Ihminen on viisisorminen olento!
Kommentit (16)
NephilimeillÀ on kuusi sormea molemmissa kÀsissÀ.
Joku lukee hikipediaa?
JÀi mieleen se miten siellÀ vinoiltiin jossain artikkelissa sitÀ miten wikipediassa ruvetaan "lÀhdenasseksi" ja vaaditaan jopa tÀysin itsestÀÀnselvyyksiin jotain lÀhteitÀ, kuten "ihmisellÀ on normaalisti viisi sormea kÀdessÀ"
Vierailija kirjoitti:
Just piti laskea ja kyllÀ minulla on kymmenen sormea.
Ei persu laske vasenta kÀttÀ mukaan koska sehÀn on vihervassari!
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen sormea kÀdessÀ. Ja 15 lisÀÀ vasemmassa jalassa. T. tsernobylin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Joku lukee hikipediaa?
JÀi mieleen se miten siellÀ vinoiltiin jossain artikkelissa sitÀ miten wikipediassa ruvetaan "lÀhdenasseksi" ja vaaditaan jopa tÀysin itsestÀÀnselvyyksiin jotain lÀhteitÀ, kuten "ihmisellÀ on normaalisti viisi sormea kÀdessÀ"
"Jarmo NahkamÀki, kuinka monta sormea ihmisellÀ on, onko niitÀ viisi vai kymmenen?
KyllÀ minÀ edelleen pitÀydyn siinÀ, ettÀ lajina ihminen on viisisorminen. Perustelen sitÀ Jussi Halla-ahonkin sanomisilla. KyllÀ minÀ olen tullut samaan johtopÀÀtökseen, ettÀ nÀin se on. Anatomisesti ihminen on viisisorminen, eli puhutaan yhdestÀ kÀdestÀ."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/10a3502e-2b35-4a73-b2bd-22602076fâŠ
Mulla on 9 sormea. 5 sormea oikeassa kÀdessÀ ja 4 sormea vasemmassa kÀdessÀ. SyntymÀstÀ asti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 9 sormea. 5 sormea oikeassa kÀdessÀ ja 4 sormea vasemmassa kÀdessÀ. SyntymÀstÀ asti ollut.
Mel brooksilla on kuulemma 11. Eli keskiarvo on edelleen 10 jos teidÀt kaksi otetaan huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lukee hikipediaa?
"Jarmo NahkamÀki, kuinka monta sormea ihmisellÀ on, onko niitÀ viisi vai kymmenen?
KyllÀ minÀ edelleen pitÀydyn siinÀ, ettÀ lajina ihminen on viisisorminen. Perustelen sitÀ Jussi Halla-ahonkin sanomisilla. KyllÀ minÀ olen tullut samaan johtopÀÀtökseen, ettÀ nÀin se on. Anatomisesti ihminen on viisisorminen, eli puhutaan yhdestÀ kÀdestÀ."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/10a3502e-2b35-4a73-b2bd-22602076fâŠ
Toimittaja yrittÀÀ olla nÀppÀrÀ mutta nÀyttÀÀ vain oman hölmöytensÀ vÀnisemÀllÀ tÀysin turhasta asiasta pelkÀstÀÀn siksi ettÀ "persu". NormijÀrkinen kyllÀ tajuaa ettÀ viisisormisella tarkoitetaan yhtÀ kÀttÀ eikÀ esim. toimittajan naamataulua vaikkei sitÀ erikseen mainitakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole olento
Halla-aho on, tai ehkÀ kummajainen
Vierailija kirjoitti:
VR:n mielestÀ ei ole.
Jokaisella ihmisellÀ pitÀÀ olla olla oikeus pÀÀttÀÀ siitÀ, kuinka monta sormea hÀn itsellÀÀn kokee olevansa. Muilla ei ole oikeutta sitÀ mÀÀrittÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella ihmisellÀ pitÀÀ olla olla oikeus pÀÀttÀÀ siitÀ, kuinka monta sormea hÀn itsellÀÀn kokee olevansa. Muilla ei ole oikeutta sitÀ mÀÀrittÀÀ!
đ Kiitos, sain pĂ€ivĂ€n naurut tĂ€stĂ€.