Arto Satosen työhakemus Kelan pääjohtajaksi luettavissa nyt!
"Olen kiinnostunut tehtävästä. Tehtävä on hyvin kiinnostava. Olen kirjoittanut kaksi kirjaa."
Sillä lailla.
Kommentit (170)
Artsin mielestä työ on parasta sosiaaliturvaa, ja kun Kelan tuet lakkautetaan, ihmiset voivat siirtyä sen paremman sosiaaliturvan, eli työn, pariin.
Joillekin se voi olla viimeinen pisara jos Arto valitaan Kelan johtajaksi. Suomesta löytyy epätoivoisia ihmisiä
"Mulle se johtajan paikka (kts. Korruptio)
Artsi"
Arto olisi voinut laittaa hakemukseen kuinka on onnistunut nykyisessä tehtävässään. Kuinka paljon työpaikkoja on syntynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavan työtön jos hakisi tuollaisella yhtään mihinkään voisi saada karenssia kun olisi omalla toiminnallaan (huono ja lapsellinen hakemus) aiheuttanut ettei tule valituksi. On siinä meillä työministeri. Korkeakoulutettu ihminen ja kaksi kirjaakin julkaissut.
Todellakin, työtön saisi nopeasti karenssin tuon tasoisella hakemuksella, mutta ministerille taso on riittävä? Luulisi, että ministeriltä vaaditaan hieman enemmän.
Työn välttely ja työhaun sabotointi.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva lukea myös muitten hakemukset. Olihan tuo järkyttävän huono.
Tänään iltapäivälehdessä sen Kelan hallituksen nimitettäväksi ehdottaman naisen hakemus. Ja aivan eri luokkaa Satoseen nähden.
Satonen ei osaa. Satonen ei piittaa. Satonen näkee asian niin, että MINÄ SIIHEN TEHTÄVÄÄN KUITENKIN TULEN ASTUMAAN!
Tuollainen mölli! Ja tuollainen mölli-hallitus kuin Orpolla on! Otetaan Kelan johtoon tyyppi, jolla ei ole pätevyyttä, osaamista, eikä mitään tajua mistään.... koska hänet pitää palkita!
Olen entinen Kelan asiakas. Tunne hyvin Kelan tukihakuprosessit ja suden kuopat. Osaamisellani pystyisin nopeutta ja selkeyttämään Kelan toimintaa.
Ps. Oliko parempi hakemus kuin Artolla?
Sori vaan shakkimestari, mutta ilman poliittista ohjausta, hakemuksesi olisi päätynyt shift-deletellä bittitaivaaseen. Suosittelen lämpimästi sinulle työvoimapoliittista koulutusta työnhakuun ja cv:n kirjoittamiseen.
Juu, voidaanko ottaa suoraan se Backman, ei tätä tartte edes haastatteluun asti viedä.
Persukokoomuksen järjenjuoksun mukaan tämä on sitten se paras ehdokas 🤡
Artsin alter ego Surkea Töihinottaja.Kumihuulista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan shakkimestari, mutta ilman poliittista ohjausta, hakemuksesi olisi päätynyt shift-deletellä bittitaivaaseen. Suosittelen lämpimästi sinulle työvoimapoliittista koulutusta työnhakuun ja cv:n kirjoittamiseen.
Henkilökohtainen uravalmentaja ottaa pian Satoseen yhteyttä.
Kyllä Satosen uimamaisteri arvolla kelan johtajan paikka on ansaittu.
"Helsingin poliisi on aloittanut esiselvityksen työlainsäädäntöä koskevasta lainvalmistelusta. Poliisi selvittää, onko työ- ja elinkeinoministeriön (TEM) virkamiesten syytä epäillä rikkoneen virkavelvollisuuttaan."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011162012.html
Arto, vahva poliittinen manaatti johtaa.
sen naisen hakemus oli pätevän johtajan hakemus. on mielestäni rikostasoista syrjintää ,että tämä poliittinen hillovirka on edes harkinnassa.arto on monimiljonääri varmasti. eläköön niillä sijoituksilla, ei tarvi suojatyöpaikkaa. voi keksiä muuta työtä itselleen.onhan sillä ne ulkomaiset yliopistot kirjattuna,lähteköön ulkomaille eleleen.
Nyt sattui kokooukselle pieni arv ointivirhe. Olisi vain kannattanut juntata Satonen läpi ennen pollisin esitutkintaa. Rikoksesta epäillyn nimittäminen Kelan pääjohtajaksi näyttää vielä enemmän todisteelta korruptiosta. Mutta tätä on nykyhallituksen hallintotapa: fasismia.
Vierailija kirjoitti:
Ensi tiistaina selviää miten käy.
Kuukausia on jo ollut tiedossa, että se on Satonen joka valitaan. Satonen kuitenkin sanonut jo irtisanoutuvansa huhtikuun aikana nykyisestä työstään.
noi johtajan virat on mennyt usein kokoomus,kepu ja sdp ja sulle mulle puoluekirjalla.
ei ole 2000 luvulla käsittääkseni edes laillista,syrjintä,virkavelvollisuus, kelpoisuus jne. loppu tälle korrruptiolle ja suomen tuholle.osa näistä lahjattomista tampioista on tietysti palkattu tuhoaan valtionlaitos ja sitten siirretään ja myydään yksityiselle ja samalla rahat korruptio rahapusssiin. ottaa koville ja tunteisiin tämä paska.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011152832.html
Arto Satosen johtamasta ministeriöstä on tehty rikoslimoitus: työministeri on pakottanut virkamiehiä rikkomaan lakia. Sopiva mies Kelan pääjohtajaksi siis.