Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan omituisimmat ruokarytmit ja -tavat!

Vierailija
05.04.2025 |

Avaudutaan joukolla tuttavien, työkavereiden ja sukulaisten käsittämättömistä tottumuksista! Bonusta, jos niihin on joutunut mukautumaan vaikkapa pidempään kyläillessä.

Aloitan omasta puolestani. En syö enää klo 12.00 jälkeen. Joskus venytin iltapäiväkolmeen saakka, mutta ajankohta tuntui liian myöhäiseltä. Voin paremmin, jos syön vain aamulla. Joskus tuttaviani ihmetyttää, mutta eipä sen heidän elämäänsä pitäisi hetkauttaa.

Ensimmäinen kivi on heitetty, antaa palaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vesilasillisen ja sen päälle aamukahvin n. klo 5-5:30. Aamupalan syön vasta n. pari tuntia myöhemmin, n. klo 7:30-8.

Vierailija
2/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus raksa äijjä juntin ruokailut:

- aamulla kahvi tyhjään vatsaan

- lounaalla iso lautanen jotain perusmättöä (ei salaattia) jossain huoltoasemalla

- illalla kahvi ja korkeintan karkkia (ei jakseta tai osata tehdä ruokaa)

Vierailija
4/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vesilasillisen ja sen päälle aamukahvin n. klo 5-5:30. Aamupalan syön vasta n. pari tuntia myöhemmin, n. klo 7:30-8.

Mitäs omituista tuossa on?

Vierailija
5/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kiinteää ruokaa maksimissaan kahtena päivänä viikossa, muuten olen nestepaastolla. Häpeän nälkää, koska assosioin sen heikkouteen. Syöminen tuntuu periksi antamiselta.

Vierailija
6/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱😴

Nukuitko huonosti? Mulla helpotti, kun aloin juoda iltaisin kamomillateetä. Kannattaa tosin pitäytyä yhdessä mukillisessa, muuten voi joutua nousemaan yöllä vessaan. Toivottavasti helpottaa pian!

Vierailija
7/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
8/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon maitokahvia ja kaksi sokeritonta keksiä aamulla klo 8. Kello 10 syön itseleipomani voisarven ja capuccinon, keitetyn kananmunan ja rahkaa. Kello 13 kunnollinen lounas jälkiruokineen. Kello 17 paikkeilla yksi kreikkalainen jugurtti ja omena plus yksi espresso. Illalla joskus ennen klo 20 syön lautasellinen kevyttä keittoa ja pari siivua näkkileipää ilman levitettä ym. Voi olla, että syön iltapäivällä kaksi mandariinia tai yhden appelsiinin jos on aikaa.  

Vierailija
9/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren maiden illallinen pitkän kaavan mukaan klo 22-24.  Ei pysty ymmärtämään sitten millään.

Vierailija
10/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimeren maiden illallinen pitkän kaavan mukaan klo 22-24.  Ei pysty ymmärtämään sitten millään.

Mä en pystyisi nukkumaan sen jälkeen! Joskus 20-21 aikaan on vielä ok, mut toi olisi mulle jo tosi myöhäistä.

Vierailija
11/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kiinteää ruokaa maksimissaan kahtena päivänä viikossa, muuten olen nestepaastolla. Häpeän nälkää, koska assosioin sen heikkouteen. Syöminen tuntuu periksi antamiselta.

Häpeätkö myös väsymystä? Onko nukkuminen luovuttamista?

Vierailija
12/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus raksa äijjä juntin ruokailut:

- aamulla kahvi tyhjään vatsaan

- lounaalla iso lautanen jotain perusmättöä (ei salaattia) jossain huoltoasemalla

- illalla kahvi ja korkeintan karkkia (ei jakseta tai osata tehdä ruokaa)

Vahvistan stereotypian, terkkuja työmaalta :D

Vierailija
13/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä, jotka syövät hirveät mätöt illalla ennen nukkumaanmenoa ja ovat heti herättyään valmiita syömään runsaan aamiaisen.

Itse juon aamulla klo 5 lasin vettä, töissä vettä ehkä 3-5dl ja kun aamupäivällä tulen kotiin niin syön lounaan. En vaan saa mitään kiinteää alas ennen aamupäivää. Päivällisen syön jo noin 14-15 välillä työpäivinä ja vapaapäivinä klo17. Illalla iltatee ja joku pieni pala.

Vierailija
14/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö myös väsymystä? Onko nukkuminen luovuttamista?

Pidän kyllä nukkumisesta, se on ihan eri asia. Mutta väsymystä tietenkin peittelen sosiaalisissa tilanteissa. Mitä se tähän kuuluu?

Vierailija
15/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä kai nyt niin outoa ole, mutta mulla ei ole mitään ruokarytmiä. Syön jos huvittaa ja sitä ruokaa, mitä tekee mieli. Tämä aiheuttaa sen, että välillä voi mennä päiviäkin, etten syö varsinaista lämmintä ateriaa, mutta sitten jonain yksittäisenä päivänä syönkin vain esim. 1-2 lämmintä ateriaa ilman välipaloja. Olisi kai parempi noudattaa jotain ruokarytmiä, mutta en vain opi sellaiseen. Se tuntuu jotenkin hankalalta.

Vierailija
16/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä hengittäminen?

Vierailija
17/17 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lämmitä mitään mikrolla koskaan. Juon litran vahvaa mustaa teetä joka päivä.

Isäni ei sietänyt tomaatteja. Jos oli esimerkiksi eväsleipä, niin hän poimi siitä pois tomaattisiivun ja heitti roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä