Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin pehmeäksi väitetyn hammasharjan

Vierailija
05.04.2025 |

Sähköhammasharjapään. Tai päitä. Mutta mielestäni ne ovat todella kovia harjoja! Ja pelkään harjata niillä, koska en halua aiheuttaa tuhoa hampailleni. Mistä hemmetistä tiedän ovatko nuo oikeasti pehmeitä??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
5/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä niitä lattianpesuun !

Vierailija
6/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on pehmeä harja. Meridol taisi olla nimi? En tiedä onko siellä sähköhammasharjaan pehmeitä päitä. Taviskaupassa on kovimmat.

Vierailija
7/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on pehmeä harja. Meridol taisi olla nimi? En tiedä onko siellä sähköhammasharjaan pehmeitä päitä. Taviskaupassa on kovimmat.

Ja mitähän tämä hyödyttää, kun minua on kehotettu käyttämään sähköhammasharjaa.

Vierailija
10/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri hammaslääkärissä. Aiemmin on neuvottu käyttämään sähköhammasharjaa. Nyt sitten sain satikutia eroosiosta. Pelkään että olen myös harjannut hampaani piloille sähköhammasharjalla. Reikiä nolla, mutta tilalla eroosio. Enkä edes juo mitään limsoja, mehuja tai energialitkuja.

Vierailija
11/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri hammaslääkärissä. Aiemmin on neuvottu käyttämään sähköhammasharjaa. Nyt sitten sain satikutia eroosiosta. Pelkään että olen myös harjannut hampaani piloille sähköhammasharjalla. Reikiä nolla, mutta tilalla eroosio. Enkä edes juo mitään limsoja, mehuja tai energialitkuja.

Minä kerroin hammaslääkärille huoleni siitä, että sähköhammasharja olisi liian kova. Kuulemma ei ole... Tavallisesta harjasta en aio koskaan luopua. Voisihan sitä vaihdella, että välillä harjaa sähköllä ja välillä ilman. Muistan kyllä, että pakkauksessa luki soft (vai super soft? Jompikumpi) mutta silti harja ei mielestäni ole tarpeeksi pehmeä. Ärsyttää kun niinkin simppeli asia kuin hampaiden hoitaminen on niin sairaan monimutkaista.

Vierailija
12/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi