Mitä syötte karkkien sijaan?
Kommentit (81)
karkkien tilalla hedelmiä ja marjoja.
Limsan tilalle teen oman sekoituksen: Luomu sitruunamehua, suomalaista hunajaa ja aavistus merisuolaa + lämmintä vettä.
Tumma suklaa myös "menee ihan päähän" ja on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä.
Koska haluan napostella jotain kun katson elokuvaa. Päivän mittaan napsiminen on epäterveellistä sekä keholle että hampaille.
Ap
Oletko miettinyt, miksi sinulla on tarve napostella elokuvaa katsoessa? Minä keskityn elokuvaan, en mussuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt läpi elämäni JOKA päivä karkkia tai leivonnaisia ja olen 58 v täysin terve lihaksikas mies. 190/93
EN usko
Syön kirsikkatomaatteja ja kaivelen rekkamiehen pastilleja.
Mandariinejä ja banaaneja.
Sitten siirryn tattarinäkkiin Edam juustoviipaleella (sisältää eniten K1 vitamiinia)
Sitten onkin siirryttävä Melatoniiniin ja toivottava, että nukahtaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kerran viikossa herkkupäivä, jolloin syön ihan sitä karkkia. Mitään lihoamista tms ei ole tapahtunut, kun muuten syön melko terveellisesti.
Mä en vaan halua niitä kaikkia lisäaineita ja karkkien aiheuttamia vatsanväänteitä.
Ap
No tee kurkku-, porkkana- ja varsiselleritikkuja, paprikasuikaleita ja dippaa niitä hummukseen tai kreikkalaiseen jugurttiin, jonka olet maustanut mieleisillä mausteilla.
Vanhemmiten karkit ovat alkaneet maistua liian makeilta ja eivät ole enää niin hyviä kuin ennen. Varmaan kaikki syöpää aiheuttavat mutta herkulliset E-koodit on karsittu pois
taateleita
Mutta joo ei voi usein ostaa kun on energiaa niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä.
Koska haluan napostella jotain kun katson elokuvaa. Päivän mittaan napsiminen on epäterveellistä sekä keholle että hampaille.
Ap
Oletko miettinyt, miksi sinulla on tarve napostella elokuvaa katsoessa? Minä keskityn elokuvaan, en mussuttamiseen.
Koska se on mukavaa ja pystyn keskittymään sekä elokuvaan että "mussuttamiseen".
Ap
No jos tekee mieli jotain makeaa enkä halua syödä karkkeja niin saatan syödä esim. appelsiinin, vesimeloonia tai mansikoita. Mutta syön kyllä karkkiakin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska se on mukavaa ja pystyn keskittymään sekä elokuvaan että "mussuttamiseen".
Ap
Itse leikkaan välillä hedelmiä pieniksi paloiksi ja syön leffaa katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei pahemmin karkista eroa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei pahe
Montako lisäainetta on hedelmissä? Ja paljonko kuituja ja vitamiineja on karkeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten karkit ovat alkaneet maistua liian makeilta ja eivät ole enää niin hyviä kuin ennen. Varmaan kaikki syöpää aiheuttavat mutta herkulliset E-koodit on karsittu pois
Onneksi suklaakin on nykyään niin huonoa, että olen päässyt siitä himosta.
Ostin kuorrutettuja manteleita. Ei nekään mitään erityisen terveellisiä ole, mutta eivät sisältäneet muita lisäaineita kuin soijalesitiiniä.
Ap
En mitään. En napostele vaan syön ruokaa ruoka-aikaan.
Jospa ap koittaisit saada elämääsi muuta sisältöä kuin suu ja suuhun laitettavat asiat.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En napostele vaan syön ruokaa ruoka-aikaan.
Susta kyllä huomaa, että olet ollut ruoka-aikaan kotona.
Mä en vaan halua niitä kaikkia lisäaineita ja karkkien aiheuttamia vatsanväänteitä.
Ap