Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurustossasi on rötöstelty! Missä olit viime viikon torstaina klo 16-18 välisen ajan ja onko sinulla alibia?

Vierailija
05.04.2025 |

Pääsetkö pälkähästä vai joudutko epäiltyjen listalle?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona ja kävimme kaupassa. Alibini vahvistavat tyttäreni, mieheni ja kauppakuitti.

Vierailija
2/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin joutua epäiltyjen listalle. Asun yksin enkä näe usein ketään kavereita arkisin. Naapureiden kanssakaan en juttele. Viime viikon torstaina olin koko illan yksin kotona. Jos kävin kaupassa niin en ottanut kuittia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään, missä olin viime viikolla, todennäköisesti kotona. Sitä en muista, oliko mies silloin täällä vai ei. En siis voi todistaa olemisestani mitään.

Vierailija
4/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. voi muistaa missä ja monenko aikaan olin jossain. Eli ei siis ole alibia mutta en myöskään ole mikään rosvoroope.

Vierailija
5/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilatestunnilla 16.30 - 17.20 (lähdin kotoa n. klo 16) ja sen jälkeen viereisessä ruokakaupassa. Kotona vähän ennen kuutta.

Pääsenkö pälkähästä? Salin kirjautumisista löytyy tieto ja kauppakuitti on S-mobiilissa

Vierailija
6/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona. Liikun huonosti koska leikkaushaava. 19 hakasta vatsassa.

Vierailija
7/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iäkkäiden vanhempieni luona useamman päivän vierailulla. Työvuorolista todistaa että olin vapaalla, ja varmaan myös matkapuhelimen paikannuksella näkee etten ollut lähelläkään omaa asuntoani. 

Vierailija
8/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa.

Vierailija
9/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli vapaapäivä, olin kotona kutomassa ja kävin puistossa heittämässä palloa koriin. Saatoin rötöstellä vähän siinä sivussa, eikä hississäkään tullut vastaan ketään.  En muista rötöstelleeni Ovisummeri soi johonkin aikaan ja joku päästi lehdenjakajan sisään 😳

Vierailija
10/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime torstaina tuohon aikaan oli noin 5 min välein turvakameran kuvattavissa, joten jos rötöstely on tapahtunut noin 80 m päässä kotipihasta, niin alibia ei ole.

Vierailija
11/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona tihrustamassa ovisilmästä ja kurkkimassa verhojen raosta ja näin rötöstelijän. Se oli se alakerran Makkonen, näin ihan selvästi.

Vierailija
12/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seuraamassa lasten harrastuksia. Alibi löytyy. 

Vierailija
13/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkalleen mitä tein kyseisenä iltana, joten poliisi varmaan epäilisi minua kun kertoisin iltani kulun niin epäröiden :D 

Vierailija
14/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toimistolla klo 16 - 16.25 tietokoneella. Tietokoneen käyttämisen tuona aikana poliisi saa kyllä selville. Sitten kävelin Hgin työväenopistolle ja venäjäntunti alkoi 16.45 loppuen 18.15. Tästä todistaa yli 10 hlöä. 

Taisin selvitä.

Vierailija
15/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kotona tihrustamassa ovisilmästä ja kurkkimassa verhojen raosta ja näin rötöstelijän. Se oli se alakerran Makkonen, näin ihan selvästi.

Älä tihrusilmä valehtele! Me näimme sinut lyllertämässä rappukäytävässä kantamassa tavaraa siitä ryöstetystä asunnosta kohti omaasi.

T. Makkonen ja Lahtinen

Vierailija
16/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin ja perhe voi todistaa.

Naapuristossa on aika monta rikosrekisterin omaavaa, joten aloitetaan kuulustelu sieltä, eikös juu?

T: Tuntematon 

Vierailija
17/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silminnäkijät kertovat nähneensä tunnetun rötöstelijän Ursula Von Der Leyenin tuohon aikaan tuolla alueella, kannattaa kuulustella

Olivat sekoittaneet Marine LePenin ja Ursulan 😆 Marine yritti karkuun santarmeja Suomen lähiöihin, mut eihän sinne pääse piiloon, kun erottuu liikaa, kun ei oo kouvolatukkaa eikä tuulipukua 

Vierailija
18/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä klo 15-23. Työnantajani voi vahvistaa asian ja kellokorttikirjauskin löytyy

Vierailija
19/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google tietää missä ainakin minun puhelin on ollut silloin. Sieltä voi tarkistaa. Tosin se lienee hankalampi todistaa että en ole käynyt rötöstelemässä ilman puhelinta.

Vierailija
20/41 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin, myönnän sen. Kävin tiputtamassa kusipellin alakerran naapurin postiluukusta. Stana kouluttaisi sen koiransa ettei räksyttäisi 24/7.