Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Maga-hattuiset ääliöt Suomessa vielä tyytyväisiä USAn politiikkaan?

Vierailija
05.04.2025 |

Esim se imbesilli espoolainen pariskunta jota HS haastatteli ennen USAn vaaleja :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan litteänaamaiset ukrainafanit vielä korskeina jauhamassa sotapropagangaansa?

Onkohan Iigor vielä ulisemassa Ukrainasta palstalla sohvasoturina vaikka pitäisi olla Ukrainassa z-armeijassaan?

Täällä minä olen Pietarissa kun minua pelottaa :(

T: Iigor, Pietarin trolli

Vierailija
22/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan litteänaamaiset ukrainafanit vielä korskeina jauhamassa sotapropagangaansa?

Onkohan Iigor vielä ulisemassa Ukrainasta palstalla sohvasoturina vaikka pitäisi olla Ukrainassa z-armeijassaan?

Nuijista nuijin ukrainafani vetää kättä lippaan peräkammarissaan, kyynel silmäkulmassa, ukrainaviiri pöydällä :D 

Pelottaako sinua Iigor? Mikset uskalla lähteä armeijaan taistelemaan niitä Ukrainalaisia vastaan vaan jatkat pumpuliperseisenä sohvasoturina Pietarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavat ainakin enemmän kuin 2024. Hyvä rangaistus. 

Vierailija
24/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tämä iigor-ääliöiden harhainen pakkomielle, että kaikki liittyy Venäjään? 

Ehkä tuosta venäjältä tulleesta Ukrainaviestistä johon tässä on vastattu? Voisiko mitenkään olla?

Vierailija
25/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskustellaanko välillä Euroopan maista ja siitä että mm. Ranska ja Espanja ostavat valtavasti kaasua ja öljyä ystävältään Putinilta alhaisen hinnan vuoksi ja rahoittavat  Venäjän tekemät hyökkäykset ja aseteollisuuden?

Miksi vanhapoikaplösön uho on muuttunut öljy-uikutukseksi? Istutko rullatuolissa kun olet aina vikisemässä tällä palstalla?

Vierailija
26/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty kiekkoilija ja vaimonsa ovat olleet yllättävän hiljaa.

Teemulla ja Sirpalla taisi tulla nyt raja vastaan :D Ei ne kuitenkaan mitään pahiksia ole, vaan ihan hyväntahtoisia ihmisiä sinänsä luulisin

Täh, no ei todellakaan tullut, hyvä Trump, ette vaan tajua ja ei ole yllätys.

Vierailija
27/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais osakekurssien sukellus viedä siivoisen siivun jo omaisuudesta :D

Vierailija
28/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osakekurssien sukellus viedä siivoisen siivun jo omaisuudesta :D

Höpö höpö

Vierailija
29/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuijista nuijin ukrainafani vetää kättä lippaan peräkammarissaan, kyynel silmäkulmassa, ukrainaviiri pöydällä :D 

Pelottaako sinua Iigor? Mikset uskalla lähteä armeijaan taistelemaan niitä Ukrainalaisia vastaan vaan jatkat pumpuliperseisenä sohvasoturina Pietarissa?

Miksi käytät sohvasoturi sanaa jonka lanseerasin kuvaamaan ukrainafaneja sotanne alussa 3v sitten.

Koska se kuvaa täydellisesti sinua Iigor. Sota on teidän venäläisten.

Vierailija
30/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra sanoi virolaislehdessä että olisi äänestänyt trumpia. Ja hän on meidän valtionvarainministeri. 

Persut on de facto täysin samaa porukkaa kuin jenkkien magat eli sekalainen joukko tavalla tai toisella häiriintyneitä, reppanoita ja muuta vastaavaa.

Vierailija
31/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskustellaanko välillä Euroopan maista ja siitä että mm. Ranska ja Espanja ostavat valtavasti kaasua ja öljyä ystävältään Putinilta alhaisen hinnan vuoksi ja rahoittavat  Venäjän tekemät hyökkäykset ja aseteollisuuden?

Ihan hyvä pointti ja tärkeä aihe, mutta voit tehdä sille oman ketjun kun ei ole tämän ketjun varsinainen aihe. 

Vierailija
32/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee tämä iigor-ääliöiden harhainen pakkomielle, että kaikki liittyy Venäjään? 

No varmaan siitä että vastasi tuolle joka irvi Ukrainaa. Ei paljon tarvitse omata laskupäätä että voi liittyä ajatukset Venäjään 

Vierailija
33/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä Suomessa ollaan mieltä Trumpin tekemisistä, me ei voida vaikuttaa jenkkien ulkopolitiikkaan. Sen sijaan omaan toimintaamme voidaan vaikuttaa ja hoitaa asiamme niin että pärjätään vaikka tulisi mitä vastaan.

Tähän ei oltu varauduttu, vaikka jotkut tästäkin mahdollisuudesta osasivat etukäteen varoitella. 

Vierailija
34/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan siitä että vastasi tuolle joka irvi Ukrainaa. Ei paljon tarvitse omata laskupäätä että voi liittyä ajatukset Venäjään 

Minuakin kutsuttu toistuvasti vaikkei mitään tekemistä Venäjän kanssa ja vaikka aihe ei liity Venäjään. Ja niin montaa muutakin täällä. Ei mene kauaa kun alkaa ihmetyttää.

Vierailija
35/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ensimmäistä kertaa oikeassa ukrainafani, sinulla t

Miksi Iigor ei uskalla lähteä z-armeijaan sotimaan? Se on sinun velvollisuutesi ja täällä vain jatkat vastuusi välttelyä.

Vierailija
36/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Tämä on maraton, ei mikään pikajuoksu.

Vierailija
37/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maga hatut muuten tehdään Kiinassa! :DDDDD

Vierailija
38/38 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maga hatut muuten tehdään Kiinassa! :DDDDD

Kuten maga-raamatutkin. 😂