Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka kolmas suomalainen pettää puolisoaan

Vierailija
04.04.2025 |

Suuri joukko suomalaisia pettää joskus kumppaniaan, salaa tai paljastuen.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2ac1c773-757c-4ad9-ae19-e2cd6a3ecf47

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en halua olla missään tekemisissä yhdenkään miehen kanssa.

N42

Minä en ole ikinä pettänyt, enkä petä.  Minua on kuitenkin niin monta kertaa petetty -- ja annettu ymmärtää että perimmäinen syy pettämiseen olisi minussa -- etten aio enää parisuhdetta rakentaa.

M48

Vierailija
42/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka huorisss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hieromois,huorissa,ym

Vierailija
44/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa ykkösenä, ne ovat maailman kovempia puolisoidensa pettäjiä

Vierailija
45/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että miehien prosentti on vain 20 ja naisten 10. Luulen, että on oikeasti isommat luvut. 

.

Vierailija
46/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni ainakin on pettänyt. Kahdesti jäänyt jopa kiinni siitä. Sitten roikkui kirjaimellisesti itkien jalassani kiinni, etten jättäisi häntä. Ensimmäisellä kerralla kun jäi kiinni olin raskaana, enkä lähtenyt koska yksin lapsen saaminen olisi tuntunut niin häpeälliseltä. Elämäni virhe. Petti vielä uudelleenkin, mutta toista kertaa ei enää voinut avioliittoa rikkoa, kun rikki oli jo ensimmäisestä joten eipä se enää silloin niin paha ollut. Varmaan pettää edelleenkin aina tilaisuuden saadessaan. 

Vierailija
47/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 30 vuoden avioliitto takana ainakaan minä en ole pettänyt kertaakaan vaimosta en tietysti voi olla varma. Minä olen nussinut n. 40 naisen kanssa ja vaimo ainakin 50 miehen kanssa. Nämä ovat sovittuja juttuja sillä ehdolla ettei tauteja tuoda eikä napalankoihin törmätä. Kahta kertaa ei samaa isketä.

M53 N52

Vierailija
48/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies pettää, jos tilaisuus vain on. Ette te naiset niin erikoisia ole, että teidän takia miehenne jättäisi vierasta naimatta.

Höpöhöpö 

Vierailija
49/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pettäminen tarkalleen tarkoittaa ?

Nussii jota muuta kuin vakituista kumppaniaan. Onko tää sulle ihan uusi juttu?

Eri. Pettäminen ei ole tuota. Pettäminen on sitä kun tehdään jotain seksuaalista tai eroottista muun kuin puolison kanssa ilman puolison suostumusta.

Vierailija
50/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en luovu kondomin käytöstä, pitkässä, vakituisessa suhteessakaan. Rakastaa voi täydellä sydämellä, luottaa ei ikinä voi 100%.

Fiksua

Vierailija
51/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mies petä. Mutta hän onkin tosimies.

Usko siihen jos haluat sun miehes tietty kuuluu tähän joka ei petä. Sanoisin et 98-99% miehistä pettää tilaisuuden tullen.  - n22 ja sinkku

Ne miehet pettää jotka saa siihen mahdollisuuden. Jos 22v nainen antaa vihreää valoa 30-55v perheen isälle, niin todennäköisesti isukki pettää.

Ääliö

Vierailija
52/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mies petä. Mutta hän onkin tosimies.

Usko siihen jos haluat sun miehes tietty kuuluu tähän joka ei petä. Sanoisin et 98-99% miehistä pettää tilaisuuden tullen.  - n22 ja sinkku

Määrittele "tilaisuus". Toisille tilaisuus tarkoittaa aktiivista pettämisseuran hakemista, toisille taas tilaisuus syntyy vasta, jos poikkeuksellisen kiinnostava henkilö aktiivisesti ja määrätietoisesti yrittää houkutella pettämään.

Vierailija
53/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi nussii!

Vierailija
54/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy pysyä sinkkuna

Vierailija
55/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H u o r i a  ja h u o r i p u k k e j a  ovat kaikki!

Vierailija
56/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pettäminen on jo aivan hyväksyttävää jo vuonna 2025.

Fossiilit eivät vain tajua tätä.

Ei ole 

Vierailija
57/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus elämänsä aikana. Itsekin tyhmänä teininä petin poikaystävääni pussailemalla toisen kanssa. Sittemmin en ole pettänyt enkä usko pettäväni.

Vierailija
58/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä 44 % on pettänyt viimeisen vuoden aikana, aika rajua

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/uskollisuus-lisaantyy/

Aika tarkoitushakuinen poiminta. Tuo luku koskee tutkimusvuosi 1999 ja 2007 ja silloinkin vain erillissuhteissa olevia miehiä. Erillissuhteella tarkoitetaan tuossa pareja, jotka eivät asu yhdessä. Naisten vastaava luku on muuten 38% (vuoden 1999 tutkimus).

Vierailija
59/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukkoni inhoaa baareja ja tuntemattomia ihmisiä, ei käytä alkoholia ja on muutenkin oikea kotihiiri. Työpaikalla lähin työtoveri olen minä. Että te, jotka näette kristallipallostanne hänen pettävän, kertokaa ihmeessä, miten se oikein käytännössä onnistuu.

On käynyt joskus niin, että naapurin nainen, vanha luokkakaveri, kaukainen sukulainen tai harrastetäti on osoittanut kiinnostusta. Ja siitä se lähtee. Jopa veljen ex puoliso voi olla kiinnostunut. Nämä ei tietysti koske teitä, ovat vain esimerkkejä.

Vierailija
60/89 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutevat, hourivat, hu o r i v at ja rypevät sen oksettavan ja  s a a s t ai s e n olemassaolonsa kanssa, vieläpä toisen kansan identiteetillä. Sekin on varmaan "germaanien" syy, ja " ra s i s m i a" , että ovat niin v a s t e n m i e li s i si ä toisilleenkin.