Kerro sun unpopular opinion. Mä aloitan:
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat pitäisi olla ainoastaan hyötykäyttöön. Lemmikkeinä kiellettyä.
LOL. Taidat olla mus limi. Tuo nimittäin on uskontonsa näkemys.
No on niillä sitten ainakin yksi erinomainen näkemys.
Käsivarsitatuointi saa ihmisen näyttämään tyhmemmältä.
Twerkkaus on huomionhakua. Alkuun: en itsessään pidä sitä vähempiarvoisena harrastuksena - jos joku menee vaikka twerkkitunneille ja saa siitä liikunnaniloa, niin mikäs siinä. Varmasti voi tehdä hyvää keholle ja mielelle ja on hauska ja kuntoa vaativa laji.
Mutta meinaan sitä, että tanssiryhmät käy vetämässä baareissa esityksiä tai jotkut julkaisevat nettiin twerkkailujaan. Se tuntuu musta lähinnä siltä, että halutaan aiheuttaa miehissä seksuaalista mielihyvää.
Ihmettelen, kun lajia naamioidaan samanlaiseksi tanssilajiksi kuin kaikki muutkin - siitäkin huolimatta, että pakaroita heilutellaan ylös ja alas sekä käytetään kaikkein seksikkäimpiä vaatteita. Oon nähnyt twerkkaajilla stay up -sukkia, verkkosukkiksia, pakaroista 2/3 paljastavia shortseja ym. Jos ne liikkeet haluaa saada näkymään / helpottaa sujuvuutta, niin kai sen nyt voi jotenkin muullakin tapaa tehdä?
P.s. Olen nuori nainen ja aika liberaali sellainen, että en nyt oo mikään laitaoikeistolainen niuhottamassa ja rajoittamassa yhtään kenenkään toimintaa :D Twerk vaan näyttää mun mielestä samaan aikaan hassulta ja eroottiselta, joissain tilanteissa myös halventavalta. Ketään sheimaamatta.
Poliisin keräämät raiskaustilastot ovat totta ja niistä saa puhua.