Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte karkkien sijaan?

Vierailija
04.04.2025 |

Rusinoita? Kuivattuja karpaloita? Mitä?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran viikossa herkkupäivä, jolloin syön ihan sitä karkkia. Mitään lihoamista tms ei ole tapahtunut, kun muuten syön melko terveellisesti.

Mä en vaan halua niitä kaikkia lisäaineita ja karkkien aiheuttamia vatsanväänteitä.

Ap

Vierailija
42/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkien tilalla hedelmiä ja marjoja.

Limsan tilalle teen oman sekoituksen: Luomu sitruunamehua, suomalaista hunajaa ja aavistus merisuolaa + lämmintä vettä.

Tumma suklaa myös "menee ihan päähän" ja on terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä. 

Koska haluan napostella jotain kun katson elokuvaa. Päivän mittaan napsiminen on epäterveellistä sekä keholle että hampaille.

Ap

Oletko miettinyt, miksi sinulla on tarve napostella elokuvaa katsoessa? Minä keskityn elokuvaan, en mussuttamiseen.

Vierailija
44/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt läpi elämäni JOKA päivä karkkia tai leivonnaisia ja olen 58 v täysin terve lihaksikas mies. 190/93

EN usko

Vierailija
45/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kirsikkatomaatteja ja kaivelen rekkamiehen pastilleja.

Vierailija
46/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariinejä ja banaaneja.

Sitten siirryn tattarinäkkiin Edam juustoviipaleella (sisältää eniten K1 vitamiinia) 

Sitten onkin siirryttävä Melatoniiniin ja toivottava, että nukahtaa pian.  

Vierailija
47/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran viikossa herkkupäivä, jolloin syön ihan sitä karkkia. Mitään lihoamista tms ei ole tapahtunut, kun muuten syön melko terveellisesti.

Mä en vaan halua niitä kaikkia lisäaineita ja karkkien aiheuttamia vatsanväänteitä.

Ap

No tee kurkku-, porkkana- ja varsiselleritikkuja, paprikasuikaleita ja dippaa niitä hummukseen tai kreikkalaiseen jugurttiin, jonka olet maustanut mieleisillä mausteilla. 

Vierailija
48/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten karkit ovat alkaneet maistua liian makeilta ja eivät ole enää niin hyviä kuin ennen. Varmaan kaikki syöpää aiheuttavat mutta herkulliset E-koodit on karsittu pois 

Vierailija
49/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taateleita 

Mutta joo ei voi usein ostaa kun on energiaa niin paljon 

Vierailija
50/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä. 

Koska haluan napostella jotain kun katson elokuvaa. Päivän mittaan napsiminen on epäterveellistä sekä keholle että hampaille.

Ap

Oletko miettinyt, miksi sinulla on tarve napostella elokuvaa katsoessa? Minä keskityn elokuvaan, en mussuttamiseen.

Koska se on mukavaa ja pystyn keskittymään sekä elokuvaan että "mussuttamiseen".

Ap

Vierailija
51/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekee mieli jotain makeaa enkä halua syödä karkkeja niin saatan syödä esim. appelsiinin, vesimeloonia tai mansikoita. Mutta syön kyllä karkkiakin välillä.

Vierailija
52/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska se on mukavaa ja pystyn keskittymään sekä elokuvaan että "mussuttamiseen".

Ap

Itse leikkaan välillä hedelmiä pieniksi paloiksi ja syön leffaa katsoessa. 

Vierailija
53/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei pahemmin karkista eroa :)

Vierailija
54/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei pahe

Montako lisäainetta on hedelmissä? Ja paljonko kuituja ja vitamiineja on karkeissa?

Vierailija
55/81 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten karkit ovat alkaneet maistua liian makeilta ja eivät ole enää niin hyviä kuin ennen. Varmaan kaikki syöpää aiheuttavat mutta herkulliset E-koodit on karsittu pois 

Onneksi suklaakin on nykyään niin huonoa, että olen päässyt siitä himosta. 

Vierailija
56/81 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kuorrutettuja manteleita. Ei nekään mitään erityisen terveellisiä ole, mutta eivät sisältäneet muita lisäaineita kuin soijalesitiiniä.

Ap

Vierailija
57/81 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En napostele vaan syön ruokaa ruoka-aikaan.

Vierailija
58/81 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap koittaisit saada elämääsi muuta sisältöä kuin suu ja suuhun laitettavat asiat.

Vierailija
59/81 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En napostele vaan syön ruokaa ruoka-aikaan.

Susta kyllä huomaa, että olet ollut ruoka-aikaan kotona.

Vierailija
60/81 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi