Ahdistaako sinua asua kerrostalossa?
Minä asun pakon edessä tilapäisesti kerrostalossa, ja vihaan joka hetkeä täällä. Vihaan sitä miten naapurit ovat seinien takana, ylhäällä ja alhaalla ja sitä että joudun sietämään heitä. Muutan omakotitaloon mahdollisimman pian, eli todennäköisesti tänä vuonna<33 ai jumalauta että odotan sitä päivää.
Kommentit (29)
Ei, tosin minulla on mökki puolen tunnin ajomatkan päässä ja aika monella naapurilla on myös mökkejä ja maalaistaloja. En vaan työssäkäyvänä halua pitkiä työmatkoja, pimeää yksinäistä talvea ja sitä eristymisen tunnetta mikä yhdessä paikassa jumissa oleminen tuottaa. Talvella on kiva kun voi hetken mielijohteesta kävellä lähiravitolaan lukemaan lehteä, ihmiset höpisee hiljaa ja tulee olo että on kiinni maailmassa.
Lapsuuden omakotitalossa viettäneenä väitän että se voi olla aika synkkää joskus.
Niin tarkoitettiinko tässä asumista jossain suomalaisessa 70-luvun lähiössä vai Tokiossa pilvenpiirtäjän kattohuoneistossa? Molemmat kerrostaloja, mutta ensimmäiseen ei missään tapauksessa ja toiseen ei riitä rahat, mitenkään. Siinä mielessä valinta on helppo.
Ei ahdista. Olen asunut omakotitalossa, rivitalossa ja luhtitalossa ja nyt kerrostalossa ja pidän kerrostalossa asumisesta eniten.
Ei ahdista, koko elämäni olen asunut pelkästään kerrostaloissa. Jos nyt pitäisi muuttaa omakotitaloon, niin kyllä ahdistaisi, koska kuka tekisi kaikki huoltotyöt? En osaa sellaisia enkä halua käyttää aikaani sellaisen opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei, tosin minulla on mökki puolen tunnin ajomatkan päässä ja aika monella naapurilla on myös mökkejä ja maalaistaloja. En vaan työssäkäyvänä halua pitkiä työmatkoja, pimeää yksinäistä talvea ja sitä eristymisen tunnetta mikä yhdessä paikassa jumissa oleminen tuottaa. Talvella on kiva kun voi hetken mielijohteesta kävellä lähiravitolaan lukemaan lehteä, ihmiset höpisee hiljaa ja tulee olo että on kiinni maailmassa.
Lapsuuden omakotitalossa viettäneenä väitän että se voi olla aika synkkää joskus.
Mitä vähemmän ihmisiä, sen parempi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainut mikä ärsyttää on, että ei voi rauhassa huudattaa musiikkia tai ei voi olla varma mikä on se maksimivolyymi mikä ei häiritse.
Joskus käynyt niin että naapuri tullut hakkaamaan ovea.
Onko sulla huono kuulo,vai miksi huudattaa täytyy?
Up