Olenko ihan outo? Olisi ilmeisesti nyt ehkä tilaisuus seurustella erään miehen kanssa, mutta en vaan... jaksa
Olen ollut sinkkuna jo 10 vuotta. Nyt kun sitten olisi tilaisuus, niin tuntuu etten jaksa ollenkaan näitä deittijuttuja enää. En jaksa pukeutua treffeille, en jaksa stressata ulkonäöstäni ja mitä minusta ajatellaan... jne jne. Olen ilmeisesti ollut liian kauan yksin ja tullut liian laiskaksi. Mies vielä pari vuotta nuorempi, niin tämäkin vielä. Olen jo totuttanut itseni siihen, että tulen olemaan koko elämäni yksin. Joillakin muilla samaa? Olen siis 40v nainen.
Kommentit (57)
Tiedostat että sun "parasta ennen" on mennyt jo
Vitsi vitsi, ei naisilla ole parasta ennen päivää!
Se on "viimeinen käyttöpäivä"
Itse en etsi enkä halua kumppania. Mutta jos vielä alkaisin niin olisin alusta alkaen oma itseni. En tälläytyisi tai muuttaisi omia rutiineja ja harrastuksia. Jos en sellaisena kelpaisi niin ei meitä ois toisillemme tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen. Ei vois vähempää kiinnostaa että pitäis alkaa ravata jossain treffeillä tai pynttäytyä. En myöskään halua joutua paljastelemaan kehoani kellekään ja jakamaan aikaani jota tuntuu muutenkin olevan liian vähän. N35
Mutta eihän sinun tarvitsekaan, kenen kanssa sinä tässä kiistelet? 🤣 Ei kukaan vaadi sinulta yhtään mitään.
Inkkeli pahoitti mielensä. 🤣
Mistä ja miksi minä pahoittaisin mieleni? Rupes vaan huvittaa kun luodaan ongelmia mitä ei ole olemassakaan, omassa päässä. Tyypillistä naisilla. Sulla tais mennä tunteisiin.
Jos vain tulisit kaapista niin menisi sinullakin peppuun sekä suuhun ja joskus jopa tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa tätä miestä kohtaan. Joten ei mikään ihme, että et koe motivaatiota tavata häntä.
Oletko kuitenkin muuten seksuaalinen ihminen? Onko sinulla mitään seksifantasioita? tekeekö sinun koskaan mieli seksiä?
Tässäpä ne tärkeimmät.
halu puuttuu yhtälöstä niin ei ihme ettei jaksa tai innosta. Kyllä sitten kun on intohimoa ja halua ja kemiaa, jaksaa ja haluaa :)
Ja vaikkei olisikaan mitään jalat alta vievää vuosisadan intohimoa, niin luulisi motivaatiota löytyvän jo vaikka tasokkaan juttuseurankin perusteella. Tässä ei siis ilmeisesti ole sitäkään? Ei sellaista tunnetta, että haluaa viettää aikaa tämän henkilön kanssa?
Joo kyllä miehen tulee hyväksyä minut omana luonnollisena itsenäni ilman laittautumista, eikä alkaa vihjailla mitään että jalkakarvani vaikka olisi epäviehättävät :D Mieluummin yksin kun pinnallisen miehen kanssa.
Sama juttu tai siis tuo tuli juurikin 10 sinkkuvuoden jälkeen eikä seurustelut ole sen jälkeen enää kiinnostaneet vaikka sinällään kyllä yhä edelleen kaipaisinkin elämänkumppania.
En vaan jaksa yhtään sitä alkuvaiheen "säätöä", että ollaanko vaiko eikö olla ja kuinka jatkuvasti saa joustaa ja muuttaa suunnitelmia, kun toiselle ei sovikaan tai sopisikin yllärinä nähdä. Ihmettelin jo nuorena kuinka toiset on aina ihan fiiliksissä uudesta tuttavuudesta kun minusta tuo kaikki oli suhteen alkumetreillä hirveän raskasta ja stressaavaakin aikaa vaikka kuinka yrittikin katsella kaikkea niiden vaaleanpunaisten lasien läpi.
