Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikataan montako vastausta saan treffi-ilmoitukseen, itse veikkaan että nolla tuon Trumpin kannatuksen vuoksi

Vierailija
04.04.2025 |

Jos hakisin naista omasta ikäryhmästäni. Olen siis 57 v Donald Trumpin kannattaja henkeen ja vereen. Ajan turbodieselillä (avolava), lämmitän taloni polttoöljyllä, olen uskova kristitty ja konservatiivi. Mielestäni oikea kokonaisveroaste terveellä kansantaloudella on enintään 35 %. Mies lähtökohtaisesti elättää, ruokkii, kouluttaa ja huolehtii naisesta ja perheestään. Nainen ei lähtökohtaisesti käy töissä, tai hänen ei tarvitse ellei itse halua. Näillä spekseillä väitän tarjonnan olevan nolla.  

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että veikkaat oikein 👍

Vierailija
2/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään kannatat Yhdysvaltojen presidenttiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nolla, rehellisyyden takia.

Ei ole mikään hyvä iskutaktiikka aloittaa: hei, olen Tapani ja aika tyhmä".

Vierailija
4/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pistää vasemmistolaisen Euroopan kuriin. 30 vuotta veivattu puolustusmenojen kasvattamista ja Trump sai 3 kk aikana euroopalaiset kasvattamaan puolustusmenoja. -ap

Vierailija
5/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppi kyllä suosii nykyään Teslaa, osti itselleenkin sellaisen.

Vierailija
6/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naiset eivät arvosta, tulee heille olla rehellinen. -ap

Vierailija
7/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pistää vasemmistolaisen Euroopan kuriin. 30 vuotta veivattu puolustusmenojen kasvattamista ja Trump sai 3 kk aikana euroopalaiset kasvattamaan puolustusmenoja. -ap

Mutta siis mitä kannattamista toisen valtion presidentissä on? Onko siitä jommallekummalle jotain hyötyä? Sinulle tai hänelle? Sinulle nyt ei ilmeisesti ainakaan. 

Vierailija
8/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumppi kyllä suosii nykyään Teslaa, osti itselleenkin sellaisen.

Trump tarjoaa vaihtoehtoja. Ei turbodieseliä olla kieltämässä. Drill, baby, drill. -ap

Vierailija
9/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin tulee. Kaikkien aikaa säästyy.

Vierailija
10/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis mitä kannattamista toisen valtion presidentissä on? Onko siitä jommallekummalle jotain hyötyä? Sinulle tai hänelle? Sinulle nyt ei ilmeisesti ainakaan. 

Sanotaan että Harris olisi ollut enemmän haitallinen kannaltani. -ap

Vierailija
11/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin tulee. Kaikkien aikaa säästyy.

"No, I don't cheat" sanoi jo John Tuld. Tämä on periaatteeni, ehdoton lojaliteetti. Olkoonkin että idolini Trump ei aina ole. Maailma ei ole täydellinen.

Vierailija
12/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan nostaa tariffeja, mutta ei Venäjälle, poistaa Venäjän vastaisen vakoilun ja poistaa tiedustelusta kaikki pätevät ihmiset.

Vierailija
13/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan nostaa tariffeja, mutta ei Venäjälle, poistaa Venäjän vastaisen vakoilun ja poistaa tiedustelusta kaikki pätevät ihmiset.

Olen elänyt kasarilla. Kaikki ei ollut kylmän sodan aikaankaan sitä miltä se uutisissa näytti. -ap

Vierailija
14/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa 57-vuotiaalta Trump-fani Marjatalta vastauksen. Ap:lle ei rehellinen ja räväkkä verrokki kelpaakaan.

Vierailija
15/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saa 57-vuotiaalta Trump-fani Marjatalta vastauksen. Ap:lle ei rehellinen ja räväkkä verrokki kelpaakaan.

Nimi ei ole kriteeri minulle. Tunsin aikoinaan myös nykyisin 62 vuotiaat kaksoset Jessican ja Jenniferin Oregonista. -ap

Vierailija
16/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt kasarilla. Kaikki ei ollut kylmän sodan aikaankaan sitä miltä se uutisissa näytti. -ap

Voihan sitä pistää päänsä pensaaseen, mutta ei se juuri auta.

Vierailija
17/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta en ole uskovainen. Tuossa ikäluokassa naiset katsovat naamaa, kokoa, pituutta, keskustelutaitoa, kukkaroa ja matkustusintoa. Ei niinkään noita asioita. Perussuomalaisia naisia on paljon, mutta ei täällä.

Vierailija
18/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä pistää päänsä pensaaseen, mutta ei se juuri auta.

Jonnet ei muista Iran-Contra operaatiota tai Grenadan maihinnousua. Kaikki ei ollut myöskään Bidenin aikaan sitä miltä näytti. Miksi olisi nyt? Miksi PV:n ajoneuvokalustossa oli ns. Nato-koukut ja Naton speksaamat vaunun sähkökytkennät puolueettomuuspolitiikkaan pyrkivällä 1980-luvulla? -ap

Vierailija
19/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta en ole uskovainen. Tuossa ikäluokassa naiset katsovat naamaa, kokoa, pituutta, keskustelutaitoa, kukkaroa ja matkustusintoa. Ei niinkään noita asioita. Perussuomalaisia naisia on paljon, mutta ei täällä.

Siis itse treffi-ilmoitus ei ole täällä. Tämä on veikkaus vastausten määrästä.

Vierailija
20/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ukkeleilla testosteroni laskee,tuo on vaan sitä , aivotkaan ei toimi kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän