Naapurustossasi on rötöstelty! Missä olit viime viikon torstaina klo 16-18 välisen ajan ja onko sinulla alibia?
Pääsetkö pälkähästä vai joudutko epäiltyjen listalle?
Kommentit (41)
Viime viikolla olin ulkomailla kumppanin kanssa. Todisteeksi löytyy valokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kotona tihrustamassa ovisilmästä ja kurkkimassa verhojen raosta ja näin rötöstelijän. Se oli se alakerran Makkonen, näin ihan selvästi.
Älä tihrusilmä valehtele! Me näimme sinut lyllertämässä rappukäytävässä kantamassa tavaraa siitä ryöstetystä asunnosta kohti omaasi.
T. Makkonen ja Lahtinen
Lahtinen on nähty käymässä pummilla taloyhtiön saunassa saunavuorojen jälkeen. Jos ei se peli lopu, niin on pakko ilmoittaa isännöitsijälle.
Sitä paitsi minä en lyllerrä, olen ikäisekseni varsin hyvässä kunnossa, niin lääkärikin sanoi!
Vierailija kirjoitti:
Google tietää missä ainakin minun puhelin on ollut silloin. Sieltä voi tarkistaa. Tosin se lienee hankalampi todistaa että en ole käynyt rötöstelemässä ilman puhelinta.
Se kertoo, että menin työpaikalta citymarkettiiin klo 15.48, sieltä ajoin kotiin klo 16.00-16.06 ja jossa vietin sitten loppupäivän.
Olin kännissä silloin, joten en muista, olinko just tuohon aikaan kotona vai alakerran naapurilla vai kaupassa vai mitä. Mutta missään vaiheessa en ollut yksin, eri asia muistaako kukaan niistä muistakaan että miten meni 😂
Olin yksin kotona. Kaipa jostain lokitiedoista voisi kaivaa nettiselaamiseni, mutta aika heikoilla jäillä ollaan.
Täällä palstalla kirjoittelemassa. Löytyi selainhistoriasta 🙈
Olin kotona ja makasin sohvalla. Työtönhän tekee niin. Eli alibi on. Naapurit ei tosin tätä tiedä mutta poliisille voin kertoa.
Iltalypsyllä 20km:n päässä kotoa ja asialle on useita todistajia.
Vierailija kirjoitti:
En muista tarkalleen mitä tein kyseisenä iltana, joten poliisi varmaan epäilisi minua kun kertoisin iltani kulun niin epäröiden :D
Poliisi tietää, että vain rikollinen muistaa tarkasti ja on kehitellyt alibin.
Äänestämässä. Reitti ja ajat näkyy Google Mapsin aikajanalla. En tiedä voiko vaalijärjestelmästä katsoa milloin mun tietoja on siinä käytetty ja henkkarit katsottu.
Tulin kotiin noin 16.05. Sitten olin vain kotona. Oli syntymäpäiväni. Muuten tuskin muistaisin missä olin tai mitä tein.
Töissä. Teen yksin töitä, joten olisin voinut äkkiä käydä jossain muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämässä. Reitti ja ajat näkyy Google Mapsin aikajanalla. En tiedä voiko vaalijärjestelmästä katsoa milloin mun tietoja on siinä käytetty ja henkkarit katsottu.
No niin, rikollinen saatu kiinni! Ennakkoäänestys alkoi vasta tällä viikolla.
- "En se ollut minä!"
- "Ei, minä olin taloyhtiön saunassa minun saunavuorollani"
- "Olin yksin, tai no, Ei, minä olin yksin"
- "No oli siellä mukana eräs "
- "Ei varmasti käynyt, hän ei kadonnut silmistäni kertaakaan".
- "En minä voi kertoa kuka hän oli, ei sillä ole merkitystä, me emme tehneet sitä"
- "Ei, kukaan muu ei nähnyt meitä."
- "Huutoa, ei, ei kai. Kyllä me yritimme olla niin hiljaa kuin mahdollista."
- "No hyvä on, meillä oli sukupuolista kanssakäymistä lauteilla"
- "Ei, emme kuulleet tai nähneet ketään"
- "Ymmärräthän konstaapeli, etten minä voi kertoa hänen nimeään, se ei olisi soveliasta."
- "Minä haluan tänne todistajaksi elävän ihmisen ennen kuin kerron"
- "En kerro ennen kuin tänne tulee joku näkemään ja kuulemaan"
- "Saunassa oli nuori 19-vuotias neiti, olemme tapailleet nyt kuukauden"
- "Hän oli tyttäresi, konstaapeli, Jasmiina"...
... ..
Katsotaanpa muistiinpanoista.. Eli torstai 3.4. Oli aurinkoinen päivä. Kävin kävelylenkillä. Tosin sitä ei voi kukaan toinen todistaa. Vankila taitaa oottaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanpa muistiinpanoista.. Eli torstai 3.4. Oli aurinkoinen päivä. Kävin kävelylenkillä. Tosin sitä ei voi kukaan toinen todistaa. Vankila taitaa oottaa.
Ei kun siis viime viikon torstaina. Silloinkin oli aurinkoista. Sisäpäivää vietin.
Gynekologi oli tutkimassa pimppiäni. Voin siis todistaa ja siitä löyty merkintä omakannastakin.
Olin kotona ja koiran kanssa lenkillä.
Töissä, kotimatkalla ja koirien kanssa lenkillä. Asunut pitkään samalla alueella, joten kyllä varmaan joku on meidät tunnistanut ja käppäilemässä nähnyt. Toivottavasti.