Ja nyt tässä on yksineloon jo niin tottunut, että olisi varmasti ihan mahdoton sopeutua toiseen ihmiseen eikä minuun sopeutuminen olisi varmasti toisellekaan yhtään sen helpompaa. Sen sijaan olisi ihanaa jos olisi jo joku 25 vuotta yhteiseloa takana ja toisen kanssa olisi kasvettu yhdessä aikuisiksi ja tietyllä tapaa yhteenkin. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Olisi kauheaa ruveta nyt tyhjentämään elämäänsä jonkun miehen takia, siis että pitäisi olla sitä varten passissa puleerattuna ja tutustua sen sukuun ja kavereihin ihan kuin ei omissa olisi tarpeeksi kestämistä. Sitten pitäisi ruoan, vapaa-ajan vieton, elokuvien ym osalta alkaa jatkuviin kompromisseihin.
Ja mitä tästä saa sitten itselle?
Mitä jos et laittaudu treffeille vaan menet ihan luonnollisena?
Vierailija kirjoitti:
No tästä jotkut miehet vetää ihme kilarit riippumatta siitä, miltä mies itse näyttää. Ja joo, mulla on pitkät & paksut hiukset, mutta en pidä niitä aina auki. En myöskään viitsi aina meikata. Ne meikitkään ei muuten ole ilmaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä tuossa tilanteessa tarvitsekaan jaksaa. Jos mies on susta aidosti kiinnostunut, niin ei sun tarvitse stressata ulkonäköäsi tai sanomisiasi. Riittää että oot oma itsesi. :)
Niin mutta miten pitkään mies sitten todellisuudessa jaksaa katsoa kun nainen ei tee yhtään mitään. Alkuhuuman jälkeen alkaa ärsyttää
tämäpä juuri. Jos nainen ei jaksa mitään niin oletus on ettei häntä kiinnosta. Lähdetäänkö elokuviin, Ihan sama. Mennäänkö ravintolaan syömään. En mä tiedä kun en mä jaksa pukeutua. Mies koettaa jutella niin vastaukset ovat tyyliin aha.. vai niin.. Joo...
Normaalia. Ei muutkaan jaksa. Ja ellei ole ihan varma että kaikki toimisi oikein.
Pelkoahan tuo on.
Se näyttäytyy joskus noin.
Alat laistamaan. Vetäydyt henkisesti. Alkaa väsyttää ja jo valmiiksi kyllästyttää, koska etoikein uskalla ottaa selvää. Psyyke suojelee pettymyksiltä.
Entäs, jos vaan nyt menisit ja olisit utelias?
Ole oma ittes.
Oot just hyvä. 🧚
Sanoisin, että älä nyt jätä vaan mene ja katso. Ei sun tarvi olla tapetilla, vaan voititsekin katsella kuin tässä mennään.
Pekka Siitoin olisi lopettanut lespoilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tästä jotkut miehet vetää ihme kilarit riippumatta siitä, miltä mies itse näyttää. Ja joo, mulla on pitkät & paksut hiukset, mutta en pidä niitä aina auki. En myöskään viitsi aina meikata. Ne meikitkään ei muuten ole ilmaisia...
No, älä sitten mene.
Mitäs sitä ulisemaan.
Haluat nyt suojella itse itseäsi. Ehkä olet uupunut. Ei sun mikään pakko ole mennä.
Jos jaksat, niin menet. Jos et jaksa, niin et mene.
Se on yksi mahdollisuus, ja se on täysin vapaaehtoinen.
Pärjäät ilma oikein hyvin.
Jos menet, se on yksi kokemus.
Kuule jos tulisit kaapista niin varmasti löytyisi korkki ruuvi sinunkin peppuun alle 15min.