Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta? Miten saisi Tapiolasta lapsivakuutuksen

Vierailija
14.03.2007 |

korvaukset nopeimmin. Lähetänkö tuon paprupumaskan postilla vai vienkö asiamiehelle Prismaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien itse tapiolan konttoriin, niin leimaavat saman tien vastaanotetuiksi , nopeuttaa

Vierailija
2/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne käsitellään jossain keskitetysti, tuskin konttoreissa. Voithan soitella perään ja painostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistoon. Kun tuohon asiamiehelle vie niin pällistelee vaan ja ottaa kyllä vastaan muttei leimaa mitään. Itse teen jokaisesta lääkärireissusta oman hakemuksensa. Näin olen ymmärtänyt että täytyy tehdä. Tuo ukkeli tuossa asiamiesboxissa aina ihmettelee kun en laita kaikkia samalle hakemukselle.

Vierailija
4/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuori jonka antavat on A5 ja siihen tuo pumaska ei kyllä sovi. Netistähän voi tulostaa sen osoitejutskan mutta voisiko sen liittää A4 kuoren päälle?

Vierailija
5/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kannattavaa hakea korvausta, joka sairastelun jälkeen ?

Vierailija
6/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastelen kun eihän siihen edes mahdu kaikkia lääkkeitä laittamaan kun siinä taitaa olla kolme riviä. Hakemuksen alareunassa lukee etusivulla jotain " mikäli haet korvausta useammasta tapahtumasta niputa tositteet tapahtumittain ja anna selvitys tapahtumista erikseen" . Hakemusta kun täyttää niin siellähän kysytään kaikkee milloin sairaus alkoi jne. ja eihän tuohon voi täyttää kuin yhden sairauden tiedot!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä