Pitääkö joku oikeasti työstään?
Ja on joka maanantai into pinkeenä lähdössä sinne koska ei olisi jaksanut olla vapaalla enää yhtään kauempaa?
Kommentit (28)
Minä! Teen vuorotöitä, ei se lähtö ole aina maanantaisin. Ja tuskin tykkäisin, jos olisin töissä kokoaikaisesti tai ympäri vuoden.
Itse työstä pidän kyllä. Työyhteisö on se mikä vituttaa.
pidin, olin raskaassa metallissa koko työhistoriani.
Vain hullut. Monille on pienestä pitäen toitotettu että vain suoritusten ja työn kautta sinulla on mitään arvoa. Toteuttavat sitten tätä mantraa alusta loppuun ne tyhmimmät. Luterilainen etiikka.
Kyllä minä tykkään työstäni, se mikä vituttaa on kun haluaisin nukkua aamulla pidempään. Jos voisin tehdä työtäni aina niin että työt alkaisi vasta puolen päivänä jälkeen, olisin todella onnellinen. Mun työ on kyllä tällä hetkellä niin mielenkiintoista, että en haluaisi olla pois, vaikka vapaallakin viihdyn.
Toiminnanjohtaja työttömien yhdistyksessä.
Narsistit tykkää. Niille onnannettu pomon tai johtajan nimike ja se on itsessään heille kaikki kaikessa. Kokevat olevansa jotain suurta.
En nyt railakkaasti riemusta kiljuen koska maanantaiaamut on minulle vähän raskaita siitä huolimatta mitä tekee, mutta menen mielelläni töihin ja koen työni ict-alalla mielekkääksi ja välitän siitä mitä teen ja lähimmistä kollegoista.
Joskus ylempien päätökset ja muut ottaa aivoon kun eivät ymmärrä yksityiskohtia ja miten huonoja teknisiä ratkaisuja joudutaan tekemään heidän aivotuksien vuoksi, mutta kommentit decision logiin jotta ne sieltä löytyy kun joku sitten 6kk päästä tajuaa että ei hyvä; ja eteenpäin.
Olen hyvässä asemassa, koska minulla on hyvinkin paljon valtaa päättää omien tiimieni työstä; ehkä juuri siksi koska olen oppinut luovimaan ja joustamaan sopivasti muttei liikaa ja teemme nämä "aivoitukset" mahdollisiksi ja sitten taas oikeastian firmaa hyödyttävien töiden pariin.
Tiätysti! 😍 Se on mun rakkain harrastus! 🎢🎡🎠😎