Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: kuvaile paras suihinotto!

Vierailija
23.05.2006 |

Tahdon yllättää ihanan miehen... Olen ottanut häneltä suihin jo monta kertaa eikä hän ole valittanut koskaan, päinvastoin. Nyt tahdon oppia lisää, kertokaa mistä tykkäätte!

Oon kumppanilta kysellyt vinkkejä vielä parempaan suuseksiin, mutta kun mä kuulemma teen sen jo " täydellisesti" . En usko!

Minä haluan saada sen miehen sekopäiseksi nautinnosta - opettakaa mua!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään tapauksessa imua!Se sattuu.Koskaan ei ole liikaa kosteutta.Hyvän makuista öljyäkin voi kokeilla.Kättä hellästi samalla.Sitä ei tarvi niellä.Älä lopeta vaikka mies pyytää.Annat valua suusta pois ja JATKAT.Muistaa varmaan vielä omissa hautajaissaankin?

Vierailija
2/10 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni sanoi että alan  ammattilaiset thaimaassa työnsi helminauhaa sinne ja just kun tuli.veti sen hiljalleen pois,kuulemma meinas taju lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa voi kevyesti ja hellästi nuolemalla ja hyväilemällä. Mutta sitten aika kovaa imua, varsinkin peniksen päästä. Samaan aikaan kun vetelee vielä varresta peukalo-etusormi otteella niin.. aiaiii! :D Ja muutenkin, kyllä kovaa kyrpää saa puristaa ihan kunnolla. Ei se rikki mene!

Vierailija
4/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran otin kännissä niin kovasti suihin, että verta tuli, että varmaan ihan napakkaa hommaa, mutta kyllä se voi " rikkikin" mennä :)

Vierailija
5/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä konstilla olen saanut monen miehen huokaamaan tajunnan rajamailla:

kun miehestä alkaa tuntua hyvältä, hän alkaa huohottaa ym. paina hellästi hänen välilihaansa etusormellasi. Voit myös sivellä sitä kevyesti painaen purkautumisen hetkellä. Nautinto on taattu :)

(kyseessä on miehen G-piste)

Vierailija
6/10 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
7/10 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä kuullut, että joku pitäis järjettömän kovasta imemisestä, kun ollaan kamujen kans keskustellu. Ei se välttämättä tarkoita, että gutaa tekee jos silmät pyörii päässä. Kyllä sitä kovaa saa imeä, mutta kohtuus siinäki. Sormi perseessä tuntuu hienolta. Ei se mikään homon merkki ole. Paisuvainen vaan sattuu alkamaan sieltä. Opetelkaa anatomiaa, jos ette usko.

Se rauhallinen alotus ja loppua kohti koveneva ja kiihtyvä tahti, niin hyvä tulee. Ja tietenki mitä syvemmälle pystyy ottaan, niin sen upeamman näköistä!

Vierailija
8/10 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietääkö kukaan, mikls miehen munasta ja mistä sieltä voi tulla verta? otin kans kerran yheltä tyypiltä suihin ja munasta tuli verta. En purrut tai raapinut hampailla. I wonder....monen vuoiden takaa

Vierailija
9/10 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan saat sen juurta myöten kurkkuun on hyvä sormen voi työntää peräaukkoon ,ainakin itse nautin siitä, jostain syystä venäläiset naiset tekee sitä tuntuu tosi hyvältä. No ovat muutenkin kulttuurikansaa.

Vierailija
10/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pyllyyn suuseksin aikana, jos mies homofobiainen? Tekis mieli kokeilla, mutta ´herraa ei. Tekiskä silti ihan vaan huvikseen, ei se sen nautinnon keskellä halua lopettaa...????