Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää kun mies harrastaa naisten kanssa

Vierailija
05.04.2025 |

Olen alkanut käydä katsomassa hänen yleisurheilutreenejään, sillä naisenvaistoni sanoo, että hänellä on siellä peliä jonkun kanssa. Muilla sama tilanne?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi antaa miehen mennä. Oma mieheni kävi kanssa extreme-urheilun sekaryhmissä. Olen itse sohvaperuna, mutta liikun mielelläni yksin ja jossain metsässä.

Mies on vierellä vieläkin, vaikka toistakymmentä vuotta sekaryhmissä urheilikin. Mies menee, jos on mennäkseen. 

Vierailija
22/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, mutta tosiasiassa urheilijamiehet ovat primitiivisempiä ja siksi myös alttiimpia seksipetoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lapsikin.

No sillä lapsella et pidä miestäsi jos se on mennäkseen ja hakee toista suhdetta.

Vierailija
24/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moten te muut olette toimineet vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
25/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli, mutta tosiasiassa urheilijamiehet ovat primitiivisempiä ja siksi myös alttiimpia seksipetoksille.

Ei ole trolli. Ongelma on ihan oikea. On ollut puhetta naimisiinmenostakin.

Vierailija
26/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä trolli.

Vierailija
27/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloittaa itsekin yleisurheilu? Omen pienikokoinen, enkä haluaisi, että kroppa muuttuu tasapaksuksi.

Vierailija
28/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä trolli.

Ei ole, uskokaa nyt. Olen miettinyt tilannetta jo kuukausia.

Vierailija
29/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mustasukkaisuuteni johtui aikanaan masennuksesta, mikä vei itseluottamuksen. Mustasukkaisuus on oire jostain, ja se vie vain pahasti omia voimiasi. Kun on mustasukkainen, on viisainta työstää esim. terapiassa, mistä mustasukkaisuus johtuu. 

Löytäisitkö itsellesi jotain supermukavaa tekemistä sillä aikaa kun mies harrastaa? Veisit oman huomiosi pois siitä, kun mies on poissa kotoa.

Tsemppiä! 

Vierailija
30/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä suoraan. Tai mene kaikkiin harkkoihin ja kilpailuihin katsomaan.

Vierailija
31/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitöntä nussimista siellä tapahtuu.

Vierailija
32/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pysyypähän peli kunnossa sinua varten. Ei pääse surkastumaan 😉

Ei ole ok. Ensinnäkin, se on pettämistä. Toisekseen, miten voin saada enää tahtoni perille seksin säännöstelyllä, jos mies saa muualta?

Et mitenkään. Jos et anna pillua, niin miehes nai muualla.

Vierailija
33/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lapsikin.

No tulihan se syykin sieltä ja varmaan lapsen saamisen jälkeen ollut sitä haluttomuutta, päänsärkyä ja marmatusta, tuttu juttu melkein KAIKILLE.

Vierailija
34/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän muiden mielestä tämä ok?

Joo on se ok. Jos se löytää sieltä harrastukset parista jonkun seksikkäämmän naisen, niin kyllä tässä maassa saa erota.

Tuskin löytää. Olen itse siro, söpökasvoinen fitnessnainen.

Sittenhän se olisit sinä, joka niitä "urheilujuttuja" harrastaa muiden miesten kanssa, eikä miehesi, että ei nyt oikein osunut eikä uponnut tämä.

Vierailija
35/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sua hyödyttää tuo kyttäys? Et voi estää miestäsi pettämästä, jos hän on pettääkseen. Ennemmin tai myöhemmin joku tilaisuus tekee varkaan. Et voi mitenkään väkisin pitää kiinni toisesta.

Vierailija
36/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksetkin olisi hyvä selvittää jo seurusteluvaiheessa, eli jos ole vähänkään mustasukkainen niin älä valitse vaikkapa tanssin tai hevosharrastuksen parissa puuhastelevaa "gang-bang" henkilöä.

Sitten jos toinen rupee kesken avioliiton "harrastelemaan" näitä, niin se on ihan sama kuin sanoisi "rupesin harrastamaan sihreeriäni".

Vierailija
37/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyypillinen nainen joka on sairaalloisen mustasukkainen ja kuvittelet omistavasi tosen ihmisen. Ihminen ei ole esine joka omistetaan!!!

Toivottavasti miehesi jättää sinut nopeasti ennen kun sinä mustasukkaisuudessasi tapat hänet ajatuksella että jos minä en saa omistaa miestä niin mies ei saa elää

Vierailija
38/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikuttanut usein haaveilevalta ja poissaolevalta tultuaan treeneistä.

En yhtään ihmettele kun täällä avoimesti kerrot kuinka mieleltään sairas nainen odottaa kotona

Vierailija
39/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun tuollaisissa fyysisissä lajeissa pitää olla sekaryhmiä.

Ajattele jos olisi tanssi harrastuksena. H0moparina pitäisi tanssia.

Vierailija
40/54 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikuttanut usein haaveilevalta ja poissaolevalta tultuaan treeneistä.

Ihan tavallista jos treenaa vähän kovempaa kuin perus-mamman spinningtunti. Mulla ainakin menee tunti pari että palautuu henkisesti omaksi itsekseen puntin ja muun treenin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi