Mitä poistunutta tuotetta olet jäänyt kaipaamaan?
Oma listani:
1. Fazerin kahvisuklaalevy
2. Lidlin kahvisuklaalevy
3. Rainbowin sveitsiläinen maitosuklaalevy
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittipiiras.
Mikä oli brittipiiras? Joku shepherd's pie -tyylinen valmisruoka? Täytyypä etsiä resepti ja testata, alkoi kiinnostaa.
Noin kymmensenttisissä foliovuoissa olleita jauhelihapiiraita, valmistaja Karja-Suomen Portti. Itse en tykännyt ollenkaan, olivat överirasvaisia ja juuri sen luokan rasvaa, mikä liiskautuu kiinni kitalakeen.
Ehrmannin kuplateet!!! Niitä oli viime kesän lopulla ollut parissa kaupassa lyhyen ajan, enkä ehtinyt ostaa, ennen kuin ne katosi.
https://www.milchpur.de/manager/molkereinews/hi-bubble-erfrischungsgetr…
Borabora- olut. 1990- luvun lopulla Sinebrychoff valmisti raikkaan makuista persikalla maustettua olutta. Olut ei ollut makeaa, vaan tavanomaista lageria, jossa oli persikkainen hyvä jälkimaku. Se oli erityisen hyvää helteellä ja erityisesti saunan jälkeen. Annoin Koffille palautetta joskus vuonna 2005, että haluan Boraboran takaisin, mutta palautteeseeni ei vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Olen jäänyt kaipaamaan montaa tuotetta joiden koostumus on muutettu halvempiin raaka-aineisiin.
Vaasan Maukas näkkileipä . Se entinen isolaatta oli ihan paras . Kehtasivat vielä väittää että samaa leipää se on vaan eri tavalla leikattu .
Terveisiä Kotkasta !!
Kaipaan vanhoja autoja, joissa ei ole mitään turhaa elektroniikkaa ja että auton voi huoltaa itse
Haluan midi-jäätelöä. Suklaatikkujäde kirsikanpaloilla. Rakastan.
Virivirin nougatvanukasjauhe, jota vatkattiin maitoon. Valmis vanukas oli oranssin sävyistä ja siinä oli pähkinärouhetta. Kuka muistaa? Olen syönyt viimeksi sitä 1970-luvulla.
Sitä isoa Lapin rieskaa. Lähes aina piti kaupassa käydessä ostaa. Nykyisin ei vastaavaa ole myynnissä. Kaupan tarjonnassa on sellaisia pehmeitä pullarieskoja joiden ohittaminen/ ostamatta jättäminen on onnistunut minulta lähes täydellisesti. Joskus sorrun perunarieskan nimissä olevaa ostamaan, mutta pettyneeksi vaan tulen niistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Fazer turkinpippurisuklaa
Riesen (tosin joistain k kaupoista löytyy toisinaan)
Polka-jäätelö (toisinaan löytyy Porvoon jäätelötehtaan Polkaa Prismasta, mutta harvoin)
Joe blasco meikkivoide
Keltaiset Mariannet
Rieseneitä saa Latvalasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vanhoja autoja, joissa ei ole mitään turhaa elektroniikkaa ja että auton voi huoltaa itse
70-luvun USA-autoja kaipaan. Jopa Ford Pintoa, joka oli muotoiltu menevän näköiseksi. Ford Thunderbird 1977 mallia kävin ihailemassa kaupan pihalla. Plymouth Gran Fury oli suosikki. Etupenkillä oli hyvä nukkua. Tasaista äänetöntä menoa. Ajat olivat kovia, ikkunaakin piti veivata käsivoimin. Kun tuli helle, niin auton ilmastointi pelasti päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittipiiras.
Mikä oli brittipiiras? Joku shepherd's pie -tyylinen valmisruoka? Täytyypä etsiä resepti ja testata, alkoi kiinnostaa.
Noin kymmensenttisissä foliovuoissa olleita jauhelihapiiraita, valmistaja Karja-Suomen Portti. Itse en tykännyt ollenkaan, olivat överirasvaisia ja juuri sen luokan rasvaa, mikä liiskautuu kiinni kitalakeen.
Sen nimi oli Pariisinpiiras. Söin niitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeitä Dracula-karkkeja!
MIksei näitä pehmeitä tuoda enää Suomeen????? https://scanchoco.dk/dracula/varianter/
Mustanaamio karkkipussia ja Spider-Man limua T: Ysärin lapsi
Pirkan mehujäätä. Oli paras ja halvin ! Miksi se lopetettiin ? Ja joku jambo- patukka......ai, miten hyvää sekin oli ! Sitäkään ei enää löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittipiiras.
Sen nimi oli Pariisinpiiras. Söin niitä paljon.
Hyih, kun tulikin mieleen se kitalakeen puuttuva rasva. Ei ne muutkaan piiraat olleet sen parempia, juurespiiraskin maistui lähinnä selleriltä.
Friscon limuja, erityisesti Guaranaa. Jaffakin oli parempaa kuin Hartwallin vastaava. En välittänyt siitä lapsenakaan, valitsin pikkupulloista mieluummin hapottoman Stepin.
Afrikan tähti peli ja n...kerinsuukot.
Elannon ranskaleipä, Hk lauantaimakkara, joka oli siivutettu ohuen ohueksi. Nykyisin HK on pilannut lauantaimakkaran uudella koostumuksella ja paksuilla siivuilla.