Onkohan Maga-hattuiset ääliöt Suomessa vielä tyytyväisiä USAn politiikkaan?
Esim se imbesilli espoolainen pariskunta jota HS haastatteli ennen USAn vaaleja :D
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan litteänaamaiset ukrainafanit vielä korskeina jauhamassa sotapropagangaansa?
Onkohan Iigor vielä ulisemassa Ukrainasta palstalla sohvasoturina vaikka pitäisi olla Ukrainassa z-armeijassaan?
Nuijista nuijin ukrainafani vetää kättä lippaan peräkammarissaan, kyynel silmäkulmassa, ukrainaviiri pöydällä :D
Pelottaako sinua Iigor? Mikset uskalla lähteä armeijaan taistelemaan niitä Ukrainalaisia vastaan vaan jatkat pumpuliperseisenä sohvasoturina Pietarissa?
Maksavat ainakin enemmän kuin 2024. Hyvä rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan litteänaamaiset ukrainafanit vielä korskeina jauhamassa sotapropagangaansa?
Onkohan Iigor vielä ulisemassa Ukrainasta palstalla sohvasoturina vaikka pitäisi olla Ukrainassa z-armeijassaan?
Täällä minä olen Pietarissa kun minua pelottaa :(
T: Iigor, Pietarin trolli
Mistä tulee tämä iigor-ääliöiden harhainen pakkomielle, että kaikki liittyy Venäjään?
Ehkä tuosta venäjältä tulleesta Ukrainaviestistä johon tässä on vastattu? Voisiko mitenkään olla?
Vierailija kirjoitti:
keskustellaanko välillä Euroopan maista ja siitä että mm. Ranska ja Espanja ostavat valtavasti kaasua ja öljyä ystävältään Putinilta alhaisen hinnan vuoksi ja rahoittavat Venäjän tekemät hyökkäykset ja aseteollisuuden?
Miksi vanhapoikaplösön uho on muuttunut öljy-uikutukseksi? Istutko rullatuolissa kun olet aina vikisemässä tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty kiekkoilija ja vaimonsa ovat olleet yllättävän hiljaa.
Teemulla ja Sirpalla taisi tulla nyt raja vastaan :D Ei ne kuitenkaan mitään pahiksia ole, vaan ihan hyväntahtoisia ihmisiä sinänsä luulisin
Täh, no ei todellakaan tullut, hyvä Trump, ette vaan tajua ja ei ole yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Tais osakekurssien sukellus viedä siivoisen siivun jo omaisuudesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osakekurssien sukellus viedä siivoisen siivun jo omaisuudesta :D
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuijista nuijin ukrainafani vetää kättä lippaan peräkammarissaan, kyynel silmäkulmassa, ukrainaviiri pöydällä :D
Pelottaako sinua Iigor? Mikset uskalla lähteä armeijaan taistelemaan niitä Ukrainalaisia vastaan vaan jatkat pumpuliperseisenä sohvasoturina Pietarissa?
Miksi käytät sohvasoturi sanaa jonka lanseerasin kuvaamaan ukrainafaneja sotanne alussa 3v sitten.
Koska se kuvaa täydellisesti sinua Iigor. Sota on teidän venäläisten.
Vierailija kirjoitti:
Purra sanoi virolaislehdessä että olisi äänestänyt trumpia. Ja hän on meidän valtionvarainministeri.
Persut on de facto täysin samaa porukkaa kuin jenkkien magat eli sekalainen joukko tavalla tai toisella häiriintyneitä, reppanoita ja muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
keskustellaanko välillä Euroopan maista ja siitä että mm. Ranska ja Espanja ostavat valtavasti kaasua ja öljyä ystävältään Putinilta alhaisen hinnan vuoksi ja rahoittavat Venäjän tekemät hyökkäykset ja aseteollisuuden?
Ihan hyvä pointti ja tärkeä aihe, mutta voit tehdä sille oman ketjun kun ei ole tämän ketjun varsinainen aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee tämä iigor-ääliöiden harhainen pakkomielle, että kaikki liittyy Venäjään?
No varmaan siitä että vastasi tuolle joka irvi Ukrainaa. Ei paljon tarvitse omata laskupäätä että voi liittyä ajatukset Venäjään
Aivan sama mitä Suomessa ollaan mieltä Trumpin tekemisistä, me ei voida vaikuttaa jenkkien ulkopolitiikkaan. Sen sijaan omaan toimintaamme voidaan vaikuttaa ja hoitaa asiamme niin että pärjätään vaikka tulisi mitä vastaan.
Tähän ei oltu varauduttu, vaikka jotkut tästäkin mahdollisuudesta osasivat etukäteen varoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siitä että vastasi tuolle joka irvi Ukrainaa. Ei paljon tarvitse omata laskupäätä että voi liittyä ajatukset Venäjään
Minuakin kutsuttu toistuvasti vaikkei mitään tekemistä Venäjän kanssa ja vaikka aihe ei liity Venäjään. Ja niin montaa muutakin täällä. Ei mene kauaa kun alkaa ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ensimmäistä kertaa oikeassa ukrainafani, sinulla t
Miksi Iigor ei uskalla lähteä z-armeijaan sotimaan? Se on sinun velvollisuutesi ja täällä vain jatkat vastuusi välttelyä.
Tietysti on. Tämä on maraton, ei mikään pikajuoksu.
Maga hatut muuten tehdään Kiinassa! :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Maga hatut muuten tehdään Kiinassa! :DDDDD
Kuten maga-raamatutkin. 😂