Millä taidoilla tienaisit 100 euroa jos oletetan, että sinulla ei ole yhtään rahaa käytettävänä?
Kuinka nopeasti arvioisit saavasi kasaan 100 euroa ja millä taidoilla? Et saa myydä kotoasi löytyvää tavaraa vaan joudut käyttämään omia taitojasi! :) Itse musisoidin kadulla ja laittaisin hatun maahan hiluja varten XD
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle viikossa, tekemättä yhtään mitään. Vähintään tuo satku tippuu joka ainoa viikko osinkoina tilille. Miksi sinulle ei tule?
Koska yritykset maksaa osinkoa vain kerran vuodessa?
Löytyy viikottain ja kuukausittain maksavia osakkeita myös.
En itse kyllä tiedä yhtään yritystä joka maksaisi viikottain osinkoa. Kuukausittain maksavia tiedän kymmeniä ja muutaman jotka maksavat kuukausiosinkojen päälle kvartaaleittain lisäosinkoa, mutta viikko-osinkoyhtiöitä en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle viikossa, tekemättä yhtään mitään. Vähintään tuo satku tippuu joka ainoa viikko osinkoina tilille. Miksi sinulle ei tule?
Mikäs teoria tämä on? Monet yritykset maksavat 4 kertaa vuodessa. Esim Nokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa
Mitä väliä sillä on :D Dorka!
Jos on nuori ja hyvännäköinen nainen niin tuonhan saa kasaan puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa
Koska sun osingot menee vaihtomaksuihin ja tuplaveroihin
Naapurin auton renkaat myyntiin.
Pöllin pari fillaria ja myyn torissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa
Koska sun osingot menee vaihtomaksuihin ja tuplaveroihin
MIhin v*tun vaihtomaksuihin. Ja tuplaverojakaan ei mene. Joissakin maissa tosin pidätetään liikaa, mutta sen saa hakea takaisin kyseisen maan verottajalta. Osasta maista taas tulee oikein.
Ja mistäkö tiedän? no ehkä siitä että sain viime vuonnakin osinkoja 188 kertaa.
Mä en tiedä yhtään miten sen tekisin. Ei mulla ole mtn mistä maksettais
Menisin tanssimaan torille verkkareissa ja lippiksessä kännissä Barbie Girlia.
T: Yks söpöliini vaan Kyliltä.
Voin asentaa ilmalämpöpumpun sähkötöineen tai korjata sähkölaitteita.
Siivoaisin, pesisin ikkunoita, hoitaisin lapsia, vanhuksia tai eläimiä tai tekisin pihatöitä, vaikka haravointia tai pensaiden leikkausta.
Ei mulla mitään erityistaitoja ole, Varmaan tekisin jollekin pikkufirmalle tilinpäätöksen, siitä sais muutaman satasen, nopeasti ja helposti. Tai sit voisin ottaa koiran tai kissan hoitoon muutamaksi vuorokaudeks, tai päivähoitoon omistajan työpäivän ajaks, ite kun teen etätöitä, niin siinähän se samalla menis.
Antaisin matikantunteja. Yläkoulu, lukio ja pääsykokeet. Opettajanpätevyyttä ei ole, mutta olen opiskellut matematiikkaa 2 muun tutkinnon osana varmaan 100 op yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaisin, pesisin ikkunoita, hoitaisin lapsia, vanhuksia tai eläimiä tai tekisin pihatöitä, vaikka haravointia tai pensaiden leikkausta.
Tämä on sellaista mihin ihmisiä pitäisi kannustaa muutenkin, ja korjata lainsäädäntöä joka mahdollistaa sivutoimisen yrittäjyyden turvallisesti.
Myisin hodareita kadunkulmassa.
Pesisin jonkun ikkunat. Vahtisin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Oho, kuinka ihana mies! 🧡💛💚
(Tämä siis tuolle Juljukselle.)
Poimisin sieniä, se on mukavaa ja tienaankin sillä joka kesä/syksy oikein mukavasti.
Ei Suomessa