Joka kolmas suomalainen pettää puolisoaan
Suuri joukko suomalaisia pettää joskus kumppaniaan, salaa tai paljastuen.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2ac1c773-757c-4ad9-ae19-e2cd6a3ecf47
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vain palstamamman oma mies ei petä eikä katso pornoa 😂
Tai sitten se on se palstamamma joka pettää ja katsoo pornoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pettäminen tarkalleen tarkoittaa ?
Nussii jota muuta kuin vakituista kumppaniaan. Onko tää sulle ihan uusi juttu?
En tekisi tuosta suurta numeroa. Mulkku kun ei käytössä kulu eikä siitä kellekään mitään iloa edes ole.
Pahempaa on, jos ottaa pihavippivelkaa järjettömät summat minun nimissäni ja käyttää sen johonkin typerään.
Pettäminen on epärehellisyyttä ja toisen kunnioituksen puutetta. Jos pettää yhdessä asiassa, pettää helposti toisessakin. Että voi olla, että sekä verryttelee mulkkuaan vieraissa paikoissa että tekee sitä pikavippivelkaa. Ja valehtelee vähän kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 44 % on pettänyt viimeisen vuoden aikana, aika rajua
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/uskollisuus-lisaantyy/
En ole koskaan tavannut miestä, joka ei olisi käynyt vieraissa tai huorilla.
Kurjassa seurassa viihdyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä 44 % on pettänyt viimeisen vuoden aikana, aika rajua
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/uskollisuus-lisaantyy/
Höpöhöpö, et taida osata lukea tuota artikkelia. Tuolla linkissä oli tilasto, että tuoreimmassa tutkimuksessa 2015 vuodelta naimisissa olevista miehistä 6,5 % oli pettänyt vaimoaan kuluneen vuoden aikana.
En ole koskaan tavannut miestä, joka ei olisi käynyt vieraissa tai huorilla.