Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien kesken ?

Vierailija
14.03.2007 |

Aika moni on harrastanut tyttöjen kesken kivaa, mutta entäs poikien kesken ? Ihan vaan kokeilu mielelläkö ? Miten olette löytäneet itsenne vällyjen välistä toisen uroon kanssa?

Onko seassa tuttuja ja tietävätkö naisenne. Miten olette tehneet aloitteen tai miten olette suhtautuneet ensikertalaisena, jos toinen poitsu on antanut ymmärtää haluavansa seksiä kanssasi.

Miltä tuntui imeä parrua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä niilo oikein haet?

Vierailija
2/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita siltsulle tai vaikka antille ja kysy. mutta elä kerro meille mitä sanoivat.

mies

Vierailija:

mutta entäs poikien kesken

Miltä tuntui imeä parrua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

not my cup of tea, though.

Vierailija
4/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös miesten välistä. Aikaa on kyllä kulunut niin paljon, että se oli silloin poikienvälistä.

Ei minusta silti ole homoa tullut, vaikka sitä olen kokeillutkin, toisinaan tulee mieleen että kokeileminen on oikea tapa löytää oma seksuaalisuus.

tosimies34

Vierailija
5/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa puuhaa sekin, mutta sellaista korvikettahan se on naisiin verrattuna. Lisä ivahdetta on lähinnä kun on bottom. Eipä näistä kannata vaimolle kertoa.

Vierailija
6/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää mitä naiselle täytyy tehdä, niin se on miestenkin välisessä.... siinä tiettää omasta kokemuksesta kyselemättä mikä tuntuu hyvälle! Esimerkkinä vaikkapa suihinotto... kyllä lähtee.

Ja niinkin olen ajatellut että jos minä nautin ja haluan anaaliseksiä naiseni kanssa niin miksipä ei sit minunkin anaalini pitäisi että sinne työntyy kova penis. ... Ja pitäähän se :-)