haluan, milloin haluan ja miten haluan.

No hyvä että tuo positiivisuus säilynyt kaikesta huolimatta, oikea ilopilleri 🤭

Vierailija
24/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa tätä miestä kohtaan. Joten ei mikään ihme, että et koe motivaatiota tavata häntä. 

Oletko kuitenkin muuten seksuaalinen ihminen? Onko sinulla mitään seksifantasioita? tekeekö sinun koskaan mieli seksiä?

Tässäpä ne tärkeimmät. 

halu puuttuu yhtälöstä niin ei ihme ettei jaksa tai innosta. Kyllä sitten kun on intohimoa ja halua ja kemiaa, jaksaa ja haluaa :) 

Vierailija
25/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on yliarvostettuja. Ihmiset monesti vaan luulee että ihmisen kuuluu haluta kumppani vaikka oikeasti aika moni suhde tuo vaan pelkkää harmia. Olet vaan herännyt aivopesusta ja ymmärtänyt todelliset tarpeesi eli rauhan. 

Vierailija
26/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen. Ei vois vähempää kiinnostaa että pitäis alkaa ravata jossain treffeillä tai pynttäytyä. En myöskään halua joutua paljastelemaan kehoani kellekään ja jakamaan aikaani jota tuntuu muutenkin olevan liian vähän. N35

Mutta eihän sinun tarvitsekaan, kenen kanssa sinä tässä kiistelet? 🤣 Ei kukaan vaadi sinulta yhtään mitään.

Mistä ja miksi minä pahoittaisin mieleni? Rupes vaan huvittaa kun luodaan ongelmia mitä ei ole olemassakaan, omassa päässä. Tyypillistä naisilla. Sulla tais mennä tunteisiin.

Vierailija
27/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän vain vastasi että on samanlainen kuin ap. Mikä sinua vaivaa?

Huvittaa vaan kun kehitetään ongelmia omassa päässään ja kuvitellaan että jotkut "vaativat" että näin on tehtävä.

Vierailija
28/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän vain vastasi että on samanlainen kuin ap. Mikä sinua vaivaa?

Huvittaa vaan kun kehitetään ongelmia omassa päässään ja kuvitellaan että jotkut "vaativat" että näin on tehtävä.

Musta tuntuu että sinä omassa päässäsi nyt kehitit ongelman. Mikä tuossa meni niin tunteisiin? 

Vierailija
29/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, mahoton panostus jonkun äijän takia.

Muttajos on tarpeeksi kiinnostava mies, niin.. 

tai ehkei jaksa silti..

Vierailija
30/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko apn tapailumies kiltti ja tavis? Yllätys että kyseinen mies ei kiinnosta.. Jos hän olisi statusmies niin ääni kellossa muuttuisi äkkiä..

Vierailija
31/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ja miksi minä pahoittaisin mieleni? Rupes vaan huvittaa kun luodaan ongelmia mitä ei ole olemassakaan, omassa päässä. Tyypillistä naisilla. Sulla tais mennä tunteisiin.

Taisit nyt harmistua kun ap:n ja muiden itsensä kanssa viihtyvien naisten vuoksi pysyt sinäkin sinkkuna. Pimp.n puute saa kiukkuamaan palstalla.

Vierailija
32/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne ja olin tohon menossa jo.. sitte tuli se jalat alta mies ja yhtäkkiä olikin motivaatiota ja jaksamista kaikkeen. Mikään statusmies tämä ei ollu kun sitä joku kuitenkin ehdottaa. Korkeintaan keskituloinen duunari, vanhalla Corollalla ajeli mut hakemaan 😀 Mulla taloudellisesti paljon parempi tilanne mutta se ei tässä nyt näyttele roolia suuntaan tai toiseen! Tutustuttiin ensin harrastuksessa ajan kanssa ja yhtenä iltana kun jäätiin ekaa kertaa kaksin kunnolla jutteleen niin se vaan iski kuin salama, en pysynyt enää ajattelemaan kuin häntä ja tunne oli molemminpuolista. Sillä tiellä ollaan neljättä vuotta mutta jos tämä loppuu niin noin käy mullekin..

Vierailija
33/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on päätön. "Tilaisuus seurustella" "Erään miehen"kanssa? Missä tunne? Missä yhteenkuuluvuus?

Vierailija
34/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän tän hyvin. Eikä kyse ole siitä, etteikö siinä seurustelussa hyviäkin hetkiä olisi. Mutta on vaan tunne etteivät kuitenkaan ole sen vaivan väärtejä. 

Vierailija
35/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on päätön. "Tilaisuus seurustella" "Erään miehen"kanssa? Missä tunne? Missä yhteenkuuluvuus?

Samaan kiinnitin huomion. Kuin kysyisi olenko outo kun olisi tilaisuus hypätä kaivoon,tilaisuus saada jotain jota ei halua tai tarvitse,tilaisuus tuhlata aikaa turhuuteen tms. Olenko outo kun en halua?😂😂

Vierailija
36/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä vaan ja jatkaa sen laatikkoleuan odottelua. Ei kannata yliarvioida tasoaan kuitenkaan koko elämän ajan. Ehkä kun havahdut lopulta siihen että sitä miljonääristatusmieskomistusta ei löydy niin tuokin nykyinen piirittäjä kelpaa lopulta😑

Vierailija
37/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet on yliarvostettuja. Ihmiset monesti vaan luulee että ihmisen kuuluu haluta kumppani vaikka oikeasti aika moni suhde tuo vaan pelkkää harmia. Olet vaan herännyt aivopesusta ja ymmärtänyt todelliset tarpeesi eli rauhan. 

Aamen päivän parhaalle.

Vierailija
38/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne vaatteet riisutaan sulta kumminkin. Ei niihin kannata panostaa. M58

Vierailija
39/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, hankkikaa ystäviä ja harrastuksia, niin ei tarvi AINA länkyttää laatikkoleuoista!

Säälistäkö pitäisi alkaa seurustella, jos toinen ei herätä kiinnostusta tarpeeksi?

Menkää kaupungille ja katsokaa ympärille. Ihan kauniilla naisella voi olka lyhyt, lihava ja ruma mies. Eikä edes rikas.

Tavalliset ihmiset muodostavat pareja, koska pitävät toisistaan.

Vierailija
40/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on se ongelma, että saan jatkuvasti pakkeja miehiltä. Tämän vuoden puolella olen käynyt treffeillä 8 miehen kanssa. Heistä yhdelle annoin pakit ensitreffien jälkeen , yhtä tapasin kahdesti, kunnes kumpikin luovutti ja yhtä tapaan vielä ainakin kerran. muiden viiden miehen kanssa joko toinen tai kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi