Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies vähättelee ja intää vastaan kun sanon että jokin on kotoa loppu ja sitten suuttui kun ei ostettu

Vierailija
05.04.2025 |

Esim. Sanon kaupassa että tiskiaine on loppu.  Mies inttää että on sitä siellä. Kotona meillä ei sitten ole tiskiainetta.

Tai sanon maito on loppu,mies väittää että puoli tölkkiä on kyllä ja sitten kiihtyy kun kotona ei saa  maitoa kahviinsa.

Jos sanon että mähän sanoin niin alkaa matkia ivallisesti.

Mies on 41 ei 14.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi olla noin yksinkertainen.

Vierailija
42/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanlaista.Jos otan munakennon kärryyn ,niin mies valittaa että kotona on vielä kolme munaa niin ei tarvita.Vastaan aina ,että lopeta tuo kontrollointi.

Tämä on jokapäiväistä meillä ja niin rasittavaa.Kyse ei ole minun tuhlailustani vaan miehen tarpeesta päättää kaikesta.Siis jopa munien määrästä.

Astianpesukoneen käyttö on meillä hölmöläisen hommaa Jos olen täyttänyt sen valmiiksi niin miehen täytyy siirtää astioita uusiin järjestyksiin ennen pesua.En kuulemma osaa täyttää oikein.

Vastaus tähän ei ole ero ,koska mieheni on muuten luotettava ja hyvä isä,aviomiehenäkin välillä siedettävä.Kontrollointi vai on lisääntynyt vanhemmiten ,joten siitä olen huolestunut.

Mistä tälläinen johtuu?Onko neuvoja..

Ehkä hyvä isä, mutta onko hyvä puoliso. Hänhän halveksuu sinua, sitä tuollainen päättelykykysi vähättely tarkoittaa hän haluaa osoittaa sinulle, että olet huonompi kuin hän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et vaan ostanut tiskiainetta ja sitä maitoa, kun kerran varmasti tiesit. Mitä väliä, jos toinen inttää vastaan. 

Ehkä siksi, että oli miehen vuoro maksaa ja hän ei suostunut ostamaan kallista tiskiainetta omalla vuorollaan? 

Vierailija
44/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloittaja nyt kirjoittelee päivittäin uuden mies sitä ja tätä -provon. Samalta näppikseltä on tarina eksyttäjä miehestä ja mikäs se toinen, pitkäksi venähtänyt ketju huonosti käyttäytyvästä miehestä olikaan.

Miksi AP näin tekee, sitä en tiedä. Eihän provoilu ihan tervettä touhua ole

Ai sinä et usko, että tuollaisia miehiä on olemassa? Ja kuvittelet, että täällä on aina vain samat pari ihmistä? 

Vierailija
45/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti! Käy valtataistelua joka ikisestä asiasta, pakko saada viimeinen sana ja "olla oikeassa" ja siksi vänkää joka asiassa vastaan. Epävarma itsestään, kokee sinut uhkaksi ja ehkä "valta-asemassa" olevaksi, jota haastaa. Saattaa olla, että salaa halveksii, vihaa ja ylenkatsoo sinua ja siksi kyseenalaistaa kaiken, mitä sanot. Idiootit on tuommoisia. 

Vierailija
46/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloittaja nyt kirjoittelee päivittäin uuden mies sitä ja tätä -provon. Samalta näppikseltä on tarina eksyttäjä miehestä ja mikäs se toinen, pitkäksi venähtänyt ketju huonosti käyttäytyvästä miehestä olikaan.

Miksi AP näin tekee, sitä en tiedä. Eihän provoilu ihan tervettä touhua ole

Olisihan se ihanaa, jos ikävästi käyttäytyviä miehiä olisi tosi vähän tai ei ollenkaan. Joskus sellaiset naiset, joilla ei ole lainkaan seurustelukokemusta, olettavat, että ihan automaattisesti suhde merkkaa sitä, että siinä vierellä on toinen minä, sellainen asialliset hommat hoitava ja perusystävällinen ihminen. Sehän on se ihanne ja hyvin voi käydä, mutta heteronaiselle tuo tilanne on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys.

Vierailija
47/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selitetty kirjassa Why does he do that. Se on henkistä våkivaltaa, joka alkaa sitoutumisaskeleen, kuten yhteen muutto, avioliitto, lapsen syntymä tms jälkeen. Eli se on alistamista ja kontrollointia ja sille on tyypillistä tuo, että valittaa ensin asiasta ja sitten kun nainen tekee päinvastoin, valittaa siitäkin. Esim ensi valittaa, että miksi aina käyt kaverin luona ja sitten, että mikset koskaan käy tapaamassa kavereitasi. Eli niin, ettei voi koskaan voittaa. Lue se kirja.

On muuten hyvä kirja, luin ja kyllä silmät avautuivat kontrolloinnin eri muodoista. Olen vapaaehtoisesti sinkku, ei pysty enää luottamaan että kumppani on täyspäinen. Kontrollointi on ikivanha keino pitää nainen alistettuna. Ei kiitos, minä ostan kaupasta mitä haluan, koti on aina siisti, nukun hiljaisuudessa, ei riitoja, ei painostusta seksiin. Ei paasaamista, ei dissausta. Vapaus ja mielenrauha.

Ap, tiedät itse jo että puolisosi ei ole hyväksi sinulle ja mitä sinun on tehtävä. Tsemppiä. Terveisin sinkkuN

Vierailija
48/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
50/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et vaan ostanut tiskiainetta ja sitä maitoa, kun kerran varmasti tiesit. Mitä väliä, jos toinen inttää vastaan. 

Ehkä siksi, että oli miehen vuoro maksaa ja hän ei suostunut ostamaan kallista tiskiainetta omalla vuorollaan? 

Ei hitto näitä teidän juttuja

Vierailija
51/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy asiaa mieheltä?

Ei muuta kysyttävää aloittajalta.

38:lle neuvo, että anna miehen täyttää tiskikone ja tehdä ne muutkin työt, joita sinä et osaa. Niin miehetkin tekevät, eli vaimo saa tehdä itse kaikki kotityöt, koska valittaa, että mies tekee ne väärin.

Vierailija
52/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mahda olla se terävin kynä siinä penaalissa.

Vierailija
53/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pahenee iän myötä. Heivaa ukko pellolle.

Vierailija
54/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos mies kirstunvartija ja sinä hänen elätti?

Vierailija
55/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

#inkkeliulinakuuluvaksi

Vierailija
56/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kummankin osapuolen tyhmyys on selitys tähän ongelmaan.

Tyhmä käyttäytyy tyhmästi, koska on juuri niin tyhmä kuin virkkeen alussa jo todettiin.

Tyhmää on esim. olla ärsyttävä idiootti ruokakaupassa tai muussa pikkuasiassa. Ja tyhmää on sietää sellaista käytöstä.

Tyhmät ihmiset vetävät toisiaan puoleensa ja viihtyvät hyvin keskenään kummankin tyhmyyden löytäessä vastinkappaleen.

Ei kukaan fiksu ihmine  katsele tuollaista elänkumppaniltaan (ellei tämä ole esim. muistisairas). Yksi, kaksi idioottimaista tapahtumaa -> napakka kehityskeskustelu ja sitten: tulos tai ulos.

Jos tällainen idiootti on lapsesi vanhempi, syvä osanotto lapsellesi. En tiedä aidosti, onko lapsen parempi olla kahden tyhmän ydinperheessä vai tyhmien vanhempien viikko-viikko -erolapsi.

Ap, jos ET ole tyhmä, osoita se miehellesi. Minulle ihan sama. Ja älä Luojan tähden tee ainakaan lisää lapsia idiootille.

Vierailija
57/57 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanlaista.Jos otan munakennon kärryyn ,niin mies valittaa että kotona on vielä kolme munaa niin ei tarvita.Vastaan aina ,että lopeta tuo kontrollointi.

Tämä on jokapäiväistä meillä ja niin rasittavaa.Kyse ei ole minun tuhlailustani vaan miehen tarpeesta päättää kaikesta.Siis jopa munien määrästä.

Astianpesukoneen käyttö on meillä hölmöläisen hommaa Jos olen täyttänyt sen valmiiksi niin miehen täytyy siirtää astioita uusiin järjestyksiin ennen pesua.En kuulemma osaa täyttää oikein.

Vastaus tähän ei ole ero ,koska mieheni on muuten luotettava ja hyvä isä,aviomiehenäkin välillä siedettävä.Kontrollointi vai on lisääntynyt vanhemmiten ,joten siitä olen huolestunut.

Mistä tälläinen johtuu?Onko neuvoja..

Mies pitää itseään sinua älykkäämpänä. Hän pitää sinua tyhmänä. Siitähän tuo kertoo. Jos kone oikeasti pitää täyttää tietyllä tavalla, ettei mene rikki, niin silloin sinunkin pitää tehdä niin. Jos taas valitus ei pohjaudu mihinkään järkevään ohjeeseen niin sitä ei tietenkään pidä noudattaa. Onko sinunkin miehesi vain köyhä tai pihi, kuten ap:niin mies?