Muita jotka on olleet vuosia syömättä hampurilaisia?
Kommentit (58)
Viimeksi söin hampurilaisen noin 30 vuotta sitten.
Eilen viimeks söin kasvishampurilais- aterian, ranskalaiset siitä annoin toiselle, oli oikein hyvää ja maukasta.Fanta limsaa otin, se oli pahaa koska zero, kyl limpetin pitää olla täyssokerillinen sillo harvoin ku sitä lipittää.
Nii, roskaruokaahan se on ku siitä tulee niin paljon jätettä....paperikääreet ja pahviroskat.
Juuri viime viikolla söin pitkästä aikaa, ja itse asiassa kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran kun olin viihteellä kavereiden kanssa ja rupesi huikomaan. Menimme ravintolaan, jossa on listalla paljon erilaisia hampurilaisia. Toisen kerran kävin ostoksilla ja nappasin kiireessä nälkääni kerrarin heseltä. Ravintolahampurilainen piti hyvin nälkää, hesekerrari ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt hampurilaista. Olen kyllä käynyt hampurilais ravintoloissa, mutta ottanut aina hädissäni salaatin.
Ne salaatit ovat aivan surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hampurilainen. Koskaan maistanutkaan.
Se on ihminen, joka asuu Hampurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Söin viimeksi hampurilaisen vuonna 2009 Riiassa. Saavuimme matkakumppanin kanssa yöllä hotellille, ja ainut auki ollut ruokapaikka oli viereinen MaDonalds. En ole koskaan oppinut pitämään hampurilaisista / roskaruokapaikkojen safkasta. En pitänyt niistä edes lapsena. Tuolloin kyseisiä paikkoja ei pahemmin Suomessa vielä ollutkaan, mutta alkoivat yleistymään.
n44
Lyön vetoa, että makeinen kyllä maistuu sinulle.
Lyön vetoa että sinä olet typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan syönyt hampurilaista. Olen kyllä käynyt hampurilais ravintoloissa, mutta ottanut aina hädissäni salaatin.
Ne salaatit ovat aivan surkeita.
Eikä ole! Hesen grillattu kana -salaatti on ihan hemmetin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Nuohan ovat valtavan epäterveellisiä ja itse syön mieluummin ihan perus kotiruokaa. Lihapullat ja muussi maistuvatkin tuhat kertaa paremmalta kuin roskaruoka.
Kaupan lihapullat nyt eivät ainakaan kovin terveellisiä ole, koska ovat prosessoitua ruokaa. En syö kaupan lihapullia, mutta viime aikoina olen ostanut kaupasta hampurilaisia, joiden väliin laitan kotona paljon juustoa ja jalapenoja. Ihan Ok ravintoa.
Eikös se itsetehty lihapulla sitten ole prosessoitua. 😁 Kaupan hampparitkin ovat prosessoituja.
Vierailija kirjoitti:
Eilen viimeks söin kasvishampurilais- aterian, ranskalaiset siitä annoin toiselle, oli oikein hyvää ja maukasta.Fanta limsaa otin, se oli pahaa koska zero, kyl limpetin pitää olla täyssokerillinen sillo harvoin ku sitä lipittää.
Nii, roskaruokaahan se on ku siitä tulee niin paljon jätettä....paperikääreet ja pahviroskat.
Lipittää limpettiä. Hyi hlvetti :D
En pidä hampurilaisia houkuttelevina. Tavallinen ruoka on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Söin viimeksi hampurilaisen vuonna 2009 Riiassa. Saavuimme matkakumppanin kanssa yöllä hotellille, ja ainut auki ollut ruokapaikka oli viereinen MaDonalds. En ole koskaan oppinut pitämään hampurilaisista / roskaruokapaikkojen safkasta. En pitänyt niistä edes lapsena. Tuolloin kyseisiä paikkoja ei pahemmin Suomessa vielä ollutkaan, mutta alkoivat yleistymään.
n44
Totta! Pidän jäätelöstä ja karkista ja niitä kuluu lähes päivittäin. Suklaata silloin tällöin. Sallin nuo itselleni hyvillä mielin, koska syön muuten laadukkaasti ja monipuolisesti rahaa säästämättä. Usein myös ravintoloissa. Olen hoikka ja terve, mutta en ole mikään terveysvouhottaja.
Jotain vajaa 10 vuotta sitten söin viimeksi hampurilaista tai pizzaa. En saa enää syödä mausteisia enkä rasvaisia ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n44
Kaikille ei maistu makea.
Mäkissä on huonot hampurilaiset, etenkin kasvispuolella. BKssa paremman makuiset, mutta ravintolat, pöydät ja vessat aina niin saastaisia, että meinaa mennä ruokahalu. Niin, ja onhan se Hesekin, mutta niillä on aina liikaa sooseja joka paikassa.
Valitse sitten näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Nuohan ovat valtavan epäterveellisiä ja itse syön mieluummin ihan perus kotiruokaa. Lihapullat ja muussi maistuvatkin tuhat kertaa paremmalta kuin roskaruoka.
Kaupan lihapullat nyt eivät ainakaan kovin terveellisiä ole, koska ovat prosessoitua ruokaa. En syö kaupan lihapullia, mutta viime aikoina olen ostanut kaupasta hampurilaisia, joiden väliin laitan kotona paljon juustoa ja jalapenoja. Ihan Ok ravintoa.
Eikös se itsetehty lihapulla sitten ole prosessoitua. 😁 Kaupan hampparitkin ovat prosessoituja.
Pitää syödä sellaista ruokaa, jossa on runsaasti ravinteita. Se on se perusidea. Roskaruoassa ei ole riittävässä määrin ravinteita, koska se on ultraprosesoitua ruokaa. Ruoan pitää olla sellaista, että se antaa ihmiselle energiaa tehdä asioita. Jos ei jaksa tehdä asioita, ja löhöää vain sohvalla, niin ruokavalio on todennäköisesti pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä sellaista ruokaa, jossa on runsaasti ravinteita. Se on se perusidea. Roskaruoassa ei ole riittävässä määrin ravinteita, koska se on ultraprosesoitua ruokaa. Ruoan pitää olla sellaista, että se antaa ihmiselle energiaa
Kyllä niissä hamppareissa on energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi tehdä mieli kunnon hamppariateriaa! Täytyykin illemmalla käydä hakemassa.
Onko lähistöllä grilli-kioski kun meinasit saada kunnon hampurilaisen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niissä hamppareissa on energiaa.
Se on epäterveellistä.
En ole syönyt viiteen vuoteen. Kun koronapandemia alkoi, eräs sairaanhoitaja antoi ohjeeksi, että ei kannata syödä mitään kaupungilla sormin. Pandemian aikana muutin pois Helsingin keskustasta. Sen jälkeen en ole käynyt keskustan hampurilaisravintoloissa.