Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sun unpopular opinion. Mä aloitan:

Vierailija
05.04.2025 |

Kaikki nahkatakit on rumia 

Kommentit (324)

Vierailija
141/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilidioksidi on hyodyllista. Ilmastokriisi on huijaus jolla siirretaan varallisuutta ja haetaan kontrollia. 

Vierailija
142/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ho mous on syntiä

Abo rtti on murha

Jumalan laki menee ihmisten lakien yläpuolella 

Asiaviollinen seksi on hu o ruut ta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroparisuhteet ovat tulemassa tiensä päähän ja hyvä niin. 

Heteroparisuhde kehiteltiin ennen muinoin hillitsemään miesten tunteenpurkauksia (nainen kotona oli palveleva tarpeiden tyydyttäjä ja pahimmillaan nyrkkeilysäkki) kun ylijäämämiehille viriteltiin sotia.

Tunne historiasi. Romanttinen rakkaus on suuri kusetus. 

Haista sinä kitkerä vanha lepakko home. Mä oon romanttinen mies ja tykkään saada puolisoni loistamaan, siitä tulee hyvä fiilis kun muija on ihan pähkinöinä.

Vierailija
144/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Herra. 

Vierailija
145/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset ovat parempia suomalaisille miehille kuin suominaiset.

Vierailija
146/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ho mous on syntiä

Abo rtti on murha

Jumalan laki menee ihmisten lakien yläpuolella 

Asiaviollinen seksi on hu o ruut ta

Mites siemen, sopikoo pudottaa maahan tai kylvää vessapaperiin?

Vierailija
147/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on aiheuttanaut suurta tuhoa Suomelle.Ja euro. Vertaa vaikka Ruotsin, Tanskan ja Norjan talouteen.

Vierailija
148/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaan Woltilla/Foodoralla ja annan kerrostalon ovikoodin lähetille, jotta hän pääsee tuomaan lähetyksen ovelle asti. 

Mielestäni tämän kaltaiset palvelut tulisi välittömästi lopettaa. Jos ei itse viitsi mennä kauppaan niin olkoon sotten syömättä. Ihan riistotyö työntekijälle. 

Kannattaa katsoa netistä missä ne woltit pitää niitä kassejaan säilössä. Loppui tilaaminen minulta.

Vierailija
149/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteroparisuhde kehiteltiin ennen muinoin hillitsemään miesten tunteenpurkauksia (nainen kotona oli palveleva tarpeiden tyydyttäjä ja pahimmillaan nyrkkeilysäkki) kun ylijäämämiehille viriteltiin sotia.

Haista sinä kitkerä vanha lepakko home. Mä oon romanttinen mies ja tykkään saada puolisoni loistamaan, siitä tulee hyvä fiilis kun muija on ihan pähkinöinä.

Hieno homma. Kuulostat kyllä romanttiselta.

Miehen todellinen luonne paljastuu siinä, kuinka hän kohtelee naisia, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä tai naisia, jotka ovat hänen mielestään epäviehättäviä. 

Vierailija
150/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote on hatallisempi kuin korona. Puhumattakaan rajoitustoimenpiteista. Taas siirrettiin rahaa ja tsekattiin kuinka tottelevaisia ihmiset on. 

Vierailija
151/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vähälahjaisempana ihmisiä joille teoria=totuus.

Vierailija
152/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon samaa mieltä. Suomalaiset naiset häviää aasialaisille naisille 100-0.

Vierailija
153/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anans kuuluu pizzaan.

No ei kuulu. Eikä persikka.

Niin, kaikki tietää että banaani on se ainoa oikea hedelmä pizzaan. 

Vierailija
154/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ev.lut eikä minkään kirkon ei tule siunata kristillisesti hautaan yhtään ihmistä, joka ovat eronnut kirkosta.

Ei omaisten vaatimusten vuoksi, ei heidän suuttumisensa eikä yhtään minkään vuoksi. 

Siunaaminen hautaan ei millään tavalla liity pelastukseen eikä siunaamatta jättäminen ole ihmisten vähättelyä vaan nimenomaan heidän kunnioittamistaan.

Kirkolle tämä sopisi mainiosti mutta omaiset ovat itsekkäitä ja pihalla. He kiukuttelevat kuin taaperot, koska eivät ymmärrä teologiasta mitään.

Ja kirkoilla, seurakunnilla ja kirkkoherroillahan ei ole omaisten kirkollisveron menettämisen uhan edessä teologista taikka moraalista selkärankaa.

Kirkkoon ei tarvitse liittyä taikka kuulua eikä siitä ole pakko erota.

Rahan takia eroavahan ei ole sisäistänyt kristinoppia ja kristillisiä elämänarvoja muutenkaan eikä siis ole kristitty. Olipa kastettu tai ei.

Mitenkäs jos on eronnut ev.lut kirkosta juuri sen vuoksi, että siellä on meno nykyään epäkristillistä?

Vierailija
155/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainen puoliso on aina parempi kumppani suomalaiselle.

Pieni kansa sukurutsa ja ahdas maailma näkyy.

Vierailija
156/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ulkonäöllä on merkitystä romanttisen suhteen muodostumisessa.

Tämä on osin totta, eikä pelkkä mielipide, sillä parinvalinnassa ensimmäinen kriteeri on ulkonäkö. Ulkonäön täytyy olla "tarpeeksi" (mitä se kullekin sitten tarkoittaa, yksilötasolla mieltymykset varioivat jonkun verran) jotta halutaan tutustua toiseen ja sitten tutustuessa aletaan tarkastella muita ominaisuuksia ja tehdään päätös romanttisen suhteen muodostumisesta. 

Vierailija
157/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Kuulostat kyllä romanttiselta.

Miehen todellinen luonne paljastuu siinä, kuinka hän kohtelee naisia, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä tai naisia, jotka ovat hänen mielestään epäviehättäviä. 

Jos niin väität... Paljastuuko miehen todellinen luonne myös siitä miten hän kohtelee toisia miehiä tai eläimiä, vai ainoastaan palstahulluja jankkaajia?

Rakastan rakastaa ja sinä voit puolestani etikoitua kotonasi vaikka suolakurkuksi saakka.

Vierailija
158/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret ovat suurimmalta osin edeltäjiään fiksumpia. Eivät esim. halua tehdä lapsia taapertamaan tälle tuhoutuvalle pallolle.

Vierailija
159/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se oikeesti rakastaa mua ja se vauva on saatava ja ne häät. Ja mitä muutkin aattelee jos en elä kuten muut. Denialismi ja limerenssi. Uujea. Match made in heaven. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii. 

Vierailija
160/324 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on hyttysenpierun kokoinen pieni itäblokin jäännösvaltio, joka saa kohta rankasti turpaan, koska leipäläppä on kokoon nähden liian kovaääninen.

Pitää paikkansa. Suomi on vain wannabelänsimaa. Oikeasti Suomi on ollut vai pieni pallo, jota on palloteltu Ruotsin ja Venäjän vallan välillä. Suomen juuret ovat todella lyhyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan