Miksi mies vähättelee ja intää vastaan kun sanon että jokin on kotoa loppu ja sitten suuttui kun ei ostettu
Esim. Sanon kaupassa että tiskiaine on loppu. Mies inttää että on sitä siellä. Kotona meillä ei sitten ole tiskiainetta.
Tai sanon maito on loppu,mies väittää että puoli tölkkiä on kyllä ja sitten kiihtyy kun kotona ei saa maitoa kahviinsa.
Jos sanon että mähän sanoin niin alkaa matkia ivallisesti.
Mies on 41 ei 14.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut valinnasta
No ei se tuollainen ollut ennen kuin muutettiin yhteen! Ap
Varmasti pieniä merkkejä ollut
Minkä helkutin takia naiset ovat tuollaisten miesten kanssa ja sitten vinkuvat täällä? Kuka on pakottanut siihen suhteeseen?
Ala sanoa että aha mennäänkö kauppaan jos haluat nyt ostaa
tai sano että sitten pitää alkaa juomaan mustana
Oi miksi
Oi miksi
oi miksi mies?
Minä vaan ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kaupassa luettelet sille ukolle, mikä on loppu?
Itse otan kaupasta kärryyn tuotteet, jotka uskon tarvitsevani ja joiden muistan olevan lopussa. En tarvitse kenenkään hyväksyntää. Etkö siis saa päättää itse mistään, mitä ostetaan?
Se nostelee niitä sieltä pois. Ap
Nosta ukko pihalle. Ei tuollaisen kanssa tarvitse elää, ei helpommaksi muutu
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa olla rahat todella tiukassa, jos uutta maitoakin saa ostaa vasta kun edellinen on käytetty aivan loppuun :/
Mä luulen että ap:n velluhousu voimaantuu ja saa kicksejä kun pääsee rähjäämään ja saa toiselle paskan olon. Se että joku sietää moista on suurelle osalle täysin käsittämätöntä. Mikä siinä yksinolossa on niin pelottavaa että ennemmin antaa kohdella itseään kuin tiskirättiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat huonoja ja pahoja, mutta kaikki naiset ovat hyvä ja jaloja. Me tiedämme tämän jo rouva Tyhjäpää.
Olet kyllä tyhjäpää
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat huonoja ja pahoja, mutta kaikki naiset ovat hyvä ja jaloja. Me tiedämme tämän jo rouva Tyhjäpää.
Ei ole noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse otan kaupasta kärryyn tuotteet, jotka uskon tarvitsevani ja joiden muistan olevan lopussa. En tarvitse kenenkään hyväksyntää. Etkö siis saa päättää itse mistään, mitä ostetaan?
Mies on varmaan hankala ihminen. Miten kauan sellaista jaksaa. Olen melko varma siitä, että tilanne ei muutu paremmaksi.
Sama aloittaja nyt kirjoittelee päivittäin uuden mies sitä ja tätä -provon. Samalta näppikseltä on tarina eksyttäjä miehestä ja mikäs se toinen, pitkäksi venähtänyt ketju huonosti käyttäytyvästä miehestä olikaan.
Miksi AP näin tekee, sitä en tiedä. Eihän provoilu ihan tervettä touhua ole
Ei ole kyse onko vai eikö tiskiainetta. Pelkkää vinoilua ja vit***lua. Voiko hankalampaa miestä olla, jo pelkkä arki noin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan hankala ihminen. Miten kauan sellaista jaksaa. Olen melko varma siitä, että tilanne ei muutu paremmaksi.
Vanhemmiten vain pahenee, tiedän kokemuksesta.
Meillä on samanlaista.Jos otan munakennon kärryyn ,niin mies valittaa että kotona on vielä kolme munaa niin ei tarvita.Vastaan aina ,että lopeta tuo kontrollointi.
Tämä on jokapäiväistä meillä ja niin rasittavaa.Kyse ei ole minun tuhlailustani vaan miehen tarpeesta päättää kaikesta.Siis jopa munien määrästä.
Astianpesukoneen käyttö on meillä hölmöläisen hommaa Jos olen täyttänyt sen valmiiksi niin miehen täytyy siirtää astioita uusiin järjestyksiin ennen pesua.En kuulemma osaa täyttää oikein.
Vastaus tähän ei ole ero ,koska mieheni on muuten luotettava ja hyvä isä,aviomiehenäkin välillä siedettävä.Kontrollointi vai on lisääntynyt vanhemmiten ,joten siitä olen huolestunut.
Mistä tälläinen johtuu?Onko neuvoja..
Vierailija kirjoitti:
Meillä on samanlaista.Jos otan munakennon kärryyn ,niin mies valittaa että kotona on vielä kolme munaa niin ei tarvita.Vastaan aina ,että lopeta tuo kontrollointi.
Tämä on jokapäiväistä meillä ja niin rasittavaa.Kyse ei ole minun tuhlailustani vaan miehen tarpeesta päättää kaikesta.Siis jopa munien määrästä.
Astianpesukoneen käyttö on meillä hölmöläisen hommaa Jos olen täyttänyt sen valmiiksi niin miehen täytyy siirtää astioita uusiin järjestyksiin ennen pesua.En kuulemma osaa täyttää oikein.
Vastaus tähän ei ole ero ,koska mieheni on muuten luotettava ja hyvä isä,aviomiehenäkin välillä siedettävä.Kontrollointi vai on lisääntynyt vanhemmiten ,joten siitä olen huolestunut.
Mistä tälläinen johtuu?Onko neuvoja..
Jos mies ei saa tai osaa päättää isoista niin päättää pienistä. Pikkumaisuudesta, lapsellisuudesta, luonteenpiirteistä, pätemisen tarpeesta, ei vaan tajua omaa käytöstään jne.............
Hiukan vastaavaa oli ex-miehen kanssa. Lopulta en sietänyt yhtään, niin miestä enkä käytöstään. Seksihalut loppuivat tyystin, olin vaan niin epäseksikästä tuo nillittäminen. Oli miten hyvä mies muuten tahansa. Tuttavatkin siunailivat, että miten nyt noin mukavan ja hyvän miehen jätän, joopa joo.
Tuo on selitetty kirjassa Why does he do that. Se on henkistä våkivaltaa, joka alkaa sitoutumisaskeleen, kuten yhteen muutto, avioliitto, lapsen syntymä tms jälkeen. Eli se on alistamista ja kontrollointia ja sille on tyypillistä tuo, että valittaa ensin asiasta ja sitten kun nainen tekee päinvastoin, valittaa siitäkin. Esim ensi valittaa, että miksi aina käyt kaverin luona ja sitten, että mikset koskaan käy tapaamassa kavereitasi. Eli niin, ettei voi koskaan voittaa. Lue se kirja.
Mies ei tietenkään itse vastaa perheen ruokaostoksista ja muista hankinnoista?
Älä neuvottele tuollaisen mieslapsen kanssa.