Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte karkkien sijaan?

Vierailija
04.04.2025 |

Rusinoita? Kuivattuja karpaloita? Mitä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiä ja juustonaksuja.

Vierailija
22/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut ilman herkkuja ja lisättyä sokeria useamman viikon. Syön hyvin oikeaa ruokaa. Koskaan en ole panostanut ruokaan kuten nyt. Herkkuja ei tee mielikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa pähkinöitä ainakin kourallinen pitäisi syödä joka päivä.

Vierailija
24/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä. 

Koska haluan napostella jotain kun katson elokuvaa. Päivän mittaan napsiminen on epäterveellistä sekä keholle että hampaille.

Ap

Vierailija
25/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi syödä jotain karkkien tilalle? En syö karkkeja. Päivän mittaan napsin kulhosta makeita kirsikkatomaatteja ja erilaisia pähkinöitä. 

Jos et ymmärrä esim konditoriataiteen merkitystä gastronomiassa, otan osaa köyhään elämääsi. 

Vierailija
26/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivan räkää nenästä.

Popsitko ne löntit kanssa vai hierasetko pöydän kulmaan?

Vierailija
27/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaalisipsejä

Vierailija
28/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöissä on monia ravintoaineita, jotka vaikuttavat suotuisasti sydäntaudin riskitekijöihin. Ne sisältävät muun muassa tyydyttymättömiä rasvoja, kasvikunnan proteiinia, arginiinia, antioksidantteja, polyfenoleita ja kuitua.

https://suomenterveysravinto.fi/blogi/pahkinoiden-10-terveyshyotya/

Vierailija
29/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jotain näistä

- kaakaota ja voileipäkeksejä

- jääkaappikylmiä viinirypäleitä

- omenaviipaleita (joskus maapähkinvoin tms. kanssa)

- pari makutaatelia

- vispipuuroa maidolla

- porkkanaa (jos on makeaa ja mehukasta)

Nuokin maistuu makealle kun tottuu karkeista pois/vähemmälle. Juuri nyt mulla valitettavasti työkiirettä ja syön karkkia useammin ihan turhaan.

Vierailija
30/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön ruokaa silloin kun on nälkä. Eihän muuten tarvi edes syödä mitään eikä herkkuja tarvi syödä muutenkaan koskaan

Kun ruoan jälkeen syö jälkiruoan se syöminen saa luonnollisen pisteen. Näin tehdään kulttuurimaissa joissa ollaan terveempiä. 

Puahhaahahhaa, anna mun kaikki kestää. Terveen ja monipuolisen ruokailun jälkeen ei pitäisi tarvita sokeripiikkiä. 

Vierailija
31/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön illalla suklaan/jäätelö himoon Valion Proteiinivanukkaan, suklaan tai toffeen makuisen. 

Vierailija
32/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksejä.

Vierailija
33/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun herkkuni on proteiinivanukas.

Vierailija
34/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen varpaan kynsiä, omia.

Vierailija
35/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran viikossa herkkupäivä, jolloin syön ihan sitä karkkia. Mitään lihoamista tms ei ole tapahtunut, kun muuten syön melko terveellisesti.

Vierailija
36/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen karkkilakossa, tai jossain vastaavassa, niin banaania syön paljon. Samoin alkuun pitää saada taateleita ja kuivattuja aprikooseja. Parin viikon jälkeen karkki ei enää pyöri mielessä, ja silloin ei tarvitse sitä banaaniakaan enää. 

Vierailija
37/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleet ja pähkinät toimii mulla

Vierailija
38/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää, kalaa, puuroa, salaattia, marjoja etc.

Vierailija
39/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt läpi elämäni JOKA päivä karkkia tai leivonnaisia ja olen 58 v täysin terve lihaksikas mies. 190/93

Jep, koska olet mies ,  etkä voimis joka vetää karkkeja puol kiloa kerralla ja sitte pitää saada suolukkaa,eli perhepitsa ja litra jätskiä, kahvin kans toscakakku.

Vierailija
40/81 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ymmärrä esim konditoriataiteen merkitystä gastronomiassa, otan osaa köyhään elämääsi. 

Karkit eivät ole konditorian tuotteita. Toki syön joskus kahvin kanssa jonkun herkkuleivoksen tai jälkiruoaksi vaikka Pavlovaa, mutta karkkien mussuttamista en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi