Minusta tuo Satosen työhakemus oli ihan kelpo
Samanlaisella hakemuksella itsekin hain ensimmäiseen kesätyöpaikkaani. Malli oli kopsattu netistä. Oli luultavasti ensimmäinen mikä tuli vastaan googlatessa.
Kommentit (12)
Olen kiinnostunut työpaikasta. Se kiinnostaa minua. Tulisin mielelläni kertomaan itsestäni lisää.
Vain julkisella sektorilla keskitytään esseiden raapustamiseen ja arvioimiseen. Henkilön osaaminen selviää kun lukee ne saavutukset CV:stä, haastattelee pari kertaa, laittaa kykytesteihin ja soittaa edellisille esihenkilöille. Jokin A4 hakemuksessa on ihan yksi lysti täynnä subjektiivisia "olen kiinnostunut, innostunut, nopea oppimaan, tulen kaikkien kanssa toimeen".
Tuli mieleen entisen työpaikan entinen toimitusjohtaja jonka CV esiteltiin työntekijöille ..
Kaksi sivua työpaikkoja jossa oltu tehtävissä 1-2 vuotta....onko tälläinen jollekin ansio
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen entisen työpaikan entinen toimitusjohtaja jonka CV esiteltiin työntekijöille ..
Kaksi sivua työpaikkoja jossa oltu tehtävissä 1-2 vuotta....onko tälläinen jollekin ansio
Työtehtävät oppii vuodessa parissa max. Parempi noin että jatkuvasti haastaa itsensä ja oppii uutta kuin viettää vuosikymmeniä samassa työpaikassa tehden samaa.
100 000 uutta työpaikkaa kääntyikin reaalitodellisuudessa 100 000 uudeksi työttömäksi. Poliitikkoihin ei ole luottamista!
Joo - 16-vuotiaan kesätyöhakemukseksi Citymarketiin. Tämä on huippuvirka - 20 000e/kk.+wienerit toki tässä tapauksessa.
Olin ensin valintaa vastaan, mutta olen kallistunut nyttemmin toiselle kannalle. Hyvä vain, että lähtee muihin hommiin.
Yli-Viikari olisi luikauttanut hakemukseen runon ja pari sanaa ranskaa
Eikö mainittu merkittävästä aivovammasta mitään.
Jotenkin hellyttävän oloinen hakemus. Ainakin yritystä on ollut.
Pitkäaikaistyöttömän CV.