Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuo Satosen työhakemus oli ihan kelpo

Vierailija
05.04.2025 |

Samanlaisella hakemuksella itsekin hain ensimmäiseen kesätyöpaikkaani. Malli oli kopsattu netistä. Oli luultavasti ensimmäinen mikä tuli vastaan googlatessa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömän CV. 

Vierailija
2/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut työpaikasta. Se kiinnostaa minua. Tulisin mielelläni kertomaan itsestäni lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain julkisella sektorilla keskitytään esseiden raapustamiseen ja arvioimiseen. Henkilön osaaminen selviää kun lukee ne saavutukset CV:stä, haastattelee pari kertaa, laittaa kykytesteihin ja soittaa edellisille esihenkilöille. Jokin A4 hakemuksessa on ihan yksi lysti täynnä subjektiivisia "olen kiinnostunut, innostunut, nopea oppimaan, tulen kaikkien kanssa toimeen".

Vierailija
4/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen entisen työpaikan entinen toimitusjohtaja jonka CV esiteltiin työntekijöille ..

Kaksi sivua työpaikkoja jossa oltu tehtävissä 1-2 vuotta....onko tälläinen jollekin ansio

Vierailija
5/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen entisen työpaikan entinen toimitusjohtaja jonka CV esiteltiin työntekijöille ..

Kaksi sivua työpaikkoja jossa oltu tehtävissä 1-2 vuotta....onko tälläinen jollekin ansio

Työtehtävät oppii vuodessa parissa max. Parempi noin että jatkuvasti haastaa itsensä ja oppii uutta kuin viettää vuosikymmeniä samassa työpaikassa tehden samaa.

Vierailija
6/12 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 uutta työpaikkaa kääntyikin reaalitodellisuudessa 100 000 uudeksi työttömäksi. Poliitikkoihin ei ole luottamista!

Vierailija
7/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olin tuolloin 15v

ap

Vierailija
8/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo - 16-vuotiaan kesätyöhakemukseksi Citymarketiin. Tämä on huippuvirka - 20 000e/kk.+wienerit toki tässä tapauksessa.

Vierailija
9/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin valintaa vastaan, mutta olen kallistunut nyttemmin toiselle kannalle. Hyvä vain, että lähtee muihin hommiin.

Vierailija
10/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-Viikari olisi luikauttanut hakemukseen runon ja pari sanaa ranskaa

Vierailija
11/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mainittu merkittävästä aivovammasta mitään.

Vierailija
12/12 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hellyttävän oloinen hakemus. Ainakin yritystä on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän